Heb jij de neiging tot zwart-witdenken?
- Heel erg
- Een beetje / soms
- Helemaal niet
0 stemmers
Heb jij de neiging tot zwart-witdenken?
0 stemmers
Oh oh haha eigenlijk is er dus helemaal geen mogelijkheid om met deze poll betrouwbare resultaten te krijgen, want de mensen die echt helemaal niet de neiging tot zwart-witdenken hebben zullen dat niet aanklikken omdat ze het te zwart-wit vinden 
Welke van de zeven hoofdzonden maak jij je het meeste âschuldigâ aan?
0 stemmers
Ik zag net de foto van je boekenkast
dus ik denk dat je het lastig gaat krijgen
Ja, en dat heb ik van mijn vader. Weet niet of het dan genetisch doorgegeven is of nurture maar ik ben me er (zeker de laatste jaren) wel heel bewust van en ik merk dat je dat best kunt veranderen. Ben echt al een stuk milder dan vroeger o.a door me beter in te lezen over bepaalde dingen en de tijd te nemen om mensen of situaties beter te begrijpen.
Gebruik je regelmatig Snapchat?
0 stemmers
Heb je snapstreaks?
0 stemmers
Hoe lang is je langste snapstreak?
0 stemmers
Welke gezonde challenge zou jij het best voor lange tijd volhouden?
0 stemmers
Heb jij vandaag buiten op het terras gezeten? (niet thuis)
0 stemmers
Ja op mn eigen terras/balkon 

Haha bedoelde eigenlijk een terras buiten de deur, maar ik reken hem goed
Dacht ik al wel, kon t niet laten om toch ja te stemmen 
0 stemmers
Beide antwoorden zijn correct, maar ik vind halfuur er toch gek uitzien!
@James Sorry, ik had hem niet als reactie op jou willen plaatsen!
Je bent Herbert Grönemeyer vergeten! Is wel een heel belangrijke Duitse zanger!
Ohh ik heb nog aan hem gedacht, maar ik dacht dat de andere artiesten bekender zouden zijn! Anders zou de poll wel erg lang worden (ik moest me bij de boeken en films ook inhouden) 
Voor @Huismus
Ken je Herbert Grönemeyer?
0 stemmers
Vind je zijn muziek leuk?
0 stemmers
Ik ken helemaal niet zoveel liedjes van hem ofzo maar heb goede herinneringen aan één liedje 
Ja, snap ik natuurlijk! Alleen is dat de enige Duitse artiest waar ik af en toe naar luister.
Leuk die poll over hem! 
Wo ik heb te veel van dit allemaal gedaan
Ligt eraan hoe goed onze relatie is. :â) Of die liefde âallesâ is. Ik zou niet voor elke relatie gaan verhuizen en mijn eigen leven aan de kant schuiven. Maar als hij soort van mijn leven is. En je hebt kinderen. Dan zou ik er eerder over nadenken.
ja zoals de kleur van scar. vroeger als kind nooit bij stilgestaan, maar dat is mss ook de kern vh probleem
Ik weiger.
Edit: tenzij de bejaarde een nazi was.