Ik heb serieus het liefst dat mijn vriend met 0 vrouwen praat.
Ik eet wel eens heel schraal om toch maar iets voedzaams binnen te krijgen en dat zou ik never gasten voor zetten. Denk aan een blikje tonijn, rijst en rauwe wortelen. Ik vind het niet vies, want ik lust alles eigenlijk wel, maar ik zou het geen maaltijd en ook niet lekker noemen :â)
Niks!
Ik heb nee gezegd maar ook als het wel flirten is: ik vind flirten niet echt een probleem als je een relatie hebt.
Voor degene die samenwonen met hun partner:
Wie kookt er bij jullie?
- Ik vaker
- Partner vaker
- Allebei even vaak
0 stemmers
Mijn vriend kan maar 2 gerechten en 1 daarvan zijn die burritoâs van Knorr . Ik leer het hem wel. Daarnaast ben ik ook vaak eerder thuis.
Hhaha ok misschien maar beter dus zo
Ik kook zelf ook vaker maar ben ook eerder thuis dan mijn vriend, ik denk dat dat wel veel uitmaakf
Ik eet voornamelijk âmwahâ dingen als ik even heel snel iets in elkaar moet flansen of allemaal random restjes ingredienten op probeer te maken en bij elkaar gooi haha.
Vooral âzonder het te zeggenâ.

Ik heb deze bedden beide in mijn garage staan. Welk bed moet ik meenemen naar mn nieuwe huis?
Edit: bed 1 lijkt dus een boxspring maar is het niet
- Bed 1
- Bed 2
0 stemmers
Ik heb in de bovenste gestemd op 1751-2000 maar vind dat niet perse een normaal bedrag. Eerder het maximale. Die verkoopster van ons bed zei âvoor 1000 euro of minder heb je geen goede boxspringâ maar dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat zij alleen duurdere bedden verkochten
Op 1 gestemd, omdat ik bed 2 -in 1 persoonsformaat- ooit heb gehad, en dat hed piepte als een gek
Degene die als eerst thuis is.
Waardoor ik soms net even langer door âmoetâ werken
Ik houd er wel van! Maar dan wel een goede tongzoen.
Mijn ex vond zoenen met tong niet echt veel aan. (Gelukkig waren de andere zoenen wel fijn). Met de andere was het maar soms heel lekker. En ik heb met meerdere mannen gezoend die echt hun tong gek uitstaken.
Een goede zoenklik komt echt niet vaak voor heb ik in al die jaren ondervonden. 1/7 is mijn schatting nu.
Wintersport dus helaas ja voor betalen voor openbaar toilet én 250,- uitgeven haha. Maaaaar verder ben ik hier 1000% gelukkig
Ik heb zelf regelmatig inside jokes met bezette mannen en ik bedoel daar helemaal niets mee, die dingen gaan gewoon vanzelf :â) Dus ik zoek daar zelf ook niet zo snel iets achter bij anderen, tenzij ik een bepaalde chemie signaleer. Hopelijk signaleren mensen geen chemie tussen mij en de inside-joke-mannen hahaha
Ik heb dit ook. Laatst had ik voor âŹ2900 aan kleding besteld online en alles in de kleinste maten en/of van petite collectie en ik heb alles teruggestuurd behalve een t-shirt. Hopeloos!
Hooooly shiz, âŹ2900!! In een keer? Ik voel me altijd al schuldig als ik âŹ100 uitgeef op een dag ofzo
Ik judge je niet trouwens!!
Op één dag, bij verschillende webshops hahaha! Ik was sowieso helemaal niet van plan om alles te houden, omdat ik weet dat het meeste toch niet past. Daarom was het bedrag zo hoog. Als ik enige zekerheid had gehad dat het merendeel zou passen, zou ik gewoon alleen bestellen wat ik het allerleukst vond, en wat meer op de prijs gelet hebben. Helaas heb ik die luxe niet en moet ik altijd maar hopen dat er iets bij zit dat past
Aha! Ik ben altijd bang dat het dan ineens allemaal past en ik niks terug wil sturen
Snap je struggle wel!