Stel je persoonlijke vraag #6

Ik heb zo’n kurkwand in de wc waar we alle kaartjes en leuke dingen op prikken, maar het is wel opvallend hoe in 2 jaar tijd de vulling van ‘haha dronken polaroid’ en ‘item gejat uit de kroeg’ is veranderd in geboortekaartjes en trouwuitnodigingen :thinking:

76 likes

Exact hetzelfde hier. De Lowlands bandjes worden steeds meer ondergesneeuwd met trouwuitnodigingen en (oké 1 pas, maar er komen er minimaal nog 2 in de komende 2 maanden) babykaartje.

3 likes

Ik heb er nu nog maar eentje, dus die staat netjes op een kast en die laat ik voorlopig lekker staan. Maar als ik er op een gegeven moment veel meer ga krijgen, ga ik ze waarschijnlijk wel weggooien.

1 like

Ik vind bed 1 prachtig, maar het hoofdbord lijkt me echt een stofnest. Dus ik koos voor bed 2.

1 like

Uh niet echt een bewaarplek, maar ze liggen ergens neergegooid in een kast haha.
Ik kan verjaardagskaartjes trouwens wel weggooien, maar een geboortekaartje weggooien voelt echt niet ok op de een of andere manier :o.

2 likes

Ik heb pas één geboortekaartje ontvangen (van een goeie vriendin) en ik had die al een maand op m’n tafeltje staan tot ik er gisteren naar keek en dacht ‘nu is het wel mooi geweest’. Toen ik 'm in m’n hand had durfde ik het alleen niet weg te gooien en heb ik het kaartje achter een staand schilderijtje geschoven:p

13 likes

Hoe vaak per jaar ga je naar concerten/festivals/feestjes (waar je een kaartje voor moet hebben)? *gemiddeld

• Wekelijks
  • 2 x per maand
  • Maandelijks
  • < 10 x per jaar
  • < 5 x per jaar
  • < 2 x per jaar
  • 1 x per jaar
  • Minder dan 1 x per jaar

0 stemmers

Ga jij dit jaar naar een meerdaags-festival?

• Nee, maar ooit wel geweest
  • Nee, ook nooit gedaan
  • Ja, zin in!
  • Ja, maar hoeft voor mij niet zo

0 stemmers

Hoeveel geld geef jij jaarlijks uit aan concerten/festivals/feestjes (waar je een kaartje voor moet hebben)? *kosten voor de kaartjes dus

• < 50 euro
  • 50 - 75 euro
  • 75 - 100 euro
  • 100 - 150 euro
  • 150 - 200 euro
  • 200 - 250 euro
  • 250 - 350 euro
  • 350 - 450 euro
  • Meer dan 450 euro

0 stemmers

Deze laatste vind ik erg confronterend haha

1 like

Ja bed 1 heb ik nooit zelf in geslapen dus dat weet ik niet :thinking: maar vind het wel een meer volwassen keuze dan mn oude prinsessen bed

1 like

Jaaa die heb ik ook nog op mijn oude kamertje staan en sliep daar laatst in omdat mijn vriend enorm snurkte maar bij elke beweging maakt dat bed geluid. Dat doet de tweepersoons versie gelukkig niet zo

Haha ja klopt, maar bedacht me opeens dat ik van alle festival- en concertkaartjes echt een flinke vakantie had kunnen boeken.
Maar een festival (ook dagfestival) voelt ook altijd wel een beetje als vakantie en vind het super leuk, dus dan is het minder erg om er zoveel geld aan uit te geven

Jaa precies dit haha! Ik ga altijd naar Rock Werchter en dan ben ik echt wel rond de 450+ kwijt aan ticket en bonnen.

