Hahaha ja echt precies dit! Zo heerlijk om lekker even helemaal weg te zijn en van de muziek en alles daaromheen te kunnen genieten!
Ja ga je gang, leuk!
Heb je een relatie?
- Ja
- Nee
- Wat heeft dat er nou weer mee te maken?!
0 stemmers
Hoe belangrijk vind jij het om festivals / feestjes / uitgaan op je agenda te hebben (schaal 1 - 5)?
- 1 (niet belangrijk)
- 2
- 3
- 4
- 5 (heel belangrijk)
0 stemmers
Hoe belangrijk vind jij het dat jouw (toekomstige) partner feestjes heeft, uitgaat en/of festivals bezoekt? (schaal 1 - 5)
- 1 (niet belangrijk)
- 2
- 3
- 4
- 5 (heel belangrijk)
0 stemmers
Judge jij mensen als ze niet / nauwelijks feestjes of festivals hebben?
- Ja
- Nee
- Hangt er vanaf, want:
0 stemmers
Ga je wel eens naar een feestje terwijl je eigenlijk geen zin hebt maar anders ben je weer die saaie oma die op zaterdagavond thuis zit?
- Ja
- Nee
- Anders:
0 stemmers
Maak jij je druk om wat mensen van jouw uitgaansleven vinden?
-
- Ja want ik ben bang dat ze me alleen maar als feestbeest zien en me niet meer serieus nemen
-
- Ja want ik heb amper feestjes en dat soort dingen maar ik wil niet dat mijn omgeving me als saai ziet
-
- Nee het boeit me echt totaal niet wat mensen van mijn leven vinden
-
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik word er onrustig van als ik zaterdagavond niks te doen heb
- Ja
- Nee
- Anders:
0 stemmers
Voor nu even zo, misschien bedenk ik zometeen nog aanvullende vragen.
Zo herkenbaar dit! Ik merk het ook echt aan hoe ik me voel. Ik ben dan niet zo van het dansen-dansen, maar vooral hardere shows waarbij ik de pit in kan heb ik eens in de zoveel echt nodig om mijn opgekropte energie kwijt te kunnen. Misschien een beetje zoals andere mensen het nodig hebben om te sporten
@Evi-lena ik ga wel eens naar feestjes waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar dat is dan omdat ik de mensen die ook komen graag wil zien/weet dat ik het wel leuk ga vinden en alleen maar geen zin heb omdat ik lekker op de bank lig op dat moment. Maar niet omdat ik me druk maak om wat andere mensen ervan vinden
Ik vind het belangrijk dat ik feestje op de agenda staan, maar meer omdat ik het super leuk vind om dat met vrienden te ondernemen. Ik kijk daar ook echt altijd weken of maanden naar uit. Daarom vind ik het ook (deels) belangrijk dat mijn partner dat leuk vindt, omdat ik het super gezellig vind als hij mee gaat.
Wat gelukkig ook het geval is. Al zou ik het geen dealbreaker vinden dat als het niet zo zou zijn, ik vind het wel een pluspunt als het wel zo is. Maar dat vind ik sowieso met gemeenschappelijke âhobbyâsâ
Ik judge mensen niet als ze niet naar een feestje of festival of concert willen, want ik ga zelf ook niet vaak uit. Maar ik vind het wel jammer als vrienden/vriendinnen nooit mee willen en altijd alleen maar thuis willen afspreken.
Hahha ja ik voelde me eigenlijk wel een beetje een enquĂȘteer inderdaad
Goeie vragen. Ja deze interesse in hoe anderen hier tegenaan kijken komt inderdaad door mijn eigen struggle met hoe ziet mijn omgeving mij en wat kan / wil ik daar wel of niet aan doen.
Ik geef meteen toe dat het beeld dat mensen van mij hebben heel belangrijk voor mij is en dat ik niet graag gezien wil worden als saaie oma.
Ik hou echt niet meer van uitgaan, maar dat betekent niet gelijk dat ik elk weekend thuis hang met mn vriend .
Maar ik vind het leuker om met vrienden lekker uit eten te gaan en daarna nog borrelen in een café/terras. Of om andere leuke dingen te doen zoals indd naar een concert of een escape room of weet ik veel wat. Maar echt naar een club gaan vind ik niks meer aan
Ik vind het best leuk om uit te gaan, maar eeeecht niet elke week (meer).En als mensen me daarom suf vinden ofzo, tsja dan vinden ze dat. Maar ik heb totaal niet het gevoel dat mensen dat vinden eigenlijk.
