Hoe voel jij je vandaag?
- Goed
- Meh
- Slecht
0 stemmers
Heeft het weer daar invloed op gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe voel jij je vandaag?
0 stemmers
Heeft het weer daar invloed op gehad?
0 stemmers
De juiste afkorting?
0 stemmers
Vorig jaar ben ik naar 10 concerten geweest en 2 x 1 dag festival. Ik heb toen zoân 350 euro uitgegeven. Het scheelt wel dat er maar weinig echt grote acts tussen zaten veel van 15 a 20 euro en de festivals waren ook niet zo duur a la dagkaart pinkpop. Dit jaar zal het wel veel minder zijn omdat er minder leuke artiesten dit jaar Nederland aandoen die ik leuk vind maar nu heb ik wel al 130 gespendeerd aan 3 kaartjes.
Ik ben dan wel weer iemand die nooit naar discotheken ging sorry Gertje en Samson en ook geen kroegmens (hooguit 1 a 2 x per jaar). Ik ben een concert/festival/theater/ en thuis op de bankhangen.
Ja 7 tot 10 jaar terug was ik elk weekend in de kroeg/club te vinden. Ik vond het toen leuker omdat ik toen meer energie en meer tijd had (dus lekker boeiend als je de volgende dag om 12.00 brak uit je bed kwam) en was toen wat minder introvert dan nu. Nu vind ik het heel af en toe nog wel leuk, maar al die mensen zo dicht op elkaar trek ik slechter dan toen haha
Soms in dit topic ben ik zĂł diep over keuzes aan het nadenken alsof het ook echt zou gaan gebeuren als ik voor iets kies. Een keuze met verstrekkende gevolgen moet beetje om mezelf lachen als ik dat opmerk
Is Veenendaal zo erg? Uit een vorige poll van mij herinner ik me dat niet zo veel mensen definitief wilden emigrerenâŠ
(Anoniem) heb jij in de poll expres niet op Veenendaal geklikt omdat het niet zo fancy klinkt?
0 stemmers
Ik heb weleens homo; hope of missing out.
Dan heb je 3 maanden geleden een afspraak gemaakt met iemand en naarmate de datum dichterbij komt denk je âahh ik heb zo geen zin, bel plz afâ.
Ik kom uit een plaats vlakbij Veenendaal en vind Veenendaal echt stom, het was altijd net te ver fietsen, er is geen zak te beleven (al waren er wel meer winkels dan in mân eigen dorp) en ik verdwaal er altijd met de auto
Ja klopt, maar dan vind ik alsnog dat de percentages bijzonder verdeeld zijn. En een afgelegen eiland verkiezen boven een woonplaats nabij Utrecht?
Ik weet niet veel van Veenendaal maar een vriendin van mij kreeg daar een vriend en ze hebben daar een tijdje samengewoond en ze wilde graag weg. Want saai en volgens mij ook nogal religieus? En dat vond ze ook niet wat.
Emigreren naar:
0 stemmers
Ik maak mijn oren na het douchen met een tissue droog
0 stemmers
Ik gebruik altijd een wattenstaafje!
Nee echt de oldshool FM radio bedoelde ik
Ja, maar eigenlijk alleen omdat ik helende piercings heb die ik droog moet houden en een wattenstaafje pluist teveel
Haha ja ik vind het ook niet heel jammer qua line-up, maar ik ga gewoon die 3 dagen sfeer, muziek, lekker eten en op een kleedje chillen met mân vrienden zo missen! Gelukkig voor mij gaan er meer van mijn gebruikelijke groepje niet⊠dus dat helpt ook wel tegen de fomo!
Tijd voor polls over Duitsland.
Vond je Duits leuk op school?
0 stemmers
Hoe goed is je Duits op een schaal van 1 (kut) tot 4 (vloeiend)?
0 stemmers
Wat is de beste stad?
0 stemmers
De Klassieker
0 stemmers
Wat is het leukste deel van (het huidige) Berlijn?
0 stemmers
Bundesrepublik Deutschland of Deutsche Demokratische Republik?
(hoeft niet op politiek gebaseerd te zijn, dus je kunt ook gewoon stemmen op wat je historisch interessant vindt o.i.d.)
0 stemmers
Mode: beste Duitse designer?
0 stemmers
Films: welke heb je gezien?
0 stemmers
Boeken: van welke auteurs heb je wel eens een boek gelezen? (taal maakt niet uit)
0 stemmers
Muziek: welke artiesten vind je leuk?
0 stemmers
MĂŒnchen want prachtige omgeving/bergen!
Ben jij perfectionistisch?
0 stemmers
Kijk jij wel eens neer op mensen die in jouw ogen niet âperfect zijnâ ( baan, uiterlijk, gedrag enz)
0 stemmers
Voel jij je wel eens onzeker omdat je niet perfect bent:
0 stemmers
Kijk jij op tegen mensen die in jouw ogen perfect zijn:
0 stemmers
Vraag me dit af namelijk, ben zelf erg perfectionistisch maar vind mijzelf verreweg van perfect. Voel me wel altijd minder dan â perfecte mensenâ
Je vergeet helemaal de klassieker Christiane F. Wir kinder von bahnhof zoo