Ik heb omgekeerde FOMO.
Mijn opleiding organiseert regelmatig feesten en dan lig ik in bed met m’n beste schoolvriendin te appen over hoe blij we zijn dat we allebei thuis zijn.
Wie is dat? Ik herinner me haar niet. Of bedoel je Addison?
Ik denk dat je Addison bedoelt? Dat is seizoen 2 en 3 (oke ook 1, de laatste 10 seconden)
Edit: sorry dit kwam bijdehand over, maar ik deel graag mijn obsessieve greys kennis
Als je series kijkt is je favoriete personage dan meestal:
- Een hoofdpersoon
- Een bijfiguur
- Iemand die eenmalig of hooguit enkele keren een rolletje speelt
0 stemmers
En identificeer jij je vaker met personages in de leeftijdsgroep
- 0 - 18
- 18 - 22
- 22 - 25
- 25- 30
- 30 - 35
- 35 - 40
- 40 - 50
- 50+
0 stemmers
Ik vraag me af of mensen dit wel of niet herkennen, maar sinds een paar maanden sport ik veel (was daarvoor een couch potatoe) maar ben sindsdien ook wat ‘agressiever’ ofzo haha. Sneller boos, pittiger, minder vergevingsgezind, maar ook assertiever. Vraag me af of het een met het ander te maken heeft (testosteron?). Herkennen mensen dit?
Wordt jij agressiever in periodes dat je veel sport in vergelijking met periodes wanneer je minder sport?
- Ja, duidelijk verschil
- Ja, nu je het zegt
- Nee, ik ben dezelfde persoon
- Nee, ik ben rustiger
- Ik ben nog steeds couch potatoe en loving it
0 stemmers
Niet per se agressiever maar wel zelfverzekerder, het kan me echt zo’n ‘ik kan alles aan’-gevoel geven en dat vertaalt zich soms wel in directer gedrag.
Ik ben altijd al agressief
sluit me hierbij aan, ik voel me/ben fysiek sterker en daardoor mentaal gezien ook blijkbaar nu ik erover nadenk
Ik heb een paar maanden niet kunnen sporten vanwege een gebroken voet en ik merkte juist dat ik toen ontzettend gefrustreerd en snel geïrriteerd werd. Sinds ik weer ben gaan sporten ben ik weer een stuk rustiger, kan echt nog dagen zen zijn na een goede training haha.
Terechte kritiek… sorry
Ben jij ijdel?
- Totaal niet
- Ik denk dat ik minder ijdel ben dan gemiddeld
- Ik denk dat ik meer ijdel ben dan gemiddeld
- Ik ben erg ijdel
- Gemiddeld
0 stemmers
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon gemiddeld ijdel ben
Ja die ben ik vergeten, ik weet alleen niet of ik die optie er nog kan tussen zetten.
Edit: Ja dat kon dus wel maar de stemmen zijn wel weg.
Ben jij wel eens voor een televisieprogramma of iets op Netflix dat net uitkwam speciaal thuisgebleven terwijl andere mensen je elders hadden uitgenodigd of hadden meegevraagd om mee te gaan naar iets?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Welk cijfer geef jij Netflix’ complete aanbod?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Welk cijfer geef jij Netflix’ complete eigen aanbod aan series en films?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Als Disney zijn streamingsdienst uitbrengt zou jij daar dan een (proef)abo op willen?
- Ja sowieso luvvv disney en alles wat ze verder nog bezitten
- Ja en vooral als die probeerperiode gratis is of slechts enkele euro’s kost en je nergens aan vast zit.
- Nee geen interesse in
- Geen idee
0 stemmers
Wat is het maximale bedrag dat jij aan een disney streamingsservice zou spenderen (als je het zou willen hebben). Dus een abo voor 1 huishouden en dat meerdere mensen tegelijkertijd het kunnen gebruiken op hun tv/computer/telefoon etc. (Bedrag in euro’s)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Ik identificeer sterk als Frankie van Grace And Frankie.
Niet agressiever, maar ik heb wel periodes gehad waarin ik bijna dagelijkse sportte en dan voelde ik me altijd zelfverzekerder en was ik ook efficiënter (ik kreeg veel meer gedaan op een dag). Zo’n “yesss, laat ons de dag aanpakken”- gevoel. Eigenlijk best raar dat ik het toch nooit kan blijven volhouden.
Ik was in m’n tienerjaren wel ijdel maar het is daarna steeds minder geworden en ik merk dat als ik naar de outfits kijk in het “what are you really wearing today” topic kijk ik onzeker word want ik doe er echt amper nog wat op uit. Ik heb een keer op een 1e date iemand gemeet in een JOGGINGBROEK. Ik cringe helemaal als ik daar aan terugdenk. Hij had zich helemaal leuk gekleed. Al had ik op dat moment niks anders tot m’n beschikking. Ik wil graag weer wat meer ijdel worden maar heb ook 0 motivatie.
Ik ben nu niet heel ijdel, maar ik denk als ik meer geld heb dat ik dan wel.meer ijdel wordt tbh. Ik heb nu gewoon nog even geen geld voor kleding en verzorgingsspul, mooie make-up etc. Maar ik denk als ik een fulltime baan heb, dat ik daar dan wel veel meer mee bezig ben dan nu
Wow dat sommigen zo weinig voor Disney streaming over zouden hebben… bijna alles is tegenwoordig van Disney dus echt wel meer dan 3 a 4 euro waard. * insert dishonor on your cow gif *
Augurken
- JAAAA
- Jakkes
- Ja hoor
0 stemmers