Stel je persoonlijke vraag #6

Die draag ik ook de hele winter! Maar in het voorjaar vind ik dat niet fijn meer en ook niet meteen vanaf september.

Op wat heb je een abonnement

• Sportschool
  • Televisie
  • Internet
  • Gsm/telefoon
  • Netflix
  • Spotify
  • NPO Start Plus
  • Videoland
  • Krant
  • Tijdschrift
  • Museumkaart
  • Attractiepark
  • Bioscoop
  • Seizoenskaart voetbal
  • OV

0 stemmers

Dit is precies wat ik bedoelde ja! Bedankt!

1 like

Als jij een Eurovisie inzending mocht regelen. Welk genre zou je dan vinden dat de inzending moet spelen? (De inzending zingt sowieso Engels)

• Een tranentrekker van een ballad door een singer-songwriter type
  • Een 90s verantwoord eurodance nummer dat een echte earwurm is
  • Een hip edm nummer waar de feat. artiest een sterke zangeres of zanger is
  • Een hip-hopnummer met Caribische invloeden a la Ronnie Flex
  • Een rocknummer met melodieus refrein (a la Kensington/Rigby/het wat oudere Di-rect etc)
  • Een nashville country song
  • Een Nederlands antwoord op de ‘Kpop-trend’
  • Een typisch volksnummer a la Hazes en Froger
  • Een brulboei met scheurende gitaren a la within temptation

0 stemmers

1 like

Wat vind je van stringbikinis of stringbadpakken?

• Mooi, heb ik zelf ook/wil ik ook.
  • Mooi, maar niet voor mij.
  • Ik vind het helemaal niks.
  • Boeit me niet.

0 stemmers

NMSMVPE

5 likes

Ik las hamlap hahaha

4 likes

Ik zou eerder een 90s boyband-achtige song doen, maar die stond er niet bij dus heb ik voor Kpop gekozen.

Ik ben bij een loting voor een huurhuis op de 9e plaats gekomen en nu is er een interessepeiling. Ik twijfel want:

1. Het is in Den Haag, wel met een directe verbinding naar mijn ouders huis in Delft
  2. Ik ga in mei op vakantie en ben bang dat ik door het huisje door al m’n geld ga
  3. Ik heb niet veel spaargeld atm
  4. Het huisje is, zover ik weet, wel fijn qua plattegrond
  5. Nieuwe gemeente, dus nieuwe regelingen qua hulp vd gemeente
  6. Huisje is boven de 500 euro
  • Gewoon naar evt. bezichtiging gaan, je kan altijd weigeren
  • Niet naar evt. bezichtiging gaan

0 stemmers

Disney :grimacing:

3 likes

Je gaat op vakantie en wat blijkt
 je vliegt met een Boeing 737 Max. Ga je?

• Ja
  • Nee
  • Anders (leg uit in comment)

0 stemmers

(sorry had de poll ff aangepast)

1 like

Dank voor jullie antwoorden! @grace @LizzyBennet Ik heb al in het begin van de master 4 maanden stage gelopen op een ander onderdeel van overheid. Dus onderscheid me daarmee al wel. Maar 2 stages is natuurlijk beter dan 1.

Zolang Boeing de software update nog niet heeft doorgevoerd (die ze al eerder hadden moeten doorvoeren) en de black box nog niet is gevonden, nee. Mijn leven is meer waard dan het geld van een vliegticket.

Dit wordt niet voor niks gedaan: https://www.ad.nl/economie/ook-nederland-sluit-luchtruim-voor-alle-boeing-737-max-8-toestellen~a10b8e1f/

3 likes

Zou een dief van mijn eigen portemonnee zijn haha. Dit jaar 3 tripjes in de planning, en over twee weken nog een keertje spontaan. :partying_face:

Alleen is het dan voor hun een veel minder grote ‘straf’ omdat ze er veel minder van voelen. Naar mijn idee is het punt van een boete dat je het de volgende keer niet meer doet omdat betalen echt pijn deed. En dat doet het alleen als het bedrag aan je inkomsten is aangepast.
Voorbeeld: ik ken een man die veel verdient en die parkeert zijn auto waar hij wil, want hij ziet de boete als ‘parkeergeld’. Maar inderdaad, einde discussie :relaxed:

Ik woon nu in Delft en heb idd goede ervaringen met alle medewerkers, maar ik weet niet hoe in DH alles gaat (het huisje is in DH). Rondvragen voor spullen en op MP kijken zijn zeker goede tips. Ik doe dat echt te weinig.
Ik denk dat ik, door dit topic, toch ga aangeven dat ik naar de bezichtiging wil gaan :blush:

Eigenlijk is Center Parcs een aparte werelddeel op zichzelf :joy:
No shame in my Center Parcs game

27 likes

Hoe creatief ben jij

• 10 - ik ben de allercreatiefste en out-of-the-box is my middel name
  • 9 - in mijn omgeving ben ik wel de meest creatieve persoon
  • 8 - ik kan als iemand me op weg helpt wel echt leuke dingen bedenken
  • 7 - ik heb niet zo vaak inspiratie maar ben wel vaardig met knutselen enzo
  • 6 - ik vind kleurplaten en bouwpakketjes wel leuk maar kan zelf niks bedenken
  • 5 - ik heb wel eens een albelli boek gemaakt en er een trauma aan over gehouden
  • 4 - ik weet het niet. ik heb er niks mee en niks tegen, maar er word me in elk geval niet vaak gevraagd iets te bedenken of te maken.
  • 3 - ik ben niet creatief
  • 2 - ik ben niet creatief en iedereen weet dit van mij en er worden wel eens grapjes over gemaakt
  • 1 - ik ben niet creatief en ben er trots op. Heb er mijn handelsmerk van gemaakt en hierdoor hoef ik nooit mee te denken over dingen zoals cadeaus en activiteiten en andere kwesties op werk bijvoorbeeld

0 stemmers

1 like

Nummer 5 past wel echt bij mij. Creatief zijn is zo niet mijn ding.

Maar je hebt het wel geprobeerd!! Daarom vind ik dat nog wel 5. Als je echt acreatief was zou je wel iets anders hebben bedacht haha (is mijn theorie)

1 like