Dat playbacken is zo mijn ding, haha.
Ik heb me laatst tijdens het hardlopen ook ingebeeld dat ik in een reclame van Nike zat, inclusief ‘inspirational’ voice-over die het dan heeft over de kracht van vrouwen en zo.
Dat playbacken is zo mijn ding, haha.
Ik heb me laatst tijdens het hardlopen ook ingebeeld dat ik in een reclame van Nike zat, inclusief ‘inspirational’ voice-over die het dan heeft over de kracht van vrouwen en zo.
Vind jij het irritant als je na afloop van je werkdag onderweg naar huis een collega tegenkomt, bijvoorbeeld op het station?
0 stemmers
Zeg jij weleens ‘Ik ben oké’, bijvoorbeeld als iemand vraagt of je nog wat wil drinken? Of gebruik je die uitspraak helemaal niet?
0 stemmers
Is dat Vlaams?
Ik zeg: “nee” “nee, bedankt” “nee, dankje” “nee hoeft niet” “ik heb nog” of een variant dat daarop lijkt.
Morsen. Elke dag…
Ik hoor het sommige Nederlandse collega’s regelmatig zeggen, verder ken ik niemand die dat zegt en ik zeg het zelf ook nooit
Oke duidelijk maar ik mag toch zeggen wat ik er van vind? Ik zeg nergens dat jullie het niet mogen bespreken.
Overigens vond ik de discussie verder ook interessant zoals ik al zei maar op het begin vond ik het naar overkomen.
Mijn vader zou dit nooit doen. Dat is in zijn cultuur eeeeeeeecht niet oke.
Dat van die statistieken zei ik laatst nog tegen mijn collega’s, hoe leuk het zou zijn als je, wanneer je doodgaat, je ‘eindscore’ te zien krijgt. Hoeveel scheten je hebt gelaten. Hoeveel mensen verliefd op je zijn geweest. Hoeveel keer je gelachen hebt. Hoeveel uur je geslapen hebt.
Dit is echt mijn droom en ik hoop ook nog steeds dit gebeurt als je dood gaat.
Haha ik heb precies hetzelfde! Mijn eerste tongzoen achtervolgt mij ook nog steeds in mijn dromen
Stel je vriend praat regelmatig met een ander meisje en ze hebben nu ook een inside joke, zou je dat vervelend vinden.
0 stemmers
En zou je dat ook als flirten zien?
0 stemmers
Ligt er aan om wat voor gesprekken het gaat. Is het gewoon vriendschappelijk dan is het geen flirten voor mij.
Maken jullie voor het avondeten altijd dingen die jullie lekker vinden? Of soms ook mwah dingen of zelfs echt niet-lekkere dingen (maar dan niet als gefaald experiment!)
0 stemmers
Hij zegt dat het wel vriendschappelijk is en opzich vertrouw ik hem daar ook weer op maar ergens schuurt het toch een beetje ofzo omdat hij zo veel aandacht aan haar lijkt te besteden. Ben ook wel rete onzeker dus dat helpt natuurlijk ook niet mee
Eigenlijk alleen “mwah” als ik allemaal restjes bij elkaar pak en daar iets mee ga doen.
Ik lust alles wel dus dat scheelt, maar ik maak best vaak dingen omdat iets in de aanbieding was en het gezond en/of makkelijk is, of omdat mijn vriend er erg van houdt.
@punaise, in principe vind ik het alleen maar fijn als mijn vriend vrienden/vriendinnen heeft waarmee hij het goed kan vinden, maar als ik de vriendin in kwestie totaal niet zou kennen en me verwaarloosd zou voelen ofzo door hun band, zou ik het waarschijnlijk wel vervelend vinden. Of het flirten is of niet hangt mijns inziens totaal van de situatie af maar vind ik om eerlijk te zijn sowieso geen probleem. Ik bloei zelf heel erg op van flirten/speels contact (ieuw, wat een nare term) met mensen en zou het mijn partner nooit willen ontnemen. Ik ervaar het ook totaal niet als een bedreiging ofzo als mijn vriend flirt, dus.
Ik houd niet van warme groente. Maar ik eet wel heel veel warme groente. Zoals broccoli enzo, bloemkool. Eet ik vaak maar vind ik niet lekker. In de zomer eet ik het allemaal liever rauw.