Stel je persoonlijke vraag #6

Ja maar zou niet minder willen verdienen :expressionless:

19 likes

Rode laarzen in het algemeen of specifiek die op de foto? Die op de foto vind ik namelijk niks maar er zijn ook rode laarzen die ik wel mooi vind

3 likes

Ja, precies dat. Kost je gelijk weer 300/400 euro per maand. :roll_eyes:

Nee, hoe meer tijd ik om handen heb hoe meer ik ga piekeren

1 like

O no, ik heb per ongeluk op wel leuk gestemd en nu lijkt het net alsof ik in 2007 ben blijven hangen!

Dat is wel zo… Je lekker verliezen in je werk helpt ook heel erg in niet teveel nadenken…

1 like

drogen jullie je altijd op dezelfde manier af na het douchen? dus bijvoorbeeld eerst je gezicht, dan linkerarm, rechterarm, buik, linkerbeen, rechterbeen, etc, etc?

• ja, altijd op (ongeveer) dezelfde volgorde
  • nee, ik doe maar wat

0 stemmers

Neeeeeeeee een demente bejaarde slaan is echt het aller aller ergste wat je kan doen. Weet je hoe broos die zijn? Die sla je zo door midden en die zijn dan helemaal de weg kwijt.

Een beetje een dik kind kan je dan beter slaan, die zijn veel steviger en daar breek je niet zomaar botten van.

46 likes

Zeg maar qua bouw een beetje zon Wilco (zas), daar breek je je klap op voordat je echt schade aanricht. Bejaarden hebben ook zon dunne huid enzo. Terwijl kinderen wel eens van een schommel flikkeren, of onder een skelter komen en dan wat schrammetjes hebben.

(Sorry als het raar klinkt, maar ik heb wel eens van die foto’s gezien van oude mensen die beroofd zijn etc. En dan in elkaar geslagen en botten gebroken hebben en dat ziet er zo erg uit, kan ook maanden duren voor het allemaal heelt, fysiek. Het is niet alsof ik graag een kind sla, maar kinderen zijn fysiek gewoon veel weerbarstiger)

7 likes

Als je (nog) een kind op de wereld zou moeten zetten maar je partner zou dat ook kunnen doen ongeacht of die persoon man of vrouw is. Wat zou je dan kiezen?

• Ik draag het kind
  • Mijn (mogelijke) partner mag een kind baren

0 stemmers

Vind jij het raar als een ijssalon in Nederland anno 2019 nog steeds niet de mogelijkheid aanbiedt om te pinnen?

• Ja
  • Nee
  • Is afhankelijk van bijv de grootte /populariteit/ligging van de ijssalon.

0 stemmers

En voor snackbars?

• Je bent een bamibal als je nu als snackbar nog geen pinapparaat hebt
  • Nee het is nog niet gebruikelijk als jij denkt…
  • Ook afhankelijk van andere factoren

0 stemmers

Ik was een keer bij een hoge steile afgebrokkelde trap en er was een superdik verwend jongetje van een jaar of 8 een paar treden naar beneden gevallen (gerold?) en keihard aan het janken. Leek wel een cartoon en het was prachtig.

18 likes

Wow heftig!! Hoewel mijn vader ook weleens een kind heeft geslagen.

Context: hij was 12 ofzo en was een vriendinnetje (ik denk 9/10…?) van mij aan het opwachten in de poort totdat ze bij ons vandaan naar huis zou gaan. Hij stond bekend als een enorme pestkop dus dat vriendinnetje van me was bang. M’n vader had al twee keer tegen hem gezegd dat hij weg moest gaan maar kreeg een grote mond terug. Bij de derde keer heeft m’n vader gewoon helemaal niks gezegd maar heb een klap verkocht. :hushed: Werkte overigens wel, hebben hem daarna nooit meer bij ons in de buurt gezien haha!

28 likes

Ik was in Duitsland helemaal van slag dat ik dus niet in dat soort winkels kon pinnen. Ik heb ook nooit contact geld bij me, was helemaal onvoorbereid. Ik was ook niet eens in een klein dorp, maar het was in Hamburg.

Nog nooit zo gelukkig geweest weer in Nederland waar je zelfs op de markt bij kraampjes kan pinnen.

3 likes

Frustratie nummer 1 hier, het is 2019 en je kunt hier gewoon niet pinnen in de meeste kroegen/restaurants, en zelfs niet in sommige winkels :roll_eyes:

3 likes

Ja vreselijk irritant. Ik ga altijd eerst naar de kassa en vraag of je met pin kan betalen en ook met buitenlandse pinpas. Ik heb geen zin om dan tijdens het afrekenen erachter te komen dat dat niet kan. Merk wel dat ze in de grensstreek al meer pin mogelijkheden hebben (zelfs een bakker, whut) dan twee jaar geleden. Maar ja kleve is ook zowat bedolven onder Nederlanders op zaterdag haha.

1 like

Weg- had op verkeerde post gereageerd

3 likes

Ik wil graag nog zwarte schoenen erbij, vooral voor tijdens de zomer. Welke van deze 2 zouden jullie doen? Context: mijn stijl is wel redelijk classy/ā€œtuttigā€, bijna altijd jurkjes etc.

• espadrilles
  • loafers

0 stemmers

1 like

Huh dat staat toch helemaal niet in @360’s post?

Voor mezelf zou ik voor 1 gaan (plat, casual), maar ik vind 2 meer bij jouw kledingstyle passen.

1 like

Ik reageer ook niet op haar post maar de reactie van Indolence dat haar vader een held was.
Edit: maar ik zie dat Indolence op een andere post reageerde. Lekker lezen op je telefoon in de felle zon, Sjurrr… @Indolence Sorry :kissing_heart:

Van beide soorten heb ik al wel wat :see_no_evil: van espadrilles heb ik alleen met print, dus effen zwart zou wel een aanvulling zijn voor als mijn outfit ook al een print heeft. Van loafers heb ik een velvet paar wat wel kan, maar wat ik misschien toch te winters vind worden op een gegeven moment.