Stel je persoonlijke vraag #6

Maken jullie voor het avondeten altijd dingen die jullie lekker vinden? Of soms ook mwah dingen of zelfs echt niet-lekkere dingen (maar dan niet als gefaald experiment!)

• Ik maak alleen dingen die ik lekker vind
    • Ik maak soms wel eens dingen die ik “mwah” vind
    • Ik maak soms wel eens dingen die ik niet lekker vind

0 stemmers

Hij zegt dat het wel vriendschappelijk is en opzich vertrouw ik hem daar ook weer op maar ergens schuurt het toch een beetje ofzo omdat hij zo veel aandacht aan haar lijkt te besteden. Ben ook wel rete onzeker dus dat helpt natuurlijk ook niet mee :upside_down_face:

Eigenlijk alleen “mwah” als ik allemaal restjes bij elkaar pak en daar iets mee ga doen.

2 likes

Ik lust alles wel dus dat scheelt, maar ik maak best vaak dingen omdat iets in de aanbieding was en het gezond en/of makkelijk is, of omdat mijn vriend er erg van houdt.

@punaise, in principe vind ik het alleen maar fijn als mijn vriend vrienden/vriendinnen heeft waarmee hij het goed kan vinden, maar als ik de vriendin in kwestie totaal niet zou kennen en me verwaarloosd zou voelen ofzo door hun band, zou ik het waarschijnlijk wel vervelend vinden. Of het flirten is of niet hangt mijns inziens totaal van de situatie af maar vind ik om eerlijk te zijn sowieso geen probleem. Ik bloei zelf heel erg op van flirten/speels contact (ieuw, wat een nare term) met mensen en zou het mijn partner nooit willen ontnemen. Ik ervaar het ook totaal niet als een bedreiging ofzo als mijn vriend flirt, dus. :woman_shrugging:

1 like

Ik houd niet van warme groente. Maar ik eet wel heel veel warme groente. Zoals broccoli enzo, bloemkool. Eet ik vaak maar vind ik niet lekker. In de zomer eet ik het allemaal liever rauw.

Ik heb serieus het liefst dat mijn vriend met 0 vrouwen praat.

25 likes

Ik eet wel eens heel schraal om toch maar iets voedzaams binnen te krijgen en dat zou ik never gasten voor zetten. Denk aan een blikje tonijn, rijst en rauwe wortelen. Ik vind het niet vies, want ik lust alles eigenlijk wel, maar ik zou het geen maaltijd en ook niet lekker noemen :’)

Niks!

Ik heb nee gezegd maar ook als het wel flirten is: ik vind flirten niet echt een probleem als je een relatie hebt.

3 likes

Voor degene die samenwonen met hun partner:

Wie kookt er bij jullie?

• Ik vaker
  • Partner vaker
  • Allebei even vaak

0 stemmers

Mijn vriend kan maar 2 gerechten en 1 daarvan zijn die burrito’s van Knorr :nauseated_face:. Ik leer het hem wel. Daarnaast ben ik ook vaak eerder thuis.

4 likes

Hhaha ok misschien maar beter dus zo

Ik kook zelf ook vaker maar ben ook eerder thuis dan mijn vriend, ik denk dat dat wel veel uitmaakf

1 like

Ik eet voornamelijk “mwah” dingen als ik even heel snel iets in elkaar moet flansen of allemaal random restjes ingredienten op probeer te maken en bij elkaar gooi haha.

1 like

Vooral ‘zonder het te zeggen’.

22 likes

afbeelding

Ik heb deze bedden beide in mijn garage staan. Welk bed moet ik meenemen naar mn nieuwe huis?

Edit: bed 1 lijkt dus een boxspring maar is het niet

• Bed 1
  • Bed 2

0 stemmers

Ik heb in de bovenste gestemd op 1751-2000 maar vind dat niet perse een normaal bedrag. Eerder het maximale. Die verkoopster van ons bed zei ‘voor 1000 euro of minder heb je geen goede boxspring’ maar dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat zij alleen duurdere bedden verkochten

Op 1 gestemd, omdat ik bed 2 -in 1 persoonsformaat- ooit heb gehad, en dat hed piepte als een gek

2 likes

Degene die als eerst thuis is.
Waardoor ik soms net even langer door “moet” werken

5 likes

Ik houd er wel van! Maar dan wel een goede tongzoen.
Mijn ex vond zoenen met tong niet echt veel aan. (Gelukkig waren de andere zoenen wel fijn). Met de andere was het maar soms heel lekker. En ik heb met meerdere mannen gezoend die echt hun tong gek uitstaken.
Een goede zoenklik komt echt niet vaak voor heb ik in al die jaren ondervonden. 1/7 is mijn schatting nu.

3 likes

Wintersport dus helaas ja voor betalen voor openbaar toilet én 250,- uitgeven haha. Maaaaar verder ben ik hier 1000% gelukkig

Samenvatting

21 likes