2 likes

Bedoelde kosten van de kaartjes! Zal het er even bij zetten :slight_smile:

Ik twijfel een beetje over de eerste, soms heb ik 3 dingen in één week en soms 3 weken niks, dus ik heb nu maar op 2 x per maand gestemd want daar kom ik sowieso wel aan, maar misschien red ik qua aantal wel genoeg om één keer in de week te gaan als het wat beter verdeeld zou zijn :woman_shrugging:

1 like

Oh sorry ik heb in dat geval mijn antwoord veranderd haha.

1 like

@crazyvibes, mag ik hier aanvullende vragen over stellen dmv een poll? Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe belangrijk mensen dit soort dingen vinden. Soms heb ik namelijk het gevoel dat mensen ook naar feestjes etc. gaan omdat het een soort van “moet”? Of omdat de buitenwereld dit van ze verwacht want hoezo was jouw instagram stil zaterdagavond?

Hahaha ja echt precies dit! Zo heerlijk om lekker even helemaal weg te zijn en van de muziek en alles daaromheen te kunnen genieten!

1 like

Ja ga je gang, leuk!

1 like

Heb je een relatie?

• Ja
  • Nee
  • Wat heeft dat er nou weer mee te maken?!

0 stemmers

Hoe belangrijk vind jij het om festivals / feestjes / uitgaan op je agenda te hebben (schaal 1 - 5)?

• 1 (niet belangrijk)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (heel belangrijk)

0 stemmers

Hoe belangrijk vind jij het dat jouw (toekomstige) partner feestjes heeft, uitgaat en/of festivals bezoekt? (schaal 1 - 5)

• 1 (niet belangrijk)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (heel belangrijk)

0 stemmers

Judge jij mensen als ze niet / nauwelijks feestjes of festivals hebben?

• Ja
  • Nee
  • Hangt er vanaf, want:

0 stemmers

Ga je wel eens naar een feestje terwijl je eigenlijk geen zin hebt maar anders ben je weer die saaie oma die op zaterdagavond thuis zit?

• Ja
  • Nee
  • Anders:

0 stemmers

Maak jij je druk om wat mensen van jouw uitgaansleven vinden?

• Ja want ik ben bang dat ze me alleen maar als feestbeest zien en me niet meer serieus nemen
    • Ja want ik heb amper feestjes en dat soort dingen maar ik wil niet dat mijn omgeving me als saai ziet
    • Nee het boeit me echt totaal niet wat mensen van mijn leven vinden
    • Anders, namelijk:

0 stemmers

Ik word er onrustig van als ik zaterdagavond niks te doen heb

• Ja
  • Nee
  • Anders:

0 stemmers

Voor nu even zo, misschien bedenk ik zometeen nog aanvullende vragen.

1 like

Zo herkenbaar dit! Ik merk het ook echt aan hoe ik me voel. Ik ben dan niet zo van het dansen-dansen, maar vooral hardere shows waarbij ik de pit in kan heb ik eens in de zoveel echt nodig om mijn opgekropte energie kwijt te kunnen. Misschien een beetje zoals andere mensen het nodig hebben om te sporten

@Evi-lena ik ga wel eens naar feestjes waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar dat is dan omdat ik de mensen die ook komen graag wil zien/weet dat ik het wel leuk ga vinden en alleen maar geen zin heb omdat ik lekker op de bank lig op dat moment. Maar niet omdat ik me druk maak om wat andere mensen ervan vinden

2 likes

Ik vind het belangrijk dat ik feestje op de agenda staan, maar meer omdat ik het super leuk vind om dat met vrienden te ondernemen. Ik kijk daar ook echt altijd weken of maanden naar uit. Daarom vind ik het ook (deels) belangrijk dat mijn partner dat leuk vindt, omdat ik het super gezellig vind als hij mee gaat.
Wat gelukkig ook het geval is. Al zou ik het geen dealbreaker vinden dat als het niet zo zou zijn, ik vind het wel een pluspunt als het wel zo is. Maar dat vind ik sowieso met gemeenschappelijke “hobby’s”

12 likes