- mijn moeder die viool speelt
- eetgeluiden
Hoe lang is de gemiddelde FF’er? In meters of course. Niet anoniem
- Kleiner dan 1.40
- 1.40 - 1.45
- 1.45 - 1.50
- 1.50 - 1.55
- 1.55 - 1.60
- 1.60 - 1.65
- 1.65 - 1.70
- 1.70 - 1.75
- 1.75 - 1.80
- 1.80 - 1.85
- 1.85 - 1.90
- 1.90 - 1.95
- 1.95 - 2.00
- Langer dan 2.00
0 stemmers
Hahaha oeps Cijfers zijn niet mijn ding
Wat voor aardappels eet jij het liefst bij je avondeten?
- Gekookte aardappel
- Gefrituurde aardappel
- Gepofte aardappel
- Aardappelpuree
- Gebakken aardappel
0 stemmers
Oh ik vind dat echt heerlijk juist, ik hou wel van wat ruis om me heen tijdens het werken. Beter dan allemaal losse kantoortjes waar je dan op de deur moet kloppen om één of andere hoge pief te spreken
Ik ben een echte Hollander! Gekookte aardappel FTW!
Maar wacht, moet ik dan inschatten hoe lang de gemiddelde FF’er is of aangeven hoe lang ik ben?
Sorry ik ben dom
Ik ben 2 keer geweest en ik vond het echt mooi! Ik zou volgend jaar misschien nog wel een keer willen gaan. De hangar is voor mij ook heel dichtbij.
Maar ik hou wel van die drama en dat gezang en gedans en ik vond het verhaal ook een tranentrekker. En ik vind het gewoon heel fascinerend om mensen op een podium te zien spelen.
Eens kijken wat dit doet met de poll.
Hoe lang ben je?
- 150
- 155
- 160
- 165
- 170
- 175
- 180
- 185
- 190
- 195
- 200
0 stemmers
Neeee stop dat werkt ook niet
Oké yolo kies maar wat het dichtst bij je lengte ligt haha
Kijk jij naar:
Eurovisiesongfestival
- Ja
- Nee
0 stemmers
WK
- Ja
- Nee
0 stemmers
EK
- Ja
- Nee
0 stemmers
Olympische spelen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Paralympische spelen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan niet stemmen
Oooooh deze uitslag Ik vind het bijna zielig
“Wie kijkt Eurovisie?”
“Wie kijkt het WK?”
“Wie kijkt het EK?”
“Wie kijkt de olympische spelen?”
“Wie kijkt paralympische spelen?”
Ik stik hier bijna in mijn snoepje hahahaha.
Ik moet hier iets te hard om lachen. Paralympische Spelen kijk ik alleen als er fragmenten tijdens het journaal worden uitgezonden
Wat is vaak? De keren dat t gebeurde waren vrij pijnlijk. Keer echt kei hard buiten geschopt en veel geknepen, ook wel eens mn kamer in geduwd (vrij hardhandig).
Laatste keer door een van mn ouders was ik ruim volwassen, dat maakte t nog erger vond ik…
Dit is dus precies hoe het in DE geregeld is eigenlijk. De vrouw heeft zwangerschapsverlof, en samen heb je 14 maanden ouderschapsverlof (als ik het me goed herinner, kan ook meer/minder zijn). Je krijgt in deze periode overigens niet je volle salaris, maar 65 of zelfs 60%. Veel mensen nemen sowieso een maand of 2 overlappend, en verdelen de rest. De vriendin van een vriend van me verdient veel beter dan hij, zij was 4 maanden thuis na de bevalling en hij daarna bijna een jaar. Ik vind het wel absurd lang, maar het is beter dan 16 weken voor de vrouw en 10 dagen voor de man.
Hoe zit het eigenlijk bij same sex koppels in Nederland, weet iemand dat? Krijgt de partner wel verlof ook gewoon bij 2 vrouwen waarvan er een baart? En bij 2 mannen? En bij adoptie? Ben nu wel benieuwd eigenlijk…
Het wordt ook niet gewoon uitgezonden toch? Ik vind dat eigenlijk best sneu, NL wint volgens mij ook vaak medailles.
Sinds ik bij iemand heb gezien hoe snel je je kwalificeert bij de paralympics vind ik t eigenlijk een beetje stom om naar de kijken. Niet dat ik het daarvoor wel keek maar oke