Haha, dank je maar met de bank zijn we wel tevreden, die blijft sowieso.
Ik vond mezelf vroeger dus creatief (heb meer dan 10 jaar op toneel gezeten en tekende/knutselde vroeger super veel) maar hierdoor âdurfâ ik het dus niet echt meer te doen. Aan de ene kant omdat ik dus in het niet val bij mijn hele creatieve kunstacademievrienden maar ook omdat ik bang ben dat mensen me een aansteller vinden en ik het zelf ook nooit zo goed kan maken als het in mijn hoofd is.
ik kan wel goed dingen bedenken, maar alleen niet zelf uitvoeren. dus in mân hoofd ziet het er dan tof uit maar mân handen doen niet wat ik wil. mijn moeder heeft een creatief beroep en ik vertel vaak wat ik voor me zie en dan tekent zij het en kunnen we daar samen mee door!
Ik vind mezelf wel creatief met koken/smaken en qua kleuren die samen gaan, maar op cultureel vlak ben ik echt zooo oncreatief. Ik vond mijn Sinterklaassurprises wel altijd leuk en die zagen er wel prima uit, maar op de middelbare school tekenen/handarbeid/techniek en muziek dingen, daarin ben ik echt nikssss. Ik had nooit inspiratie en het zag er ook nooit uit.
Ben heel jaloers op het kunstzinnige talent dat mijn tante/nicht/neef hebben en mijn vader ook, maar niet in ons gezin verder is overgeërfd.
Als ik een simpel diertje ofzo wil tekenen, dan moet ik googlen op âsimpele tekening eendâ anders wordt het iets onherkenbaars.
En qua nieuwe ideeĂ«n vanuit het niks ben ik ook niet zo goed, ik ben beter in het bekritiseren van ideeĂ«n :â) en het aanvullen van al bestaande ideeĂ«n. En analyseren. Maar dat vind ik helemaal prima en vind ik niet jammer ofzo. Ieder zijn eigen talent op dat vlak.
Maakt Ronnie Flex gebruik van Caribische invloeden? Ik wilde daarop stemmen maar ik vind Ronnie Flex daar helemaal geen voorbeeld van.
Hahah sorry ik moet nu elke keer lachen bij een poll van jou vrees ik. Ik denk dat de conclusie is dat je creatief bent met het verzinnen van polls en de antwoordmogelijkheden :d
Hoeveel herken je er?
- 0
- <10
- 10 - 19
- 20 - 29
- 30 - 39
- 40 - 49
- Alle vijftig
0 stemmers
Ik ben echt allergisch voor het woord knutselen. In mijn optiek is knutselen ook totaal niet creatief, namelijk âjongens we gaan nu deze vis makenâ en dan maakt iedereen die vis. Dit is ook de reden een waarom ik het werk doe dat ik doe. kunst docent niet te verwarren met handvaardigheid lerares. Het zit me hoog
Ja jammer. Gelukkig ga ik nog een master doen die me meer gaat leren over onderzoeksmethodiekâŠ
Wat ik heb besloten aan de hand van een voor een velen onbegrijpelijke poll hier haha
Ik ga vooral opletten bij het onderdeel validiteit dus hou mân polls goed in de gaten!
Hoog tijd om weer eens fall out boy te luisteren!
Nog een poll. Niet anoniem is deze
Welke emoties heb je vandaag gevoeld?
- Blijdschap
- Nervositeit
- Genot
- Spijt
- Paniek
- Woede
- Medelijden
- Verdriet
- Verbazing
- Enthousiasme
- Opluchting
- Schaamte
- Verveling
- Teleurstelling
- Jaloezie
- Liefde
- Begeerte
- Triomf
- Angst
- Verwarring
0 stemmers
Ik heb
- 1 hokje aangekruisd
- 2-5 hokjes
- 6-10 hokjes
- Meer dan 10 hokjes
0 stemmers
Dit was voor mij
- Een normale dag
- Een heftigere dag dan anders
- Een rustiger/stabielere dag dan anders
0 stemmers
Lol, veel uit deze lijst zijn ook echt mijn âjamâ geweest destijds
Edit: en kan ik nu nog steeds waarderen!
Heb even mân eigen 20 meest geluisterde artiesten/bands van afgelopen 4 weken erbij gepakt. Welke ken je?
- Muse
- Nothing But Thieves
- Slaves
- Foals
- cleopatrick
- Royal Blood
- Des Rocs
- Sam Fender
- The Prodigy
- YUNGBLUD
- Queens of the Stone Age
- Airways
- Catfish and the Bottlemen
- Demob Happy
- Bastille
- Queen
- Glass Animals
- grandson
- De Staat
- Highly Suspect
0 stemmers
God ik was zo emo heh vroeger.
Alleen qua uiterlijk niet
man man man ben zo slecht in polls maken
Had 'm gemaakt maar niet de optie aangevinkt voor meerdere antwoorden mogelijk dus even dichtgegooid en aangepast!
In bed:
Slapen jij en jouw partnerâŠ
- onder 1 deken
- elk onder een eigen deken
0 stemmers
Wanneer het bed tegen een muur staatâŠ
- slaap jij aan de muurkant
- slaapt jouw partner aan de muurkant
0 stemmers
Wanneer de wekker gaatâŠ
- ben jij als eerste wakker die snoozet of de wekker afzet
- is jouw partner als eerste wakker
0 stemmers
Wij slapen elk onder een eigen deken want geen getrek om de deken + bepalen hoe warm/koud het moet zijn = beter slapen! En knuffelen kan altijd En ik ben altijd degene die als eerste de wekker hoort afgaan, maar mijn vriend staat wel als eerste op
Ik heb mn vierseizoenendekbed in 2 losse hoezen zitten en vind het heerlijk, nooit meer gedoe met te weinig deken.
Ahhh zo leuk dit haha, wat een jeugdsentiment. Ik kende er 42, zoveel hiervan luisterde ik vroeger!
Ik ken alleen Cleopatra. Dit was mijn nummer hoor toen ik klein was
Moest er ineens aan denken door de naam van een van de bands die ertussen staat.
eigen deken en wil nooit meer anders, love it