Stel je persoonlijke vraag #6

*gebroeders Co gonna toeter

13 likes

bedoel je je waterscooter?

ok flauw

3 likes

Haha ik zit hier niet alleen om te praten over toeters en bellen

@Mhysa Haha als dit een ding wordt, heb ik toch ergens nog de geschiedenisboeken gehaald

5 likes

Welk geluid vind jij het irritantst en krijg jij kromme tenen van?

• Een bedpartner die hard snurkt
  • Borende buren in de vroege ochtend
  • Een huilende baby in een vliegtuig / het OV
  • Een druppende kraan
  • Een luid tikkende klok
  • Het toetsenbord geluid van een iPhone
  • Geen van bovenstaande

0 stemmers

Ik heb het zelfs nog nooit tegen iemand gezegd en ik kan me ook niet herinneren dat mijn ouders dit tegen mij hebben gezegd. Wel weet ik dat ze veel om mij geven, maar die woorden gebruik ik niet zomaar

Sowieso de baby, maar dat is vooral omdat mijn buurjongetje echt maandenlang eindeloos aan het huilen was en zijn slaapkamer aan de mijne grenst :weary:

Haha omdat de vraag is wat je het aller irritantst vindt! Anders komt denk alles gelijk uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het geluid van een huilende baby heel kut maar die kan er niets aan doen. In tegenstelling tot die borende $%@$^@^! buren…

4 likes

Je vergeet een toeterende auto
:troll:

12 likes

Ja denk dat we het wel eens zijn verder.

Naar welke sport kijk jij wel eens?

• Voetbal
  • Tennis
  • Darten
  • Hockey
  • Schaatsen
  • Wielrennen
  • Atletiek
  • Curling
  • Snooker
  • Paardrijden
  • Geen van bovenstaande

0 stemmers

Welke spellen heb jij thuis?

• Monopoly
  • Rummikub
  • Kolonisten van Katan
  • Risk
  • Twister
  • Jenga
  • Ticket to Ride
  • 30 Seconds
  • Koehandel
  • Wie is het?
  • Mens, erger je niet
  • Ganzenbord
  • Scrabble
  • Geen van bovenstaande

0 stemmers

Welk spel heb je thuis?

• Exploding Kittens
  • Saboteur
  • Machi Koro
  • Weerwolven van Wakkerdam
  • Rummikub
  • Ligretto
  • Sushi Go
  • Geen van allen

0 stemmers

ik mis bij welke sporten kijk je wel eens nog de klassieke wintersporten zoals skiën, snowboarden en biathlon!

Een vraag alleen voor de mensen die op kantoor werken!

Ik doe kantoorwerkzaamheden en mijn werkplek is een kantoortuin

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben aan het solliciteren/oriënteren en ik word echt ongelukkig van dit toekomstige beeld. Maar ik hoor al van allerlei kanten dat ik er rekening mee zal moeten houden. Ik vind dat lastig.

1 like

Ja fuck de kantoortuin. Heel gezellig hoor maar ik ben echt totaal niet productief. Wel van alles op de hoogte :stuck_out_tongue:

7 likes

Volgens mij 2x maar ik weet het niet eens meer zeker?
1x sowieso met mijn familie als cadeautje voor mijn pa (into WOII). De andere keer maar ik ben vergeten of dit echt is gebeurd (wtf brein, kapt het ermee ofzo? waar is mijn goede geheugen) met mijn ex-schoonfamilie.
Ik vond het wel leuk om gezien te hebben! Alleen wel echt een never ending story dat je denkt jezus wanneer kappen ze eens

en ook funny;

11 likes

Soms ben ik bang dat ze door blijven gaan totdat ik geweest ben. Dat ze na elke show omroepen “Beste mensen, bedankt voor het komen. Sommigen van jullie zijn al 10 keer geweest en we weten dat heel Nederland de musical gezien heeft, maar we blijven doorgaan tot Vaiana eens komt kijken.”

34 likes

echt, wie ooit heeft bedacht dat de kantoortuin goed zou zijn moeten ze voor straf eens week lang er neer zetten. Fuck you

(ja de haat zit diep maar dat komt omdat ik snel ben afgeleid en niet functioneer in zo’n omgeving, mijn collega’s gaan er prima op dus dit is mijn persoonlijke ervaring)

7 likes

Maar als ik ergens nieuw werk en het is de bedoeling dat je overleg kan plegen, dan weet ik niet of ik zo snel een koptelefoon op zou (durven) zetten. Daarbij raak ik echt afgeleid van alles dat er in mijn ooghoeken gebeurt. Heb alleen ervaring met een kantoor met 3 man en dat vond ik soms al irritant omdat ik dan uit mijn concentratie werd gehaald als zij overleg hadden of me opeens iets (oninteressants) wilden vertellen.

Hmmm, dan kijk ik de film wel :sweat_smile:

1 like