Stel je persoonlijke vraag #6

Ik vind dit trouwens wel heftig van je vader. Als ik de ouder van die jongen was geweest had ik denk ik wel aangifte gedaan.

4 likes

Mijn man heeft een beroep waarbij het “normaal” is om te wisselen van club/transfers te maken. Nu heeft hij een transfer naar Dubai afgeslagen vanwege onze aankomende tweeling, en in plaats daarvan een 2 jarig contract getekend bij een club in de buurt. Over 2 jaar zien we weer verder wat er op zijn pad komt en waar we heen verhuizen :blush:

5 likes

Ok ik ga m’n stem veranderen (nee blijf bij bejaarden).

1 like

10 kinderen?! Ik vind vier kinderen al veel te veel, no way dat ik er ooit 10 zou willen hebben…

3 likes

Aansluitend:

• Elke twee jaar een nieuwe relatie
  • De rest van je leven single

0 stemmers

De afgelopen 24 uur heb ik…

• Auto gereden
  • Gefietst
  • Gesport
  • Radio geluisterd
  • Tanden gepoetst
  • Haren gewassen
  • Gewerkt
  • Schoongemaakt
  • Netflix gekeken
  • Het journaal gekeken
  • Iets gekocht
  • Mascara gebruikt
  • Een zonnebril opgehad
  • Zonnebrandcreme gebruikt
  • Gebbq’t
  • Een hond geaait
  • Bloemen gekocht
  • Het gras gemaait
  • Iets op instagram gezet
  • Kaas gegeten

0 stemmers

Heb jij het filmpje van de turnster gezien die haar benen breekt?

• Ja was smerig
  • Ja kan ik goed tegen
  • Nee wat?
  • Nee kan ik niet tegen
  • Ik ga nu opzoeken
  • Ik wil gewoon stemmen

0 stemmers

Anoniem. Gebruik je wel eens je telefoon als je aan het rijden bent? En dan dat je hem dus echt in je hand hebt of in ieder geval niet in een telefoonhouder.

• Nee
  • Wel eens om naar het volgende muzieknummer te gaan
  • Ik lees wel eens een berichtje/appje/mailtje
  • Ik lees wel eens een berichtje/appje/mailtje en beantwoordt ze ook
  • Ik bel wel eens met mobiel in de hand

0 stemmers

Ik vraag me dit dus af omdat ik ZO vaak mensen op een bepaalde manier naar beneden zie kijken dat je gewoon weet dat er een mobiel op hun schoot ligt

edit: sorry voor de dt fout maar als ik het aanpas zijn alle stemmen weg volgens mij

Ik kan heel goed tegen bloed en al die gore dingen, maar van ledematen die breken of in een rare hoek buigen/staan krijg ik echt rillingen :confused:

3 likes

Ik heb op Nee kan ik niet tegen gestemd maar ik ga het alsnog nu opzoeken en er spijt van krijgen

Edit: oke wel naar om te zien maar niet het ergste filmpje van deze soort wat ik gezien heb.

Ja is ook heftig. Maar het is niet zo dat ‘ie hem echt in elkaar heeft geslagen ofzo en hij een iets aan over gehouden heeft. Was een corrigerende tik (volgens mij tegen zn arm of schouder maar dat weet ik niet precies meer), na dus al 2x heel duidelijk waarschuwen én bij een jongen die de boel flink terroriseerde. Plus, dit is meer dan 20 jr geleden. Ik wil geweld van volwassenen tegen kinderen ook absoluut niet goed praten maar toch…

Oké toch doe ik dat nu. Ben ook niet goed in nuances in dit soort situaties maar het heeft in dit geval goed uitgepakt allemaal.

1 like

In principe niet, ik heb alleen geen klok in m´n auto dus als ik op weg ben naar een afspraak en ik wil weten hoe ik in de tijd zit kijk ik soms voor een rood stoplicht snel op mn telefoon hoe laat het is, maar alleen als hij net op rood is gesprongen

Ik heb het filmpje opgezocht. Het ziet er zooo pijnlijk uit. Maar ik kan er prima tegen.

Ja maarja 10 seconde daarna zijn zij het alweer vergeten en als het een vervelende demente is kun je het gewoon direct weer opnieuw doen. Grapje natuurlijk. Ik blijf bij een bejaarde dan maar slaan.

Dit zeg je nou al 2 keer. Is goed :thumbsup:

2 likes

Haha ja kwam er ook net achter, heb oxazepam achter de kiezen dus ik slaap half.

1 like

Hahaha ik dacht misschien ben je gewoon super gepassioneerd.

5 likes

Ik hang m’n gsm aan een clipje boven m’n autoradio. Ik heb bijna altijd navigatie aan op m’n smartphone en luister vaak Spotify of podcasts via bluetooth. Soms klik ik dan dus op volgend of vorig nummer (maar dat is in deze situatie dus bijna dezelfde handeling als bij m’n autoradio) en héél af en toe lees ik toevallig een berichtje dat ik net ontvang of als ik aan het rode licht sta, maar dat probeer ik heel erg te beperken. Ik ga sowieso nooit antwoorden of andere dingen doen en heb m’n gsm ook nooit in m’n handen. En ik heb een handsfree set in m’n auto.

Ja is wel 1 van mijn favo onderwerpen, bejaarden of kinderen slaan. :cupid:

9 likes

Ik dacht aan 4 ex-partners met wie je allerlei regelingen moet vaststellen en de moeilijkheid en het gedoe dat daar nogal eens bij komt kijken. En het lijkt me onrustiger voor de kids zelf. Elke keer dat heen en weer gesleep en dat ook nog meekrijgen van broertjes/zusjes en die misschien niet steady zien thuis maar ook maar af en toe. Regelingen moet je met je ex’en dan ook nog op elkaar af laten stemmen. En dan hebben je ex’en misschien ook weer kinderen uit een andere vorige relatie. Nog meer gedoe.

25 likes