Stel je persoonlijke vraag #6

Welke dingen heb je vandaag gedaan

• Goedemorgen gezegd tegen je collega’s
  • Je geliefde gekust
  • Sigaret gerookt
  • Een online bestelling geplaatst
  • Je ouders gebeld
  • Een feestje bezocht
  • Een dier geknuffeld
  • Banaan gegeten
  • Een seksueel getint Whatsappje gestuurd
  • Even lekker gestretcht
  • Bos bloemen neergezet
  • Je handen gewassen omdat ze echt vies waren
  • Niks van dit

0 stemmers

Ik vind knutselen dus echt totaal niet gelijk staan aan creatief haha.

7 likes

8 of 9 dan.
9 - 10 echt creatief van ruimdenkend, ideeen, concepten
7 - 8 grens tussen ontwerpen en creeeren en ruimdenkend dus meer: uitvoerend creatief
5 - 6 binnen gesteld kader redelijk goed invulling geven aan het ontwerp/idee van een ander

Zoiets heb ik beetje in m’n hoofd

1 like

Daarom is dat 6!

1 like

Hmm haha. Ja ik zou het ook niet volgen als ik het niet zelf had opgeschreven denk ik haha
Toch bedankt voor het reageren

1 like

Ik was als kind supercreatief maar de laatste 15 jaar is het echt langzamerhand steeds minder geworden. Ik wil het weer terug maar weet niet waar het is gebleven.

2 likes

Ik vind de combi wel ok (doet me denken aan wolken en vind dat wel mooi dromerig), maar ik vind de kleur van de bank heel lelijk : $ . Zou eerder de bank vervangen dan de kleur op de muur. :stuck_out_tongue:

5 likes

Het woord ‘creatief’ heeft echt z’n waarde verloren in mijn ogen. Iedereen noemt zichzelf al creatief als ze een keer een bullet journal in elkaar hebben geknutseld ofzo (terwijl ze stiekem alle inspiratie van Pinterest halen). :’)

15 likes

Kan best goed knutselen en shit en heb goede fijne motoriek op dat gebied maar ik kan nooit iets verzinnen. Examenopdracht tekenen vwo6 was ook DE HEL

Haha, dank je :laughing: maar met de bank zijn we wel tevreden, die blijft sowieso.

Ik vond mezelf vroeger dus creatief (heb meer dan 10 jaar op toneel gezeten en tekende/knutselde vroeger super veel) maar hierdoor ‘durf’ ik het dus niet echt meer te doen. Aan de ene kant omdat ik dus in het niet val bij mijn hele creatieve kunstacademievrienden maar ook omdat ik bang ben dat mensen me een aansteller vinden en ik het zelf ook nooit zo goed kan maken als het in mijn hoofd is.

1 like

ik kan wel goed dingen bedenken, maar alleen niet zelf uitvoeren. dus in m’n hoofd ziet het er dan tof uit maar m’n handen doen niet wat ik wil. mijn moeder heeft een creatief beroep en ik vertel vaak wat ik voor me zie en dan tekent zij het en kunnen we daar samen mee door!

1 like

Ik vind mezelf wel creatief met koken/smaken en qua kleuren die samen gaan, maar op cultureel vlak ben ik echt zooo oncreatief. Ik vond mijn Sinterklaassurprises wel altijd leuk en die zagen er wel prima uit, maar op de middelbare school tekenen/handarbeid/techniek en muziek dingen, daarin ben ik echt nikssss. Ik had nooit inspiratie en het zag er ook nooit uit.

Ben heel jaloers op het kunstzinnige talent dat mijn tante/nicht/neef hebben en mijn vader ook, maar niet in ons gezin verder is overgeërfd.

Als ik een simpel diertje ofzo wil tekenen, dan moet ik googlen op “simpele tekening eend” anders wordt het iets onherkenbaars.

En qua nieuwe ideeĂ«n vanuit het niks ben ik ook niet zo goed, ik ben beter in het bekritiseren van ideeĂ«n :’) en het aanvullen van al bestaande ideeĂ«n. En analyseren. Maar dat vind ik helemaal prima en vind ik niet jammer ofzo. Ieder zijn eigen talent op dat vlak.

1 like

Maakt Ronnie Flex gebruik van Caribische invloeden? Ik wilde daarop stemmen maar ik vind Ronnie Flex daar helemaal geen voorbeeld van.

Maar creatief zijn, staat toch niet gelijk aan een zeker niveau. Ik vind iemand die de Death Star van lego weet te bouwen zonder handleiding ook creatief. Mijn excuus is altijd de kunstacademie trouwens. Dan vraagt niemand verder, dan geloven ze het wel :nerd_face:

10 likes

Hahah sorry ik moet nu elke keer lachen bij een poll van jou vrees ik. Ik denk dat de conclusie is dat je creatief bent met het verzinnen van polls en de antwoordmogelijkheden :d

8 likes

Hoeveel herken je er?

• 0
  • <10
  • 10 - 19
  • 20 - 29
  • 30 - 39
  • 40 - 49
  • Alle vijftig

0 stemmers

3 likes

Ik ben echt allergisch voor het woord knutselen. In mijn optiek is knutselen ook totaal niet creatief, namelijk ‘jongens we gaan nu deze vis maken’ en dan maakt iedereen die vis. Dit is ook de reden een waarom ik het werk doe dat ik doe. kunst docent niet te verwarren met handvaardigheid lerares. Het zit me hoog

26 likes

Ja jammer. Gelukkig ga ik nog een master doen die me meer gaat leren over onderzoeksmethodiek

Wat ik heb besloten aan de hand van een voor een velen onbegrijpelijke poll hier haha
Ik ga vooral opletten bij het onderdeel validiteit dus hou m’n polls goed in de gaten!

3 likes

Hoog tijd om weer eens fall out boy te luisteren!

5 likes