Disney
Je gaat op vakantie en wat blijkt⊠je vliegt met een Boeing 737 Max. Ga je?
- Ja
- Nee
- Anders (leg uit in comment)
0 stemmers
(sorry had de poll ff aangepast)
Dank voor jullie antwoorden! @grace @LizzyBennet Ik heb al in het begin van de master 4 maanden stage gelopen op een ander onderdeel van overheid. Dus onderscheid me daarmee al wel. Maar 2 stages is natuurlijk beter dan 1.
Zolang Boeing de software update nog niet heeft doorgevoerd (die ze al eerder hadden moeten doorvoeren) en de black box nog niet is gevonden, nee. Mijn leven is meer waard dan het geld van een vliegticket.
Dit wordt niet voor niks gedaan: https://www.ad.nl/economie/ook-nederland-sluit-luchtruim-voor-alle-boeing-737-max-8-toestellen~a10b8e1f/
Zou een dief van mijn eigen portemonnee zijn haha. Dit jaar 3 tripjes in de planning, en over twee weken nog een keertje spontaan.
Alleen is het dan voor hun een veel minder grote âstrafâ omdat ze er veel minder van voelen. Naar mijn idee is het punt van een boete dat je het de volgende keer niet meer doet omdat betalen echt pijn deed. En dat doet het alleen als het bedrag aan je inkomsten is aangepast.
Voorbeeld: ik ken een man die veel verdient en die parkeert zijn auto waar hij wil, want hij ziet de boete als âparkeergeldâ. Maar inderdaad, einde discussie
Ik woon nu in Delft en heb idd goede ervaringen met alle medewerkers, maar ik weet niet hoe in DH alles gaat (het huisje is in DH). Rondvragen voor spullen en op MP kijken zijn zeker goede tips. Ik doe dat echt te weinig.
Ik denk dat ik, door dit topic, toch ga aangeven dat ik naar de bezichtiging wil gaan
Eigenlijk is Center Parcs een aparte werelddeel op zichzelf
No shame in my Center Parcs game
Hoe creatief ben jij
- 10 - ik ben de allercreatiefste en out-of-the-box is my middel name
- 9 - in mijn omgeving ben ik wel de meest creatieve persoon
- 8 - ik kan als iemand me op weg helpt wel echt leuke dingen bedenken
- 7 - ik heb niet zo vaak inspiratie maar ben wel vaardig met knutselen enzo
- 6 - ik vind kleurplaten en bouwpakketjes wel leuk maar kan zelf niks bedenken
- 5 - ik heb wel eens een albelli boek gemaakt en er een trauma aan over gehouden
- 4 - ik weet het niet. ik heb er niks mee en niks tegen, maar er word me in elk geval niet vaak gevraagd iets te bedenken of te maken.
- 3 - ik ben niet creatief
- 2 - ik ben niet creatief en iedereen weet dit van mij en er worden wel eens grapjes over gemaakt
- 1 - ik ben niet creatief en ben er trots op. Heb er mijn handelsmerk van gemaakt en hierdoor hoef ik nooit mee te denken over dingen zoals cadeaus en activiteiten en andere kwesties op werk bijvoorbeeld
0 stemmers
Nummer 5 past wel echt bij mij. Creatief zijn is zo niet mijn ding.
Maar je hebt het wel geprobeerd!! Daarom vind ik dat nog wel 5. Als je echt acreatief was zou je wel iets anders hebben bedacht haha (is mijn theorie)
Welke dingen heb je vandaag gedaan
- Goedemorgen gezegd tegen je collegaâs
- Je geliefde gekust
- Sigaret gerookt
- Een online bestelling geplaatst
- Je ouders gebeld
- Een feestje bezocht
- Een dier geknuffeld
- Banaan gegeten
- Een seksueel getint Whatsappje gestuurd
- Even lekker gestretcht
- Bos bloemen neergezet
- Je handen gewassen omdat ze echt vies waren
- Niks van dit
0 stemmers
Ik vind knutselen dus echt totaal niet gelijk staan aan creatief haha.
8 of 9 dan.
9 - 10 echt creatief van ruimdenkend, ideeen, concepten
7 - 8 grens tussen ontwerpen en creeeren en ruimdenkend dus meer: uitvoerend creatief
5 - 6 binnen gesteld kader redelijk goed invulling geven aan het ontwerp/idee van een ander
Zoiets heb ik beetje in mân hoofd
Daarom is dat 6!
Hmm haha. Ja ik zou het ook niet volgen als ik het niet zelf had opgeschreven denk ik haha
Toch bedankt voor het reageren
Ik was als kind supercreatief maar de laatste 15 jaar is het echt langzamerhand steeds minder geworden. Ik wil het weer terug maar weet niet waar het is gebleven.
Ik vind de combi wel ok (doet me denken aan wolken en vind dat wel mooi dromerig), maar ik vind de kleur van de bank heel lelijk : $ . Zou eerder de bank vervangen dan de kleur op de muur.
Het woord âcreatiefâ heeft echt zân waarde verloren in mijn ogen. Iedereen noemt zichzelf al creatief als ze een keer een bullet journal in elkaar hebben geknutseld ofzo (terwijl ze stiekem alle inspiratie van Pinterest halen). :â)
Kan best goed knutselen en shit en heb goede fijne motoriek op dat gebied maar ik kan nooit iets verzinnen. Examenopdracht tekenen vwo6 was ook DE HEL