Je bent Herbert Grönemeyer vergeten! Is wel een heel belangrijke Duitse zanger!
Ohh ik heb nog aan hem gedacht, maar ik dacht dat de andere artiesten bekender zouden zijn! Anders zou de poll wel erg lang worden (ik moest me bij de boeken en films ook inhouden)
Voor @Huismus
Ken je Herbert Grönemeyer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je zijn muziek leuk?
- JAAAAA
- Ja
- Nee
- Ik zei toch dat ik hem niet kende?
0 stemmers
Ik ken helemaal niet zoveel liedjes van hem ofzo maar heb goede herinneringen aan één liedje
Ja, snap ik natuurlijk! Alleen is dat de enige Duitse artiest waar ik af en toe naar luister.
Leuk die poll over hem!
Wo ik heb te veel van dit allemaal gedaan
Ligt eraan hoe goed onze relatie is. :’) Of die liefde “alles” is. Ik zou niet voor elke relatie gaan verhuizen en mijn eigen leven aan de kant schuiven. Maar als hij soort van mijn leven is. En je hebt kinderen. Dan zou ik er eerder over nadenken.
ja zoals de kleur van scar. vroeger als kind nooit bij stilgestaan, maar dat is mss ook de kern vh probleem
Ik weiger.
Edit: tenzij de bejaarde een nazi was.
Je hebt een urn met daarin gewoon speelzand. Op welke openbare plaats zou jij het daar per ongeluk uit je handen laten vallen zodat je daar een bende (en verwarring) achterlaat?
- In een Ikea-showroom op een drukke zaterdag
- In een volle tweedeklas treincoupé
- Bovenop zo’n lange tafel in een koffietentje waar mensen met hun laptop aan werken
0 stemmers
In de trein is nog enigszins geloofwaardig. Wie neemt er een urn mee naar de IKEA of een koffietentje
“Vroeger ging oma altijd met ons gezellig naar de meubelboulevard dus daarom hebben wij haar meegenomen.”
Hahah love dit soort rare-hersenkronkels-van-forummers polls
Enigszins geinspireerd op een scene uit the umbrella academy waarin iemand danst met de urn van zijn vader en later de boel ook laat vallen.
Kan je hem daarna toch vullen met kruiden voor in de keuken of koffiebonen
#duurzaam #hergebruik
“Deze urn past niet meer bij onze inrichting, dus we moeten even naar de Afdeling Opbergen voor een ander modelletje”
Ik wil weer gaan Duolingo’en maar ik kan geen taal kiezen, dus waar moet ik (weer) mee beginnen?
- Italiaans: Ik kom regelmatig in Italië en red me dan redelijk maar zou het graag beter spreken
- Spaans: Sprak ik ooit best oké maar is erg weggezakt, wil de komende jaren wel die kant weer op
- Portugees: Portugal is m’n lievelingsland en ik red me daar oké met wat Spaans en Portugese woordjes, maar kan geen zinnen formuleren
- Noors: Spreek ik helemaal niet maar ik ga deze zomer voor het eerst naar Noorwegen
0 stemmers
Ik zou best een vervelend kind een ram geven.
Haha hierdoor moet ik weer denken aan een artikel dat ik van de week las. In Argentinië was een voetbalclub kampioen geworden. En één van de supporters had toen de schedel van zijn opa uitgegraven en meegenomen naar de huldiging omdat die opa vroeger zo’n groot fan was, maar geen kampioenschap meer mee kon maken de laatste jaren. Hij stond echt vet blij en trots op de foto met die schedel.
Ik zeg Spaans omdat je je met Spaans zowel in Portugal als in Italië goed redt! Althans, ik ben Portugees op Duolingo aan het leren en mijn Portugees is best ok, maar in Lissabon heb ik voornamelijk Spaans geluld tegen Portugezen omdat ik dat vloeiend kan en ik me een beetje schaamde voor mijn Portugees, 0 problemen gehad. En de meeste Italianen verstaan Spaans ook wel! Het Venezuelaanse deel van mijn familie communiceert in ieder geval probleemloos met het Italiaanse deel.