Nou nou hoe snel
Cartman verloor alsnog!
Nou nou hoe snel
Cartman verloor alsnog!
Ik las boerende buren, vond het al zo enorm specifiek
Volgens mij kun je het wel online kijken bij de nos.
Ja daar noem je ook een voorbeeldje he ging om een meisje dat nooit iets aan atletiek had gedaan en na het verliezen van haar been zich kwalificeerde voor de paralympics bij een atletiek onderdeel. Was voor haar amputatie ook geen topsporter oid.
Ik vind het juist super chill! Maar misschien heb ik ook wel geluk met onze werkplekken hoor. Vind het juist fijn dat je iedere dag op een andere plek kunt zitten en zo dus ook kunt kiezen of je wel of niet naast die ene irritante collega wilt zitten. Het mengt lekker en je leert oprecht meer disciplines binnen de afdeling goed kennen.
En als ik me ergens op moet concentreren dan ga ik meestal ff een uurtje of 2 uurtjes ergens anders zitten, daar hebben we een soort speciale hokjes voor op andere afdelingen. Heerlijk. En dan daarna weer terug in de socialere ruimte.
Ah ok, die 10 dagen is in België dan? Wist wel dat het voorheen 2 dagen was en dat het tegenwoordig meer was, alleen niet hoeveel.
En Duitsland heeft dit toevallig beter geregeld, maar andere dingen zijn hier weer minder. En zoals ik al zei, ik vind het wel echt absurd lang hier. Ten eerste moet ik er zelf niet aan denken zolang thuis te zitten en alleen maar voor een kind/kinderen te zorgen, ten tweede kost het ook gewoon heel veel geld, dat (iig hier in Berlijn) veel beter besteed kan worden imho.
In Stockholm zag ik dus overal hippe mannen met babies rondlopen, echt opvallend.
Het geluid van een dichtklappende prullenbak in de trein. Ik schrik me altijd rot van dat geluid
Volgens mij nationaal. En als ik idd de hoeveelheid baby’s hier zie denk ik dat het toch een flink bedrag is. Denk inderdaad dat het wel chill is dat je het kan verdelen, maar het komt er toch wel vaak op neer dat ze samen een maand of twee hebben, en de vrouw de rest opmaakt. Gelijke verdeling (of zelfs de man meer) heb ik eigenlijk alleen bij niet Duitse stellen of waarbij alleen 1 van de 2 Duits is gezien. Dus de theorie is mooi, de praktijk nog steeds heel seksistisch en rolbevestigend. Bij die vriend uit mijn voorbeeld waren mensen ook zo verbaasd dat hij zo lang thuis was, terwijl het voor hun heel logisch was, omdat zij gewoon flink meer verdient.
Ik vind eht ook vooral ZO dom dat dit echt op elk mogelijke plek wordt toegepast!?
Ik werkte in een ziekenhuis op een secretariaat en wij zaten allemaal gewoon in open ruimtes aan de gang, terwijl je dus veel moet bellen en er dus ook vertrouwelijke dingen besproken worden. Ik kon niet alleen mijn eigen telefoon, maar die van een stuk of 12 collega’s ook horen. Later liep ik ergens stage en daar hadden ze ook een kantoortuin, naast het laboratorium. Echt superfijn als je gefocust probeert te lezen/schrijven/data-analyse moet doen en je alle piepende apparaten, alarmen, de radio en het geklets uit het lab kan horen.
Overigens is waar ik nu stage loop de kantoortuin niet bewust, maar hebben ez gewoon veel te weinig werkplekken waardoor iedereen lager in rang dan onderzoeksgroepsleider gewoon aan een bureau in een van de labs wordt geplempt, terwijl alle deuren naar de gang en alle andere labs altijd open staan.
Ik snap echt niet hoe mesnen met dit soort dingen kunnen dealen :") Dit is vast superleuk als je een of ander creatief proces hebt waarin openheid helpt en je geen hierarchie wil en met iedereen wil kunnen praten altijd, maar anders gewoon niet.
heb je ook nu alweer honger, ondanks dat je vanavond gewoon voldoende hebt gegeten?
0 stemmers
Nee maar ik at dan ook om 2130 pas mijn avondeten
Je vindt een tas met €15.000. Wat doe je?
0 stemmers
Ik zou dan wel een nieuwe keuken voor mijzelf kopen.
Ik zou de rest van mn leven stressen dat de oorspronkelijke eigenaar me opspoort met zeer slechte bedoelingen, of dat de politie me van mn bed licht, of dat er een verborgen camera op staat gericht en je zo door de mand valt en op tv komt. Geen moment rust meer! Ik kan wel veel leuks verzinnen voor 15.000 maar ik zou het dus toch naar de politie brengen en hopen op vindersloon!
Het EK/WK voetbal?
Met mn vader goed, moeder heb ik geen contact meer…
Ik houd er zelf niet zo van om dat vaak uit te spreken. Beide exen zeiden na 3 weken ik hou van je. Beide keren gaf ik geen antwoord terug.
Als je in een kantoortuin met flexplekken werkt, haal je dan elke ochtend een doekje over het bureau/toetsenbord?
0 stemmers
Ik word namelijk elke ochtend weer gek aangekeken als ik mijn doekjes uit mijn tas haal
Vind jij Beyonce leuk?
0 stemmers