Stel je persoonlijke vraag #6

12 likes

We zijn onze muur aan het verven. Wat vinden jullie in combinatie met de bank van de kleur van de muur?

• Mooi!
  • Niet mooi

0 stemmers

En als je dit niks vindt, wat moet het dan worden?

• Donkerblauw
  • Donkergroen
  • Iets anders, namelijk:

0 stemmers

Help mij deze discussie winnen :sweat_smile:

Die eerste kleur doet me denken aan een Grieks vakantiehuisje of restaurantje. Vind het niet wat voor hier in de woonkamer. Geeft weinig sfeer. Maar jij wil die kleur wel graag of?

3 likes

Haha, ja, nu je het zegt!
Nee, mijn man is fan van deze kleur. Hij wilde eigenlijk felblauw dus dit was al een soort compromis. Ik vind het alleen zo lelijk :see_no_evil: terwijl hij het nog steeds mooi vindt, maar volgens mij vloekt het ook met de bank.

3 likes

Zeg maar dat jij je niet elke dag in een soort Grieks restaurant wil wanen.

52 likes

https://www.histor.nl/onze-kleuren/onze-kleuren
Op deze website kan je een foto uploaden en dan je muur schilderen en zo zien hoe het er uit zou komen te zien, misschien kan je daar nog extra overtuigingsmateriaal vandaan halen

1 like

Misschien dat dit wat gek is, maar ik zou het ook vaker koud hebben met zo’n kleurtje op de muur? Vroeger zat ik op internaat en er was een oranje en een blauwe gang, waar de kamers telkens ook een van die kleuren hadden. De blauwe kamers gaven mij soms echt rillingen (en ik was niet de enige die dit zo ervaarde).

1 like

Haha ja ik vind dit echt iets alleen voor zonnige gebieden waar een lekker briesje waait. En met die wind van nu en dan die kleur op de muur nee.

Dan moet de bijstandsmoeder zich aan de aangegeven snelheid houden. Dan kost het haar 0 euro

36 likes

Ik heb eens strings bij AliExpress besteld, die zijn 2 cm bij het kruis ,:joy:

2 likes

Een man heeft veel invloed gehad op het bestaansrecht van de string:

Maar de moderne string werd volgens velen halverwege de jaren zeventig populair gemaakt door modeontwerper Rudi Gernreich. Hij werd geboren in Oostenrijk, maar maakte naam in Amerika, en wordt ook de uitvinder van de monokini genoemd. Eerst viel Zuid-Amerika voor het draadje met een stukje stof eraan, dat aanvankelijk vooral aan het strand gedragen werd

Ja! niet alleen strings trouwens, ook van die hunkemoller brazilians/broekjes oid, dat is soms zo’n smal lapje stof. Of dat is de helft ervan kant en dat doet gewoon pijn op de een of andere manier?

2 likes

Draag jij wel eens ballerina’s?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hoewel nu ik erover nadenk, is het eigenlijk al jaren geleden haha, maar heb ze heel veel gedragen toen ik rond de 20 was

5 likes

Hahahha is dit nav mijn tip voor onder het rode jurkjes? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb steunzolen, dus ballerina’s zijn geen succes voor mijn voeten.

Verwarming aan vandaag?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik draag best vaak ballerina’s, sneakers passen niet goed bij mijn kledingstijl en meteen sandaaltjes is zo’n grote omslag en kan ook niet altijd qua omstandigheden/weer. Dus in april-mei en september draag ik ze best vaak. Loafers draag ik dan ook wel eens

1 like

Nee haha mijn stagebegeleidster draagt ze bijna elke dag.

1 like

Heb je dan geen last dat mensen op je voeten staan en dat het dan pijn doet of dat je drank op je voeten krijgt haha?

2 likes