Ik zou de rest van mn leven stressen dat de oorspronkelijke eigenaar me opspoort met zeer slechte bedoelingen, of dat de politie me van mn bed licht, of dat er een verborgen camera op staat gericht en je zo door de mand valt en op tv komt. Geen moment rust meer! Ik kan wel veel leuks verzinnen voor 15.000 maar ik zou het dus toch naar de politie brengen en hopen op vindersloon!
Het EK/WK voetbal?
Met mn vader goed, moeder heb ik geen contact meerā¦
Ik houd er zelf niet zo van om dat vaak uit te spreken. Beide exen zeiden na 3 weken ik hou van je. Beide keren gaf ik geen antwoord terug. 
Als je in een kantoortuin met flexplekken werkt, haal je dan elke ochtend een doekje over het bureau/toetsenbord?
- Ja
- Nee
- Heb een eigen bureau
0 stemmers
Ik word namelijk elke ochtend weer gek aangekeken als ik mijn doekjes uit mijn tas haal
Vind jij Beyonce leuk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij muziek van Enya mooi?
- Ja!
- Ik vind het wel okƩ om soms te luisteren
- Nee vreselijk
- Geen mening
0 stemmers
Ik luister het nooit meer tegenwoordig, maar ik vind het niet lelijk en kon er vroeger wel graag naar luisteren.
Ja same here! Vooral āonly timeā en ānow we are freeā luisterde ik heel veel.
Ik heb schoonfamilie in DE die elke paar jaar een kind krijgen voor het geld zodat de vrouw niet hoeft te werken. 

Bij ons hebben ze sindskort overal van die doekjes staan 
Moet zeggen dat ik hiervoor te lui was en het nu nog steeds wel eens vergeet
Volgens mij wil je echt niet weten hoe goor die toetsenborden etc zijn
Ik vraag me zelf af of het überhaupt wat uitmaakt als af en toe iemand er een doekje over haalt en de meerderheid het toch niet doet.
Ik vind mijn eigen toetsenbord thuis soms al vies, laat staan 1tje waar iemand de hele dag met zn paprikachipsvingers en hoesthanden zit te typen omg
Ik houd ze af en toe op zān kop en tik ze leeg en idd de zooi die eruit komt 
Laatst bij eentje ook allemaal wimperharen of andere haren ofzo? Brrr
Ja hele pizzaās komen eruit of iets wat erop lijkt
Kan niet iedereen een eigen toetsenbordhoes krijgen ofzo die iedereen er overheen legt
Dan wil ik een roze met katten erop
Kijk vooral Handbal elke week minstens 1x
Altijd janken bij now we are free door de gladiator 
Mooiste nummer ooit haha, alleen ik heb daar een mama appelsap bij. Ik hoor āHALLO SHARON!!ā