Ik mis hier nog de ‘bevries’ optie. Dat merk ik namelijk vaak, sowieso in acute stresssituaties. Maar ook als ik meer langdurige stress heb, dan bevries ik en kan ik bijna niks meer.
Oeps kom in mn studio uit op 122 dingen in mn kasten. Dan heb ik mn chill kleding, wasmand, de wasmand bij mn ouders en de kleding die daar opgeborgen is omdat het seizoensgebonden is niet meegeteld. In mijn defense: wel allemaal kwalitatieve kleding die al jaren meegaat. Koop ongeveer 5-10 items per jaar.
Wat telt als een generatie? En hoe Kun je 0 stemmen?
Je kind, Jij, Jouw moeder, Jouw Oma (vier generaties) bijv.
0 als bijv alle mannen niet meer leven.
@Totoro Wil je dan geen badspons voor carnaval zijn?
Maar ook nichten/neven, tantes/ooms, broers en zussen van je oma/opa?
Heb m’n stem veranderd naar 20 kledingstuks, heb net m’n kleding geteld inclusief alle seizoenen. Zomer lag achterin de kast, dus vandaar mijn eerste stem.
Maar ik heb 2 broeken, 5 jurken, 4 vesten, 2 blouses, 4 shirts en 2 shorts en 1 blazer. Heb vandaag heel veel weggedaan. Vandaar dat het zo weinig is.
Wij hebben 5 jaar lang 5 generaties in de familie gehad! Helaas is mijn overgrootmoeder 4 jaar geleden op 94 jarige leeftijd overleden.
Ja kijk en die dingen mis ik dan. Ik heb ook altijd al een SGP schuursponsje willen hebben om al mijn zonden mee af te wassen!
met diamantjes. ik was 14, don’t judge.
Dit is niet oké. Nooit.
Dit is zo lelijk! Je had zelfs van die roze plastic bandjes, dan is het effect helemaal weg. En dan zo’n vies vettig laagje erop
Naar de ladiesnight première van SatC?
Hm ik heb wel twee gekozen maar dat zou bij mij echt niet sexy (als rollade) staan bedenk ik me nu. (Een ook maar die vind ik sowieso niet sexy)
Niet sexy en wtf. Ik dacht dat fifty shades of Grey zo 2016 was.
‘2002 schoolfeest’ geeft bij Google images al een aantal meisjes ermee, je was niet alleen toen <3
Droeg jij vroeger ook een spijkerrokje of zo’n ballonrok met een driekwartslegging?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En had je van die goedkope ballerina’s met een strikje?
- Ja ze hadden mij wel gestrikt
- Nee
0 stemmers
En toevallig ook die combinatie samen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel eens eerder gepost hier volgens mij maar ik heb echt een fobie voor strikjes. Word er misselijk van haha. Géén idee waar dit vandaan kan komen.
Heb hetzelfde met van die cadeaulinten en elastiekjes om iemands pols.
Maak jij je douche droog na het douchen?
- Ja, met een trekkertje even snel er overheen
- Ja, eerst met een trekketje en dan nog goed droog met een handdoek
- Ja, ik lik eerst de druppels van de muren af en dep het dan nog droog met een tissue
- Nee, droogt vanzelf op toch?!
0 stemmers
Als je de douche WEL droog maakt na het douchen, hoe vaak maak je de douche schoon?
- Vaker dan één keer per week
- Eén keer per week
- Eén keer in de twee weken
- Eén keer in de drie weken
- Eén keer in de maand
- Minder dan eens per maand
- Schoonmaken, wat is dat?
0 stemmers
Als je de douche NIET droog maakt na het douchen, hoe vaak maak je de douche schoon?
- Vaker dan één keer per week
- Eén keer per week
- Eén keer in de twee weken
- Eén keer in de drie weken
- Eén keer in de maand
- Minder dan eens per maand
- Schoonmaken, wat is dat?
0 stemmers
We hebben zo’n twee in een combinatie van een douche/bad en een douchegordijn dus met zo’n trekker heeft geen zin.