Stel je persoonlijke vraag #6

hahaha dit is zo waar

Haha dat laatste :joy:

1 like

Denk je weleens:

• “Zou iemand op de wereld nu precies dit doen/denken/zeggen?”
  • “Ik zou het echt cool vinden om overal statistieken van te hebben, zoals van al het geld dat ik ooit heb uitgegeven en aan wie. Of hoeveel stappen ik ooit gezet heb.”
  • “Als ik nu playback in de bus/trein/op de fiets/lopend voel ik me alsof ik in een videoclip zit”
  • “Hoe zouden x y en z er naakt uitzien”
  • “Zou echt erg zijn als de persoon waar ik nu mee praat gedachten kon lezen”
  • “Wat als - een complottheorie - echt zou zijn?”
  • “Wat als ik kon tijdreizen?”

0 stemmers

1 like

Door de poll van falafel moest ik dus ergens aan denken. Ik houd dus niet echt van tongzoenen. Jullie wel?

• Jawel
  • Nee

0 stemmers

En doe je dat dan ook regelmatig?

• Ja ik tongzoen regelmatig met mijn partner
  • Ja ik tongzoen regelmatig en ben single
  • Nee ik tongzoen niet regelmatig met mijn partner
  • Nee ik tongzoen niet regelmatig en ben single

0 stemmers

Oooo ik mis tongzoenen zo!!! Beste ding ooit

7 likes

Ja ik denk dus al sinds mijn 13e dat ik het misschien gewoon niet kan of zo. Misschien moet ik op les.

5 likes

Ik vind dit een lastige vraag. Als ik verliefd ben en/of gedronken heb wel, anders hoeft het van mij niet per se. In welke categorie val ik nu?

2 likes

Toen ik een onzekere puber was stond er in de Tina enzo over de eerste zoen ook altijd ‘als je eenmaal zoent gaat het helemaal vanzelf’. Nou ik heb nog steeds niet het idee dat het vanzelf gaat haha. Het ziet er in films en bij andere mensen ook altijd veel soepeler uit dan dat het bij mij voelt.

4 likes

Ik vind het uitwisselen van speeksel in z’n geheel niet zo fijn. Ook al is het met mijn partner.
Dus ik moet wel wat alcohol op hebben om lekker los te gaan met tongzoenen, anders hoeft het voor mij niet.

4 likes

Meet je je schouders dan om je bovenarmen heen of hoe?

Is er behoefte aan een eerste-zoen-topic? Lijkt mij superleuk om te lezen. Heb alleen het idee dat er al eens zoiets is geweest

8 likes

Yesss

Oke wel iets makkelijker als iemand t voor je doet maar lukt zelf ook wel

Summary

1 like

Wel Spaans gepraat, vind ik ook tellen hoor

Die statistieken. Vooral als ik weer eens 5 minuten op de plee zit of een kwartier bij de dokter zit te wachten of als ik een brug op fiets dat ik me bedenk hoe vaak zou ik dit gedaan hebben.

5 likes

Hm zie het mezelf niet echt doen haha maar ga het van het weekend vragen aan m’n gezelschap :’)

1 like

Ja zo herkenbaar. Ik zou er echt geld voor over hebben om zulke inzichten te krijgen, terwijl het helemaal geen nuttige informatie is.

3 likes

Volgens mij ben je best smal en heb je geen uitgesproken schouder of heuppartij? Ik denk de rectangle? Maar ik heb je nooit naakt gezien dus dat kan verschil maken haha.

3 likes

Wat heb je de afgelopen 7 dagen gedaan?

• Bij een drogisterij geweest of online daar een bestelling geplaatst
  • Een haar/gezichtsmaker gebruikt
  • Tijdens de was/drogen een sok kwijtgeraakt waardoor die nu wees is
  • Een ijsje gegeten of een ice coffee / ice tea
  • Een vakantie / weekendje weg gepland/gebokt/geweest
  • Een liedje van het songfestival gezien of geluisterd
  • Een televisieprogramma op de commerciele bekeken met een blonde actrice
  • Ergens verdwaald/ de verkeerde afslag genomen
  • Gemorst op je kleding/schoenen/tas
  • In je hoofd een keer iemand uitgemaakt voor lul/klootzak etc maar toch netjes gebleven naar die persoon
  • Een (NS) station bezocht of met de trein gereisd
  • Een domme typefout gemaakt / iets verstuurd naar de verkeerde persoon

0 stemmers

Billen inderdaad zeker niet maar heupen volgens mij wel. Kan ook door de broek komen maar hier zie je dat een beetje

Samenvatting

Sinds ik geen afterpay meer gebruik, de dag erna of dezelfde dag nog

1 like