Stel je persoonlijke vraag #6

Er zijn bands waarvan het hele bedrag van de meet en greet naar een goed doel of hun eigen foundation dan heb ik er geen problemen mee. En je hebt ook enkele bands waar je eigenlijk een extra belevenis koopt, dan had je voor een bepaald bedrag boven het concertticket de mogelijkheid om een soort klein, exclusieve expositie (+ ‘gratis’ mech) bij te wonen naast de meet en greet en eerder de zaal in mogen. Dat zou ik zelf nooit doen maar daar zat imo nog iets van een toegevoegde waarde in.

Maar 5000 euro om Bieber te ontmoeten of 2000 euro spenderen om awkward op de foto kunnen met een Avril Lavigne die liever daar niet is, zou ik never nooit doen. Het was in het begin ook vooral erg Amerikaans. Amerikanen willen graag extra’s, en soms zich ‘bijzonder’ kunnen voelen. Dus er is vaak wel een duidelijke vraag naar. Mijn favo band doet niet aan die soort dingen die gaan gewoon kosteloos na een optreden even de zaal in of naar buiten. Maar soms snap ik bands ergens wel. Je moet tegenwoordig vooral rondkomen van toeren en bent soms wel 9 maanden per jaar van huis om een comfortabel te kunnen leven omdat men nog maar weinig verdient van de verkoop van cds. En van de merch die je verkoopt moet je soms ook een bedrag afstaan aan de zaal/label etc.

Een vrij bekende metalartiest die ook nog voor andere produceert en zich net begeeft onder de top verdiende nog geen 5000 Canadese dollars per maand => 3400 euro (en daar moest nog belasting van af). (Hij was daar erg open over en ik vond het interessant om te lezen).

3 likes

No worries! Je hebt me niet beledigd hoor :blush:

1 like

Hoe vaak kan je opdrukken in 1 minuut? Timer aan en go go go! Niet smokkelen op je knieën…

• Je denkt toch niet dat ik die nu ga doen?
  • 0-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 40-50
  • Ik ben een beest en kan meer dan 50 keer opdrukken in 1 minuut

0 stemmers

giphy
Me irl

42 likes

Alles is anoniem!
Wat vind je van filmpjes waarbij puisten/mee-eters worden uitgedrukt?

• Relaxend
  • Eeeeghl
  • Geen mening

0 stemmers

En ASMR mukbangs?

• Eeeeghl!
  • Alleen relaxend als er niet veel gesmakt wordt
  • Geweldig!
  • Geen mening

0 stemmers

Ik vind filmpjes van mee-eters verwijderen wel echt ontspannend, maar zodra er bloed bij te zien is ben ik weg. Ben ook fan van die oorsmeer verwijder video’s.

1 like

Jaaa! :flushed:

Ik vind het prima om zelf te doen, maar als ik een filmpje zie dan moet ik nog net niet kotsen.

3 likes

Wat ik voornamelijk in mijn leven heb gedaan is op iemands rug liggen die zich ging opdrukken.
push-up2

Zegmaar dit, en dan South Park erop. Daarna kwam ik natuurlijk compleet bezweet er weer vanaf.

7 likes

Anoniem. Stel je partner heeft een beroep waardoor je waarschijnlijk vaak gaat verhuizen en jij zelf kan daardoor niet goed je beroep uitoefenen. Zou je hier mee akkoord gaan? Ik geef alleen maar 2 keuzes bij deze poll.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Shit ik wilde deze poll juist anoniem doen.

1 like

Wat ruikt lekkerder?

• Crayola krijtjes
  • Play-doh klei

0 stemmers

• Naaldbomen in een bos (en eventueel een kampvuur)
  • Pas gemaaid gras na een regenbui

0 stemmers

3 likes

In wat voor serie zou je wel eens een rol willen spelen?

• Een serie zoals friends/how i met your mother
  • Een ziekenhuisserie zoals greys anatomy/house
  • Een serie zoals gossip girl/pretty little liars
  • Een misdaadserie zoals ncis/csi/baantjer
  • Een soap zoals gtst/the bold
  • Een serie zoals the big bang theory

0 stemmers

Ik heb omgekeerde FOMO.
Mijn opleiding organiseert regelmatig feesten en dan lig ik in bed met m’n beste schoolvriendin te appen over hoe blij we zijn dat we allebei thuis zijn.

17 likes

Wie is dat? Ik herinner me haar niet. Of bedoel je Addison?

1 like

Ik denk dat je Addison bedoelt? Dat is seizoen 2 en 3 (oke ook 1, de laatste 10 seconden)
Edit: sorry dit kwam bijdehand over, maar ik deel graag mijn obsessieve greys kennis

7 likes

Als je series kijkt is je favoriete personage dan meestal:

• Een hoofdpersoon
  • Een bijfiguur
  • Iemand die eenmalig of hooguit enkele keren een rolletje speelt

0 stemmers

En identificeer jij je vaker met personages in de leeftijdsgroep

• 0 - 18
  • 18 - 22
  • 22 - 25
  • 25- 30
  • 30 - 35
  • 35 - 40
  • 40 - 50
  • 50+

0 stemmers

Niet per se agressiever maar wel zelfverzekerder, het kan me echt zo’n ‘ik kan alles aan’-gevoel geven en dat vertaalt zich soms wel in directer gedrag.

5 likes

Ik ben altijd al agressief :neutral_face:

10 likes

sluit me hierbij aan, ik voel me/ben fysiek sterker en daardoor mentaal gezien ook blijkbaar nu ik erover nadenk

1 like