En ook als je echt helemaal voorin ging zitten want dat was voor oma’s. Het was het stoerst als je helemaal achterin in die lange rij ging zitten. Echt why haha
Hahaha jaaaa
Ik weet nog wel dat je bij ons een soort vrijstelling van het uitlachen kreeg als je last had van reisziekte. Dan mocht je wel voorin zitten zonder uitgelachen te worden. Maar dan moest je wel van die pilletjes bij je hebben tegen de reisziekte (Primatour ofzo?), anders geloofden ze je niet en dan had je het zuur 
En als hij later vertelt dat het maar goed is dat je niet mee bent gegaan, omdat zijn vriend anders zich had afgevraagd of hij de vriendin van je collega moest waarschuwen?
- Hij vindt je leuk, zei ik toch al.
- Hmmm dit maakt het wel wat verdachter.
- Misschien heeft hij wel een paranoïde vriend.
- Hij vindt het gewoon gezellig dat je meegaat.
0 stemmers
Ik heb eerder het tegenovergestelde, fear of missing out on lekker op de bank zitten
Wat doe jij elke dag?
- ontbijten
- poepen
- tv kijken
- radio luisteren
- chips eten
- alcohol drinken
- gezicht schoonmaken
- bed opmaken
- fietsen
- lezen
0 stemmers
Hoe voel jij je vandaag?
- Goed
- Meh
- Slecht
0 stemmers
Heeft het weer daar invloed op gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De juiste afkorting?
- Bieb
- Bib
0 stemmers
Vorig jaar ben ik naar 10 concerten geweest en 2 x 1 dag festival. Ik heb toen zo’n 350 euro uitgegeven. Het scheelt wel dat er maar weinig echt grote acts tussen zaten veel van 15 a 20 euro en de festivals waren ook niet zo duur a la dagkaart pinkpop. Dit jaar zal het wel veel minder zijn omdat er minder leuke artiesten dit jaar Nederland aandoen die ik leuk vind maar nu heb ik wel al 130 gespendeerd aan 3 kaartjes. 
Ik ben dan wel weer iemand die nooit naar discotheken ging sorry Gertje en Samson en ook geen kroegmens (hooguit 1 a 2 x per jaar). Ik ben een concert/festival/theater/ en thuis op de bankhangen.
Ja 7 tot 10 jaar terug was ik elk weekend in de kroeg/club te vinden. Ik vond het toen leuker omdat ik toen meer energie en meer tijd had (dus lekker boeiend als je de volgende dag om 12.00 brak uit je bed kwam) en was toen wat minder introvert dan nu. Nu vind ik het heel af en toe nog wel leuk, maar al die mensen zo dicht op elkaar trek ik slechter dan toen haha
Soms in dit topic ben ik zó diep over keuzes aan het nadenken alsof het ook echt zou gaan gebeuren als ik voor iets kies. Een keuze met verstrekkende gevolgen
moet beetje om mezelf lachen als ik dat opmerk
Is Veenendaal zo erg? Uit een vorige poll van mij herinner ik me dat niet zo veel mensen definitief wilden emigreren… 
(Anoniem) heb jij in de poll expres niet op Veenendaal geklikt omdat het niet zo fancy klinkt?
- Ja
- Nee
- Ik heb Veenendaal aangeklikt
0 stemmers
Ik kom uit een plaats vlakbij Veenendaal en vind Veenendaal echt stom, het was altijd net te ver fietsen, er is geen zak te beleven (al waren er wel meer winkels dan in m’n eigen dorp) en ik verdwaal er altijd met de auto 
Ja klopt, maar dan vind ik alsnog dat de percentages bijzonder verdeeld zijn. En een afgelegen eiland verkiezen boven een woonplaats nabij Utrecht? 
Ik weet niet veel van Veenendaal maar een vriendin van mij kreeg daar een vriend en ze hebben daar een tijdje samengewoond en ze wilde graag weg. Want saai en volgens mij ook nogal religieus? En dat vond ze ook niet wat.
Emigreren naar:
- Tokyo
- Kingston (Jamaica)
- Madrid
- Rio de Janeiro
- Chicago
- Moskou
- Florance
- Kaapstad
0 stemmers
Ik maak mijn oren na het douchen met een tissue droog
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik gebruik altijd een wattenstaafje!
Nee echt de oldshool FM radio bedoelde ik
Lowlands geklets
Haha ja ik vind het ook niet heel jammer qua line-up, maar ik ga gewoon die 3 dagen sfeer, muziek, lekker eten en op een kleedje chillen met m’n vrienden zo missen! Gelukkig voor mij gaan er meer van mijn gebruikelijke groepje niet… dus dat helpt ook wel tegen de fomo!
Tijd voor polls over Duitsland.
Vond je Duits leuk op school?
- Jawohl!
- Mwah
- Het Duits is de officiële taal van de hel
- Ik heb geen Duits gehad
0 stemmers
Hoe goed is je Duits op een schaal van 1 (kut) tot 4 (vloeiend)?
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
Wat is de beste stad?
- Berlijn
- Hamburg
- München
0 stemmers
De Klassieker
- Borussia Dortmund
- Bayern München
0 stemmers
Wat is het leukste deel van (het huidige) Berlijn?
- Oost
- West
0 stemmers
Bundesrepublik Deutschland of Deutsche Demokratische Republik?
(hoeft niet op politiek gebaseerd te zijn, dus je kunt ook gewoon stemmen op wat je historisch interessant vindt o.i.d.)
- BRD
- DDR
0 stemmers
Mode: beste Duitse designer?
- Karl Lagerfeld
- Hugo Boss
- Jil Sander
0 stemmers
Films: welke heb je gezien?
- Das Leben der Anderen
- Der Untergang
- Goodbye Lenin
- Lola Rennt
- Das Experiment
- Geen van deze, wtf
0 stemmers
Boeken: van welke auteurs heb je wel eens een boek gelezen? (taal maakt niet uit)
- Goethe
- Kafka
- Hesse
- Süskind
- Gebroeders Grimm
- Brecht
- Schlink
- Nietzsche
- Dürrenmatt
- Geen van deze, wtf
0 stemmers
Muziek: welke artiesten vind je leuk?