Stel je persoonlijke vraag #6

Ik was in Duitsland helemaal van slag dat ik dus niet in dat soort winkels kon pinnen. Ik heb ook nooit contact geld bij me, was helemaal onvoorbereid. Ik was ook niet eens in een klein dorp, maar het was in Hamburg.

Nog nooit zo gelukkig geweest weer in Nederland waar je zelfs op de markt bij kraampjes kan pinnen.

3 likes

Hahaha mijn vader heeft een keer een irritante buurjongen die onze sneeuwpop had omgeschopt echt bij z’n kraag van de grond getild en uitgefoeterd. Dat kind durfde de rest van z’n jeugd niet meer door onze straat te lopen :’)

8 likes

Frustratie nummer 1 hier, het is 2019 en je kunt hier gewoon niet pinnen in de meeste kroegen/restaurants, en zelfs niet in sommige winkels :roll_eyes:

3 likes

Ja vreselijk irritant. Ik ga altijd eerst naar de kassa en vraag of je met pin kan betalen en ook met buitenlandse pinpas. Ik heb geen zin om dan tijdens het afrekenen erachter te komen dat dat niet kan. Merk wel dat ze in de grensstreek al meer pin mogelijkheden hebben (zelfs een bakker, whut) dan twee jaar geleden. Maar ja kleve is ook zowat bedolven onder Nederlanders op zaterdag haha.

1 like

Weg- had op verkeerde post gereageerd

3 likes

Ik wil graag nog zwarte schoenen erbij, vooral voor tijdens de zomer. Welke van deze 2 zouden jullie doen? Context: mijn stijl is wel redelijk classy/“tuttig”, bijna altijd jurkjes etc.

• espadrilles
  • loafers

0 stemmers

1 like

Huh dat staat toch helemaal niet in @360’s post?

Voor mezelf zou ik voor 1 gaan (plat, casual), maar ik vind 2 meer bij jouw kledingstyle passen.

1 like

Ik reageer ook niet op haar post maar de reactie van Indolence dat haar vader een held was.
Edit: maar ik zie dat Indolence op een andere post reageerde. Lekker lezen op je telefoon in de felle zon, Sjurrr
 @Indolence Sorry :kissing_heart:

Van beide soorten heb ik al wel wat :see_no_evil: van espadrilles heb ik alleen met print, dus effen zwart zou wel een aanvulling zijn voor als mijn outfit ook al een print heeft. Van loafers heb ik een velvet paar wat wel kan, maar wat ik misschien toch te winters vind worden op een gegeven moment.

Ik vind dit trouwens wel heftig van je vader. Als ik de ouder van die jongen was geweest had ik denk ik wel aangifte gedaan.

4 likes

Mijn man heeft een beroep waarbij het “normaal” is om te wisselen van club/transfers te maken. Nu heeft hij een transfer naar Dubai afgeslagen vanwege onze aankomende tweeling, en in plaats daarvan een 2 jarig contract getekend bij een club in de buurt. Over 2 jaar zien we weer verder wat er op zijn pad komt en waar we heen verhuizen :blush:

5 likes

Ok ik ga m’n stem veranderen (nee blijf bij bejaarden).

1 like

10 kinderen?! Ik vind vier kinderen al veel te veel, no way dat ik er ooit 10 zou willen hebben

3 likes

Aansluitend:

• Elke twee jaar een nieuwe relatie
  • De rest van je leven single

0 stemmers

De afgelopen 24 uur heb ik

• Auto gereden
  • Gefietst
  • Gesport
  • Radio geluisterd
  • Tanden gepoetst
  • Haren gewassen
  • Gewerkt
  • Schoongemaakt
  • Netflix gekeken
  • Het journaal gekeken
  • Iets gekocht
  • Mascara gebruikt
  • Een zonnebril opgehad
  • Zonnebrandcreme gebruikt
  • Gebbq’t
  • Een hond geaait
  • Bloemen gekocht
  • Het gras gemaait
  • Iets op instagram gezet
  • Kaas gegeten

0 stemmers

Heb jij het filmpje van de turnster gezien die haar benen breekt?

• Ja was smerig
  • Ja kan ik goed tegen
  • Nee wat?
  • Nee kan ik niet tegen
  • Ik ga nu opzoeken
  • Ik wil gewoon stemmen

0 stemmers

Anoniem. Gebruik je wel eens je telefoon als je aan het rijden bent? En dan dat je hem dus echt in je hand hebt of in ieder geval niet in een telefoonhouder.

• Nee
  • Wel eens om naar het volgende muzieknummer te gaan
  • Ik lees wel eens een berichtje/appje/mailtje
  • Ik lees wel eens een berichtje/appje/mailtje en beantwoordt ze ook
  • Ik bel wel eens met mobiel in de hand

0 stemmers

Ik vraag me dit dus af omdat ik ZO vaak mensen op een bepaalde manier naar beneden zie kijken dat je gewoon weet dat er een mobiel op hun schoot ligt

edit: sorry voor de dt fout maar als ik het aanpas zijn alle stemmen weg volgens mij

Ik kan heel goed tegen bloed en al die gore dingen, maar van ledematen die breken of in een rare hoek buigen/staan krijg ik echt rillingen :confused:

3 likes

Ik heb op Nee kan ik niet tegen gestemd maar ik ga het alsnog nu opzoeken en er spijt van krijgen

Edit: oke wel naar om te zien maar niet het ergste filmpje van deze soort wat ik gezien heb.