Stel je persoonlijke vraag #6

Gewoon de superheld een kopje koffie en een broodje brengen in een café lijkt me ideaal. Geen gekke stunts of moeilijk acteerwerk, maar toch kunnen zeggen dat je in een film zat :sunglasses:

1 like

Ik ben ongeveer zo tot m’n 22e zoooveel uitgegaan en dat vanaf m’n 14e. Vaak donderdag vrijdag zaterdag. En het hele land door van Groningen tot aan Amsterdam Nijmegen en Utrecht. En toen was ik ineens klaar mee. Een soort been there done that. Vind het nu leuker om op een zaterdag op de bank te zitten met lekker eten en een film.

3 likes

Dat eerste herken ik heel goed inderdaad, bij mij zijn veel vrienden ook niet meer geïnteresseerd in feestjes of goeie stapavonden. Ik vind dat ook echt heel jammer.

Ik heb het soms echt even nodig om een avond te dansen en gek te doen! En ik ga sowieso ieder jaar naar Lowlands. Dus echt uitgaan met dansen etc doe ik een paar keer per jaar. Laatste keer in de kroeg was afgelopen winter. Toen stond ik met mijn 23 weken zwangere buik te twerken hahaha!

Maar ik vind met vrienden uit eten of thuis afspreken en dan muziek aan zetten en wat leuks doen eigenlijk ook heel gezellig. En komt vaak beter uit gezien onze leeftijd, agenda’s, baby’s etc etc.

Oh ja en 9 van de 10x is het uitgaan zonder mijn man. Alleen met Lowlands is hij ook altijd mee.

2 likes

Ik ook helaas, zelfs na 14 jaar ervaring. Gebeurt niet elke keer maar wel zo af en toe. Ik begrijp eerder niet ‘hoe niet’? Maar ik zal wel te vaak haastig scheren en te lang met een scheermesje doen (goede scheermesjes zijn zo duur…:pensive:)

De allereerste keer dat ik mijn benen ging scheren vergeet ik ook nooit, Wist sowieso om een of andere reden niet zo goed hoe een scheermesje werkte :’) Het was vlak voor het kerstbal van mijn middelbare school en ik was 14. Eerste haal over mijn been, gelijk een lap vlees eraf. Stond onder de douche dus het was me toch een bloedbad. Naar het kerstbal geweest met pleisters op mijn benen.

2 likes

Oooh daar zeg ik ook geen nee tegen, maar ik denk toch dat ik liever de sullige beste vriendin ben hahaha :joy:

1 like

Ik ben ooit uitgegaan, vond het zo vreselijk dat ik nooit meer wil :see_no_evil: Dus mijn vriendin en ik zijn saaie oma’s die liever thuisblijven om series te kijken.
Ik vind het zelf niet erg, maar wel jammer als mensen je als saaie muts zien als je niet uitgaat. Het betekent namelijk niet dat ik geen zin heb in andere sociale activiteiten.

1 like

Als m’n vrienden me zouden beoordelen op m’n stapgedrag zouden het niet de goede vrienden van me zijn. Lekker op de bank als je dat wil hoor, komop.

Dit ken ik! En ik schaam me er voor wanneer iemand met wel een druk sociaal leven vraagt of ik nog uitgaan/naar welk festival ik ga. Ik wil wel, maar ik heb niemand! Zo voelt het vaak.

@Lula Er zijn niet voor niks veel mensen, ook op onze leeftijd, in therapie voor een slecht zelfbeeld/te weinig zelfvertrouwen. Ik denk wel een stuk minder dan wanneer het over pubers gaat, maar een mens is niet helemaal vol zelfvertrouwen als het eenmaal 18 of 21 is.

2 likes

Alleen als er iets is waar ik eigenlijk ook heen had gewild, maar niemand had om mee te gaan of iets anders te doen waar ik niet onder uit kon. Dan baal ik wel dat ik het event mis. Dat is ook fomo toch?

1 like

Ik stress wel enorm als ik op een onbekende locatie moet zijn en niet weet waar ik precies moet zijn, maar ik denk nooit van “als ik maar niet hoef te gaan…” omdat ik van mezelf weet dat ik even door de zure appel heen moet bijten en alles wel goed komt.

2 likes

Haha ja lekker als die twee ouwe zure muppets de line-up van dit jaar judgen terwijl we onze babies vertellen dat ze over een paar jaar gezellig met ons mee mogen!

1 like

Ja precies dan heb ik het ook. Of als ik iets zou gaan doen maar het afgezegd is ofzo.

1 like

Ah wat ontzettend kut, heb je het er met haar nog over gehad?

1 like

Snap ik! Ik zou ook niet weten hoe ik erover zou kunnen beginnen en of je er uiteindelijk goed aan doet. Gewoon rot dat je nu met dit gevoel zit, hopelijk ziet ze zelf ook in dat het een naaistreek is.

En ook als je echt helemaal voorin ging zitten want dat was voor oma’s. Het was het stoerst als je helemaal achterin in die lange rij ging zitten. Echt why haha

1 like

Hahaha jaaaa

Ik weet nog wel dat je bij ons een soort vrijstelling van het uitlachen kreeg als je last had van reisziekte. Dan mocht je wel voorin zitten zonder uitgelachen te worden. Maar dan moest je wel van die pilletjes bij je hebben tegen de reisziekte (Primatour ofzo?), anders geloofden ze je niet en dan had je het zuur :joy:

2 likes

En als hij later vertelt dat het maar goed is dat je niet mee bent gegaan, omdat zijn vriend anders zich had afgevraagd of hij de vriendin van je collega moest waarschuwen?

• Hij vindt je leuk, zei ik toch al.
  • Hmmm dit maakt het wel wat verdachter.
  • Misschien heeft hij wel een paranoïde vriend.
  • Hij vindt het gewoon gezellig dat je meegaat.

0 stemmers

1 like

Ik heb eerder het tegenovergestelde, fear of missing out on lekker op de bank zitten

16 likes

Wat doe jij elke dag?

• ontbijten
  • poepen
  • tv kijken
  • radio luisteren
  • chips eten
  • alcohol drinken
  • gezicht schoonmaken
  • bed opmaken
  • fietsen
  • lezen