Haha dat is weer een heel ander probleem! Het voordeel van zo’n probleem is wel dat je tenminste je garderobe weer even aangevuld hebt met mooie dingetjes en het daarna makkelijker is om even niets te kopen
Ja dat denk ik zeker ook, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn. De eerste keer met mijn date was eigenlijk heel anders dan ik ‘gewend’ was en hoe ik het meestal ervaren heb en wist eigenlijk niet wat ik er van vond, maar nu we samen meer zoenervaring hebben zijn we een hele goede match geworden.
Hoeveel geboortekaartjes heb jij in je leven ongeveer ontvangen? Ik heb er 4 ontvangen en vind dat best veel. Toen reageerde een vriendin met “oh ik zeker wel 30”.
- 0-5
- 5-10
- 10-15
- 15-20
- Meer dan 20
0 stemmers
0! Er zijn echt weinig baby’s in mijn omgeving.
Hier ook, en ook de leeftijd waarop ze baby’s krijgen is minimaal eind 20. Moet wel zeggen dat die vriendin die dat zei ook ruim 4 jaar ouder is dus wie weet heb ik dan ook 30 kaartjes! :’)
Ik heb zo’n kurkwand in de wc waar we alle kaartjes en leuke dingen op prikken, maar het is wel opvallend hoe in 2 jaar tijd de vulling van ‘haha dronken polaroid’ en ‘item gejat uit de kroeg’ is veranderd in geboortekaartjes en trouwuitnodigingen
Exact hetzelfde hier. De Lowlands bandjes worden steeds meer ondergesneeuwd met trouwuitnodigingen en (oké 1 pas, maar er komen er minimaal nog 2 in de komende 2 maanden) babykaartje.
Ik heb er nu nog maar eentje, dus die staat netjes op een kast en die laat ik voorlopig lekker staan. Maar als ik er op een gegeven moment veel meer ga krijgen, ga ik ze waarschijnlijk wel weggooien.
Ik vind bed 1 prachtig, maar het hoofdbord lijkt me echt een stofnest. Dus ik koos voor bed 2.
Uh niet echt een bewaarplek, maar ze liggen ergens neergegooid in een kast haha.
Ik kan verjaardagskaartjes trouwens wel weggooien, maar een geboortekaartje weggooien voelt echt niet ok op de een of andere manier :o.
Ik heb pas één geboortekaartje ontvangen (van een goeie vriendin) en ik had die al een maand op m’n tafeltje staan tot ik er gisteren naar keek en dacht ‘nu is het wel mooi geweest’. Toen ik 'm in m’n hand had durfde ik het alleen niet weg te gooien en heb ik het kaartje achter een staand schilderijtje geschoven:p
Hoe vaak per jaar ga je naar concerten/festivals/feestjes (waar je een kaartje voor moet hebben)? *gemiddeld
- Wekelijks
- 2 x per maand
- Maandelijks
- < 10 x per jaar
- < 5 x per jaar
- < 2 x per jaar
- 1 x per jaar
- Minder dan 1 x per jaar
0 stemmers
Ga jij dit jaar naar een meerdaags-festival?
- Nee, maar ooit wel geweest
- Nee, ook nooit gedaan
- Ja, zin in!
- Ja, maar hoeft voor mij niet zo
0 stemmers
Hoeveel geld geef jij jaarlijks uit aan concerten/festivals/feestjes (waar je een kaartje voor moet hebben)? *kosten voor de kaartjes dus
- < 50 euro
- 50 - 75 euro
- 75 - 100 euro
- 100 - 150 euro
- 150 - 200 euro
- 200 - 250 euro
- 250 - 350 euro
- 350 - 450 euro
- Meer dan 450 euro
0 stemmers
Deze laatste vind ik erg confronterend haha
Ja bed 1 heb ik nooit zelf in geslapen dus dat weet ik niet maar vind het wel een meer volwassen keuze dan mn oude prinsessen bed
Jaaa die heb ik ook nog op mijn oude kamertje staan en sliep daar laatst in omdat mijn vriend enorm snurkte maar bij elke beweging maakt dat bed geluid. Dat doet de tweepersoons versie gelukkig niet zo
Haha ja klopt, maar bedacht me opeens dat ik van alle festival- en concertkaartjes echt een flinke vakantie had kunnen boeken.
Maar een festival (ook dagfestival) voelt ook altijd wel een beetje als vakantie en vind het super leuk, dus dan is het minder erg om er zoveel geld aan uit te geven
Jaa precies dit haha! Ik ga altijd naar Rock Werchter en dan ben ik echt wel rond de 450+ kwijt aan ticket en bonnen.
Bedoelde kosten van de kaartjes! Zal het er even bij zetten
Ik twijfel een beetje over de eerste, soms heb ik 3 dingen in één week en soms 3 weken niks, dus ik heb nu maar op 2 x per maand gestemd want daar kom ik sowieso wel aan, maar misschien red ik qua aantal wel genoeg om één keer in de week te gaan als het wat beter verdeeld zou zijn
Oh sorry ik heb in dat geval mijn antwoord veranderd haha.
@crazyvibes, mag ik hier aanvullende vragen over stellen dmv een poll? Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe belangrijk mensen dit soort dingen vinden. Soms heb ik namelijk het gevoel dat mensen ook naar feestjes etc. gaan omdat het een soort van “moet”? Of omdat de buitenwereld dit van ze verwacht want hoezo was jouw instagram stil zaterdagavond?