Stel je persoonlijke vraag #6

Bij jou denk ik ook altijd aan
tonnopng

7 likes

Dat is mijn favoriete pizza ever.

2 likes

Ik had vroeger als 12 jarige skater een ‘grappige’ trui zeg maar een Puma trui maar dan het logo met Tuna. Maar ik wist dus toen niet eens dat Tuna het engelse woord voor tonijn was. :joy:

12 likes

Heb jij wel eens gedroomd over Douwe Bob?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb hierbij wel vooral goede tonijn of zalm in mijn hoofd. Een moot of steak dus.
Tonijn uit blik is beter te doen dan zalm, maar alsnog niet super lekker. Maar het is wel een snelle manier om eiwitten binnen te krijgen, dus eet het wel regelmatig.

2 likes

Ik eet geen zalm of tonijn, maar lust beiden!

3 likes

Hoeveel kost jouw telefoonabonnement per maand?

• Ik heb een prepaidkaart
  • 0-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-50
  • 51+

0 stemmers

Bedenk me nu pas dat er natuurlijk een verschil is tussen sim-only en met een telefoon inclusief :’)

6 likes

40eu p/m maar betaal daarin ook mijn telefoon af (waarvan het scherm kapot is en moet hem nog laten maken maar 280 euro meheh)

Ik heb een prepaidkaart maar wel met een soort van abonnement erop. Ik betaal 6,99 voor 50 gb en onbeperkt bellen in ItaliĂ« + 1 EUR per maand als ik sms (en dat is dan onbeperkt sms’en).

3 likes

Wow dat is pas cheap

4 likes

Wow, dat is echt cheap! Ik betaal 36 p.m., waarvan 20 voor mn tel, en dus 16 voor 6 GB en onbeperkt sms en bellen in DE.

Ik vind het allebei niet echt lekker, maar eet de laatste tijd steeds vaker een beetje tonijn. In de sushi vind ik het precies genoeg

@Briseis vanaf acht april 12 euro :grin:

1 like

10000mb en onbeperkt bellen en smsen voor 20eur. Wel Sim only abonnement. En ooit gestart als HI klant. Mis HI zo als bedrijf :pleading_face:

3 likes

Heb jij wel eens gedroomd over een YouTuber?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind dromen altijd wel grappig om te horen als ze een beetje gek zijn :see_no_evil:

5 likes

Dit doet me denken aan een shirt dat ik wel eens droeg met gym vroeger, daar stond “bitchy queen” op in het logo van de burger king. Vind het zo ongemakkelijk om aan terug te denken, was toen ook 12 ofzo, doe even normaal.

11 likes

Ik had toen ik 12 was een shirt met ‘stout’ er op want ik was vet kinderlijk en bedoelde oprecht kinderachtig stout niet sexy stout.
Dat viel niet goed in de brugklas.

12 likes

Heette jij ook zo op het egf?