Ik heb een appelfiguur en een hele hoge taille!
Een triangle, meer specifiek het onderlichaam van een 45 jarige vrouw uit de polder, het bovenlichaam en de borstontwikkeling van een jongetje van 11 en dan weer de armen van de 45 jarige vrouw
mooi omschrijving wel, dit
Is ideaal met kleding kopen ook! 3 maten verschil tussen boven en onderlichaam, super chill. Enige positieve is dat Mn taille heel dramatisch is omdat vanaf daar ineens heupen komen, maar voor de rest is het helemaal niks.
Hoe snel retourneer je een bestelling?
- dezelfde dag nog
- de volgende dag
- binnen 1 week
- binnen 2 weken
- juist voor de uiterlijke retourtermijn verstrijkt
- ik vergeet het
- ik moet nooit iets retourneren
- ik bestel nooit iets online
0 stemmers
Ah, ik weet niet in hoeverre het top is dat ik mezelf hier in herken, maar het is toch echt zo Met overgewicht heb ik een zandloperfiguur, nu ik ben afgevallen ben ik opeens zoān triangle. Identiteitscrisis wel.
Oh nee dat is hier hetzelfde inderdaad. Precies zoals je zegt; op maandag en donderdag is het altijd wel druk, zeker de maandag. Ik heb ook weleens met 2 mensen aan 1 bureau gezeten. maar omdat ik zelf nogal rusteloos ben ga ik sowieso altijd graag op verschillende plekken op een dag zitten en ik heb ook bijna elke dag wel meetings of koffie afspraken. Dat scheelt denk ik wel.
Nadat de uiterlijke retourtermijn verstrijkt. Nog nooit problemen mee gehad.
@Mhysa
Ik vind iedereen van het forum altijd ook bovengemiddeld knap.
Valt me ook op, ken in het echte leven serieus niemand die echt een zandloper figuur heeft.
Slechts 8% heeft een zandloper figuur.
Dat is niet veel.
Maar ja als je die maten moet aanhouden wat er staat, dan heeft niemand het figuur dat diegene denkt.
- Forum Feminarum
- ELLEgirl Forum
0 stemmers
Ik heb een zandloper of triangle, voor mn gevoel zijn mijn schouders echt wel even breed als mn heupen en mijn taille is echt veel smaller. Heb alleen ook niet echt grote borsten, dus daar zit mijn twijfel of ik nou een zandloper ben
Ik heb het idee dat confectiekleding ook helemaal niet is gemaakt op zandloperfiguren. Dat laat wel zien dat het geen algemeen figuur is.
Wel FSCĀ® gecertificeerde planken.
Ik ben meer een kruising tussen de zandloper en rechthoek
Mijn schouders zijn even breed als mijn heupen, en ik heb best een taille, dus dan ben ik denk ik een zandloper?
Hoewel ik dus niet per se echt bredere heupen heb, het verschil tussen mijn taille en heupomtrek wordt vooral bepaald door mn dikke benen en billen zegmaar.
En ik heb niet echt de borsten die je zou verwachten bij een zandloper volgens mij.
Dat viel mij ook op. Ik heb zelf wel zandloper gekozen want brede schouders en heupen en hele slanke taille. Maar alleen nauwelijks borst. Maar door de brede schouder vind ik mezelf ook geen peer, dus dan toch zandloper.
Ik hoef bijna nooit iets te retourneren, maar die 3 keer dat het wel zo was ben ik het vergeten. 2 dingen heb ik weggegeven bij een kledingruil en een paar te grote jeans heb ik met behulp van een filmpje dat @Dazed (geloof ik) hier laatst postte zelf aangepast en draag ik nu bijna dagelijks, dus ben blij dat ik die niet terug heb gestuurd
Was dit filmpje trouwens, voor de liefhebber:
Ja dit heb ik ook! Als je naar borsten - taille - heupen kijkt ben ik een peer⦠Maarja mn schouders zijn net zo breed als mān heupen dus dan lijkt me dat geen peer
Ik heb even gegoogeld en kwam deze site tegen voor het berekenen van je type figuur: https://www.omnicalculator.com/health/body-shape
Er wordt alleen niet naar je schouders gekeken
Er kwam bij mij Hourglass uit, maar ik heb op peer gestemd, omdat ik nauwelijks tiet heb;p