Ik ken de helft van de liedjes denk ik.
Als we het niet hebben over hoe vaak je een handdoek gebruikt en of je een tampon wel of niet in de wc wegspoelt, voorkomen we oorlog.
Mijn moeder zegt het enkel wanneer ze wil duidelijk maken wat voor een ondankbaar kind ik ben (“ik hou zoveel van u, en wat krijgen we daarvoor terug?”), nog nooit in een positieve situatie. Ik heb dus op ‘Nee nooit’ gestemd.
Kan ook zonder kookroom of met slagroom of creme fraiche.
Heeel leuk! Het scheelt ook echt dat het niet zo druk is. Nergens langer dan 10min gewacht. Vond de achtbanen heel leuk en de ritjes zoals de droomvlucht en fata morgana ook heel bijzonder
Biecht: ik heb gestemd ondanks ooit het viva forum opgezocht te hebben. Baseer het een beetje op de comments hier wanneer het vergeleken wordt.
T ging over langer dan 10 dagen Voor vaders betaald door de overheid en Mn antwoord daarop is nee. Ik vind dat ouders het meer dan prima hebben hier (en in België wss ook) en ik vind het onnodig om geld te geven aan langer verlof. Mensen kiezen zelf voor kinderen, kan je dan ook mooi zelf voor langer verlof sparen.
Ik ben voor een kleiner sociaal vangnet, uitgezonderd zieken en arbeidsongeschikten en tijdelijk voor iedereen die het nodig heeft en meer ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Kind is je eigen initiatief en de overheid heeft al genoeg maatregelen genomen dat iedereen goed voor zn kind kan zorgen met kinderbijslag en van alles, dat mag van mij allemaal blijven. Maar als je meer dan het minimale wil dan mag je dat zelf regelen, mijns inziens.
Ik ben het er niet mee eens, maar dat is politiek!
Ik vind niet dat de overheid dat moet regelen, ben tegen verdere overheidsinmenging, dat is het verschil tussen ons standpunt. En ik moedig ook liever het geboortecijfer niet aan ivm klimaat etc., ben dan eerder voor gezinnen uit andere gebieden hier heen halen.
Maargoed. Zou ook saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft.
Maar in België is ik zie je graag toch gelijk aan ik houd van je?
I love toeteren, kan zelf niet autorijden maar iedereen die op bezoek komt moet van mij altijd ff totziens toeteren. Vind het een gezellig geluid, woonde vroeger naast een hele rits Turkse gezinnen dus toentertijd was het altijd toetertijd, ik associeer het met pleziert
Slapen kan ook in je graf doeidoei
True True, was ook kort door de bocht en snap het wel, maar geef een gezin wat mij betreft xxx dagen samen en dan zoeken ze het zelf uit. Meteen veel inclusiever met gezinnen met 2 vaders, 2 moeders of 8 mannen idk. Je hebt gelijk en dan kunnen ze het zelf uitzoeken wie er bij de baby blijft. Als ze in totaal niet langer weggaan of dat zelf ff betalen vind ik alles prima hoor. Plan geen kinderen dus het zou me verder ook geen kopzorg zijn.
Mee eens, maar dan wel met een minimum dat ieder persoon moet opnemen (4 weken bv). Anders gaan mannen denk ik door de werkgever gepusht worden om zo weinig mogelijk ouderschapsverlof op te nemen en wordt de verdeling juist nog groter.
Ik heb dit precies zo!
Nu ben ik benieuwd heh
- Ik toeter tussen 9-9u wel eens als vorm van afscheid nemen
- Ik toeter nooit als vorm van afscheid nemen
0 stemmers
Als ik de enige toeteraar ben, zal ik voor eeuwig m’n gedrag veranderen
Neee blijven doen! Is gezellig! Als we dat al niet van elkaar kunnen tolereren verdienen we gewoon dat de zee Nederland terugneemt hoor, waar hebben we het over.
Ja kan ook!
Of misschien vrouwen een soort standaard ‘herstel’ periode sowieso en daar bovenop als gezin Xx dagen die je mag verdelen, omdat je als vrouw natuurlijk ook lichamelijk en metaal ff moet bijkomen van de hele bevalling en placenta’s en weet ik het.
Ik toeter niet bij afscheid, soms wel als ik onderweg bekenden tegenkom/ langs rij
Ik vind toeteren kut, maar wel sympathiek van je dat je na toetergate gewoon vrolijk verder post zonder zielig te doen.
Tokkies gonna toeter