Stel je persoonlijke vraag #6

Vroeger toen ik een tiener was, maar dan altijd van Van Haren dingen, waardoor je of het begin van je tenen zag, of na verloop van tijd werd de stof dun en zag je de vorm van je tenen, of de zool sleet eronder uit.

En de geur :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Maar als je een duurder paar Ballerina’s zou kopen zou je dat vast niet hebben, maar ik ben verpest.

14 likes

Ik zit een beetje met een dilemma. Ik zit in de afrondende fase van mijn master (nog 2 tentamens en scriptie te gaan). Na een maand ben ik gestopt met werken omdat 1) 24 uur te veel vond en 2) ik geen toekomst zag in het werk en 3) ik me wilde focussen op het afronden van mijn master en goede cijfers wil halen.

Ik werk nu dus niet en ben sinds kort begonnen met vrijwilligerswerk en ga daarnaast eind maart beginnen aan een taalcursus. Maar… nu zag ik net dat er een stageplek vrij is gekomen bij een organisatie waar ik later heel graag wil gaan werken. Maar het is dus 24 uur. :disappointed_relieved: Nu zit ik dus echt in dubio. In principe hoef ik als de stage begint nog 1 tentamen te maken en scriptie af te ronden! En heb ik het dus 2 maanden druk. Wat zouden jullie doen?

• Ga voor de stage en stop met vrijwilligerswerk en taalcursus
  • Ga niet voor de stage maar focus op studie

0 stemmers

Goed punt, gelukkig maakt niemand ooit fouten

3 likes

Je bent gestopt met werken o.a. omdat je je wilde focussen op het afronden van je studie, lijkt me dan niet handig om een stage te gaan volgen van 24 uur.
Ik zou proberen eerst lekker je scriptie af te schrijven.
Tenzij je denkt dat je het goed kan combineren natuurlijk.

1 like

Waar bestaat je dagelijkse make-uplook uit? Edit: dus ook als je niet elke dag make-up draagt, maar wat is dan je dagelijkse/casual look als je het wel doet

• Ik draag geen make-up
  • Primer
  • Foundation
  • Concealer
  • Poeder
  • Highlighter
  • Bronzer
  • Blush
  • Contour
  • Oogschaduw
  • Oogpotlood/Eyeliner
  • Mascara
  • Wenkbrauwpoeder/potlood
  • Lipstick
  • Lipgloss

0 stemmers

Dank u allen.

huidige stand van zaken

52 likes

Succes! Ook een na foto posten hĆØ, we zijn nu wel benieuwd natuurlijk.

1 like

Ik heb ik draag geen make-up aangeklikt maar het verschilt eigenlijk. Ik draag het zeker niet dagelijks maar als ik wel wat draag is het een beetje foundation en mascara.

2 likes

Ja op deze manier doe ik het ook! Heb wel een soort dagelijkse look maar die draag ik niet elke dag haha. Ik ga even de tekst aanpassen

1 like

Je kunt toch ook laarsjes dragen? Ik ben zelf geen fan van ballerina’s, heeft ook amper steun plus je groeit er amper van, maar dat is dan bijzaak. Ik vind dan laarsjes ook altijd wel onder jurkjes en rokjes kunnen. Nee ik zou die dingen hoe duur of goedkoop nooit meer aanschaffen omdat ik ze liever niet meer in het straatbeeld zie. Rare dingen.

1 like

Haha dan pas ik mijn antwoord ook even aan.

Die draag ik ook de hele winter! Maar in het voorjaar vind ik dat niet fijn meer en ook niet meteen vanaf september.

Op wat heb je een abonnement

• Sportschool
  • Televisie
  • Internet
  • Gsm/telefoon
  • Netflix
  • Spotify
  • NPO Start Plus
  • Videoland
  • Krant
  • Tijdschrift
  • Museumkaart
  • Attractiepark
  • Bioscoop
  • Seizoenskaart voetbal
  • OV

0 stemmers

Dit is precies wat ik bedoelde ja! Bedankt!

1 like

Als jij een Eurovisie inzending mocht regelen. Welk genre zou je dan vinden dat de inzending moet spelen? (De inzending zingt sowieso Engels)

• Een tranentrekker van een ballad door een singer-songwriter type
  • Een 90s verantwoord eurodance nummer dat een echte earwurm is
  • Een hip edm nummer waar de feat. artiest een sterke zangeres of zanger is
  • Een hip-hopnummer met Caribische invloeden a la Ronnie Flex
  • Een rocknummer met melodieus refrein (a la Kensington/Rigby/het wat oudere Di-rect etc)
  • Een nashville country song
  • Een Nederlands antwoord op de ā€˜Kpop-trend’
  • Een typisch volksnummer a la Hazes en Froger
  • Een brulboei met scheurende gitaren a la within temptation

0 stemmers

1 like

Wat vind je van stringbikinis of stringbadpakken?

• Mooi, heb ik zelf ook/wil ik ook.
  • Mooi, maar niet voor mij.
  • Ik vind het helemaal niks.
  • Boeit me niet.

0 stemmers

NMSMVPE

5 likes

Ik las hamlap hahaha

4 likes

Ik zou eerder een 90s boyband-achtige song doen, maar die stond er niet bij dus heb ik voor Kpop gekozen.

Ik ben bij een loting voor een huurhuis op de 9e plaats gekomen en nu is er een interessepeiling. Ik twijfel want:

1. Het is in Den Haag, wel met een directe verbinding naar mijn ouders huis in Delft
  2. Ik ga in mei op vakantie en ben bang dat ik door het huisje door al m’n geld ga
  3. Ik heb niet veel spaargeld atm
  4. Het huisje is, zover ik weet, wel fijn qua plattegrond
  5. Nieuwe gemeente, dus nieuwe regelingen qua hulp vd gemeente
  6. Huisje is boven de 500 euro
  • Gewoon naar evt. bezichtiging gaan, je kan altijd weigeren
  • Niet naar evt. bezichtiging gaan

0 stemmers