Scheelt misschien ook wel dat ik nu tegen de 30 ben, toen ik 19 was dacht ik er wel anders over
Goed om te lezen dat jullie je er niet druk om maken hahaha. Ik heb het ook wel eens aan mijn omgeving gevraagd en toen werd er gezegd: eh nou je hebt een 1000x socialer leven dan ik dus als jij je er al druk om maakt, dan moet ik dat helemaal doen.
Punt is alleen dat veel mensen die dat zeggen in een relatie zitten en ze het stappen ed sowieso een beetje verleerd zijn
Ik vind feestjes en met name festivals leuk omdat je dan even uit je standaard omgeving bent en mooie, leuke dingen mee kunt maken. Ik zou het echt jammer vinden om dat te missen, al kun je dat natuurlijk ook compenseren met andere dingen. Sommige mensen willen NOOIT ergens heen, ook niet naar een cafe of iets dergelijks, en geven het ook geen kans en dat âveroordeelâ ik wel, maar niet als in dat ik diegene dan saai vind maar dat ik het jammer vind dat ik die dingen niet met hun kan delen en dat zij die dingen niet met mij willen delen.
Deze zomer ga ik voor de derde keer 7 dagen naar Sziget festival en dat zie ik ook wel echt als vakantie (ook al ben ik daarna altijd uitgeput).
ik zit al jaren niet meer in een relatie, maar ik heb echt geen druk sociaal leven. Ik kan rustig weken achter elkaar in het weekend op de bank hangen met een boek of serie of hooguit eens bij vrienden een avondje eten/chillen/spelletjes spelen/film kijken. En soms zit ik ineens drie weekenden achter elkaar in de kroeg en/of de club. Maar net hoe het uitkomt en waar ik zin in heb. Wat de rest van de wereld daarvan denkt zal me echt aan mijn reet roesten, ik leef voor mezelf en ik ben hier tevreden mee.
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat het je niks uitmaakt wat een ander denkt en hoop ook ooit zo tevreden te kunnen zijn met mijn leven.
Nou ja, ik moet er wel bij zeggen dat ik dat punt trouwens wel heb gehad hoor, in mijn leven. Toen ik in een relatie van 10 jaar zat was ik helemaal tevreden met alles wat er op dat moment in mijn leven speelde en kon het me ook echt niet schelen wat een ander daarvan dacht. Gek genoeg is dat wel veranderd.
Wij hebben een zoontje van 2 dus gaan heel weinig uit.
Vroeger gingen we wel vaak savonds ff naar de stamkroeg of naar een festival.
Ik mis het soms wel een beetje maar ben ook wel gewend aan mijn leven zo.
Zijn er serieus volwassen mensen die wel eens iets tegen je zeggen als je Instagram rustig is op een weekendavond? Dat heb ik in mijn omgeving echt nog nooit meegemaakt. Dat is ook wel echt een stomme opmerking. (of dit was misschien een algemeen voorbeeld haha, dan never mind
)
Hahha met name jongere mensen zeggen dit wel eens ja
Wat voor een personage zou jij in een superheldenfilm willen zijn?
- De superheld
- De slechterik
- De geliefde van de held
- De beste vriendin van de held
- Een klein bijrolletje, zoals Stan Lee
0 stemmers
Makkelijk gezegd vanuit mij natuurlijk, maar: hier moet je je echt niks van aantrekken in ieder geval. Ik vind het echt een trieste ontwikkeling dat (jonge) mensen elkaar op zoiets âaansprekenâ. Sociale media zijn zo onbelangrijk.
Ik heb wel ook last gehad van fomo hoor, en ging het liefst donderdag, vrijdag en zaterdag stappen uit angst dat ik een topavond zou missen. Maar op een gegeven moment besefte ik me dat er zo weinig daadwerkelijke topavonden waren dat ik er wel een beetje klaar mee was. Nu ga ik alleen uit als ik er écht zin in heb, met leuke mensen of als er iemand draait of speelt die ik heel graag wil zien.
Zet sowieso zelden wat op instagram of andere social media van uitgaan, behalve als ik bij een goed concert ben, dan plaats ik soms een paar dagen later als ik de filmpjes en fotoâs die ik gemaakt heb aan het bekijken ben wel eens wat.