Ik gebruik alleen soms leave in conditioner oid, normale conditioner spoelt niet goed uit mijn haar en dan lijkt het altijd vet. Gebruik het wel alleen in de puntjes.
Nee hoe dan? Gebruiken jullie zoveel conditioner?
Ik was mn haar sowieso altijd 2x maar anders zou alsnog mn conditioner niet sneller opgaan denk ik
Hahaha ja heerlijk die pregnancy dromen kan er wel een boek over schrijven, o.a. Dat mn vader een travestiet was (looove travestieten), maar ik was boos omdat ie me niks had gezegd en ik t op tv moest zien.
Ik heb ook het halve team van mn vriend gehad in mn dromen tijdens zwangerschap oh en gedroomd dat hij seks had gehad met 5(!!) meiden op één avond en dat vond ik echt niet kunnen, want de max was 3
Wat houdt dat credit score eigenlijk precies in?
Ik was mijn haar maximaal 1 keer per week met een hele kleine hoeveelheid shampoo voor bij de aanzet/hoofdhuid, verder gebruik ik alleen maar conditioner.
Dat is wel een voordeel van die roa toch
Ik moet nu denken aan een droom van een aantal jaar geleden. Mijn (toenmalige) beste vriendin had een crush op een jongen uit onze klas. Droomde ik dat ik dus met die crush zoende en hij verliefd op mij was. Ik werd echt wakker met een schuldgevoel gemengd met een soort verliefde gevoelens omdat het zooo echt leek.
2/10 maar bij alles de eerste optie geklikt. Ik heb dit nooit gezien en ken alleen “de bel doet het niet blabla”
9/10 woeps enkel die neefje kwik (huh?) nog nooit van gehoord
Ik keek het programma vroeger regelmatig en meen me te herinneren dat er wel eens een liedje in een aflevering zat maar wist niet dat het zo’n ding was 🤷
Ahw dat was een van mijn lievelings ik kan ze ook nog allemaal meezingen, maar ben ook wel Vlaams.
10/10, echte nostalgie dit . Neefje Kwik was wel een gok, die ken ik niet.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik op een niet-seksuele manier bij Massa in bed sliep. Niet-seksueel ja, want vriendschappelijk zou ik het niet willen noemen omdat we elkaar amper kenden. Ze tolereerde mijn aanwezigheid, meer was het niet. We sliepen in een kamer met de inrichting van hoe het eruit zag in haar allereerste video’s, maar Massa was zelf wel al een jaar of 30. We lagen wel erg dicht tegen elkaar aan omdat het een heel klein bed was, echt ongemakkelijk.
Deze droom heeft mij uiteindelijk ook geïnspireerd een poll te plaatsen in het Beutyblogtopic getiteld ‘seks met Mas of Krek?’.
Alles is uiteraard anoniem!
Herken je wel eens mensen op FF (uit je echte leven)?
- Ja, vaak
- Ja
- Nee
0 stemmers
Breng je diegene daarvan op de hoogte?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Verander je wel eens details in je reacties, om niet herkend te worden?
- Vaak
- Subtiel
- Nooit
0 stemmers
Een familielid staat er niet bij.
Zeg me dat ik niet de enige ben.
Zo smerig wakker worden is dat. Dan denk ik echt dat ik een fucked up brein heb, maar ik hoop maar dat het niks betekent :’)
Edit: ik beschouw alle likes als een “ja ik heb hier ook ervaring mee” :d
(sorry voor iedereen die dromenverhalen niet leuk vindt)
Ik droomde dus laatst dat ik met mezelf ging trouwen?? Ik zat ook echt in een lange witte jurk bij de trouwambtenaar haha. En vervolgens was er een avondfeest met alles erop en eraan. Het was ook heel logisch en normaal in die droom
Ik denk niet dat je er vanuit kan gaan dat ieder stel minstens 1x per week seks heeft!
WAS DIE BANAAN EEN ZAKJE CHIPS DAN LAG IK NU NIET IN HET GIPS
ik heb wel de helft gegokt trouwens, want ik kende maar de helft van de genoemde liedjes
Ik heb ze alle 10 gegokt, ik had echt geen flauw idee. 5 goed gegokt. Heb het ook alleen als klein kind gezien, denk max 5/6 jaar?
Extra opties:
- Eens in de twee weken
- Eens in de 3 weken
- Eens in de maand
- Minder dan 1 keer per maand
0 stemmers