Stel je persoonlijke vraag #6

Vind jij muziek van Enya mooi?

• Ja!
  • Ik vind het wel okĆ© om soms te luisteren
  • Nee vreselijk
  • Geen mening

0 stemmers

Ik luister het nooit meer tegenwoordig, maar ik vind het niet lelijk en kon er vroeger wel graag naar luisteren.

1 like

Ja same here! Vooral ā€œonly timeā€ en ā€œnow we are freeā€ luisterde ik heel veel.

2 likes

Ik heb schoonfamilie in DE die elke paar jaar een kind krijgen voor het geld zodat de vrouw niet hoeft te werken. :face_with_raised_eyebrow:

:open_mouth:

Bij ons hebben ze sindskort overal van die doekjes staan :biggrin:

Moet zeggen dat ik hiervoor te lui was en het nu nog steeds wel eens vergeet

1 like

Volgens mij wil je echt niet weten hoe goor die toetsenborden etc zijn

1 like

Ik vraag me zelf af of het überhaupt wat uitmaakt als af en toe iemand er een doekje over haalt en de meerderheid het toch niet doet.

4 likes

Ik vind mijn eigen toetsenbord thuis soms al vies, laat staan 1tje waar iemand de hele dag met zn paprikachipsvingers en hoesthanden zit te typen omg

5 likes

Ik houd ze af en toe op z’n kop en tik ze leeg en idd de zooi die eruit komt :confounded:
Laatst bij eentje ook allemaal wimperharen of andere haren ofzo? Brrr

1 like

Ja hele pizza’s komen eruit of iets wat erop lijkt

Kan niet iedereen een eigen toetsenbordhoes krijgen ofzo die iedereen er overheen legt
Dan wil ik een roze met katten erop

9 likes

Kijk vooral Handbal elke week minstens 1x

Altijd janken bij now we are free door de gladiator :tada:

2 likes

Mooiste nummer ooit haha, alleen ik heb daar een mama appelsap bij. Ik hoor ā€œHALLO SHARON!!ā€

1 like

Oh shit nu durf ik t niet te luisteren want stel dat ik het dan nooit meer kan un-horen!!

Dan is die nog steeds mooi hoor :heart_eyes:

1 like

Ik heb een buurman die boos wordt als ik nies of een raam (op een normale manier) opendoe.

Ja dat staat ook in dat artikel dacht ik! 7 werkplekken voor 10 ft.
Ik vind dat al schijt irritant in de bieb, dat je vroeg moet komen en dan alsnog geen plek kunt vinden. En dan heb je fcking werk, en moet je alsnog ā€˜strijden’ om een plekje.

1 like

Voor mij staat dat echt gelijk aan ā€˜bad-muziek’. Vroeger stond dat op als er iemand in bad ging. Luister het nu ook nooit meer, maar heb er wel nostalgische herinneringen aan.
@Jumpsuit

1 like

@ellegirltalk hier is het echt ellendig gesteld met al die flexwerkplekken hoor. Mijn organisatie, althans het gebouw, is ook regelmatig in het nieuws omdat het hier zo slecht geregeld is. Ze zijn er ooit vanuit gegaan dat elke dag ongeveer de helft van de medewerkers thuiswerkt. Maar dat is natuurlijk niet zo want als er bepaalde dagen vergaderingen zijn is iedereen er, terwijl er op woensdag en vrijdag niemand is. Op drukke dagen komen mensen al om 7u(!) in de ochtend om een plek te claimen. Als je net als ik later bent, dan ben je veroordeeld tot de koffiehoek waar je op een of ander bankje moet zitten met je laptop en na 8u werken enorm last krijgt van je nek/rug. Thuis werken kan niet op die dagen want dan zijn er vergaderingen. De hele dag lopen mensen dus langs je heen voor koffie, overleg, lunch e.d. Kantoren zijn er niet meer behalve voor de leidinggevende en er is slechts een klein aantal stilteplekken. Op dagen dat ik wel thuis werk ben ik denk ik 70% productiever dan als ik hier aan het werk ben. Doe mij maar lekker een afgebakend kantoortje wat je deelt met een klein aantal mensen hoor. Hier met 40-60 man in een kantoortuin is echt niet te doen.