Stel je persoonlijke vraag #6

Ik wil niet beroemd worden. Ik wil geld, veel geld :stuck_out_tongue:

Oooh ik herriner me toen ik brugklasmentor was en ik als taak has toezicht te houden op het brugklasfeest en ze in een meterslange rij begonnen te schuren en die jongetjes allemaal hun shirt uit trokken en wij daar als een soort Iraanse Zedenpolitie door de rij heen kinderen eruit trekken, ze leken wel bezeten joh.

57 likes

Hoe duur was jouw hoofdkussen?

• Geen idee
  • 0 - 10 euro
  • 10 - 20 of zo
  • 20 - 30 of zo
  • 30 - 40 of zo
  • 40 - 50 of zo
  • 50 - 100
  • meer dan 100

0 stemmers

Ik kan me niet herrineren dat ik ooit Mn hoofdkussen heb gekocht, het is alsof het altijd Mn kussen al as.

43 likes

Mark my words: deze combinatie zal in een niet al te verre, zeer duistere toekomst weer trendy worden.

1 like

Ik heb mijn kussen gekregen (wel nieuw) maar het is eigenlijk geen goede voor hoe ik slaap. Maar zonde om weg te gooien ofzo, dus dan maar een knik in mn nek

De enige reden waarom ik geen 30kg aan wil komen voor een rol is omdat ik aankomen echt heel erg moeilijk vind. Ik kom nog geen 1 kilo aan als ik mn best doe

4 likes

SP, niet SGP. In de vorm van een tomaat. Alhoewel de SGP misschien ook wel schuursponsjes uitdelen? In de vorm van een kruis dan wellicht?

5 likes

Haha oh, ik vond het al wel een gek cadeau voor de SGP maar ik kijk nergens meer van op.

2 likes

Ik had erg last van mijn nek en schouders en vaak hoofdpijn, vooral als ik ‘s ochtends wakker werd. Nu heb ik sinds kort een tempur kussen en ik heb echt nergens meer last van dus mijn geld meer dan waard!

2 likes

Wil het je wel leren

Hoe veel kosten je lessen

10 frietjes per uur

2 likes

Ik vind die weggephotoshopte tepels op de bovenste foto zo eng!

34 likes

Ik denk dat ik hier wel budget voor heb

Tegenwoordig wacht ik even tot ik het in perspectief kan plaatsen en daarna vertel/app ik privé met iemand om het uit te leggen op redelijke manier. Vandaag nog bij een vriendin gedaan: hee, ik merk dat het me dwarszit dat je toen dit en dit heb gezegd want ik probeer juist altijd dit en dit te doen en dit kwetst me. Dat werkt doorgaans erg goed en ik voel me dan een succesvolle volwassene.

Tot voor kort ging ik het altijd broeden en opsparen en niks zeggen en dan een leer een ongenuanceerde uitspraak doen als ik extreem boos of dronken of beiden was. Dat werkt bijna altijd averechts.

4 likes

Geen tepels hebben is toch sexy man

Dit heb ik echt zo gruwelijk vaak gedaan. Heb zelfs weleens iemands lesrooster geprint en in mn agenda geplakt. Hoogtepunt was natuurlijk als je voor of na hem in hetzelfde lokaal les had want dan kon je hem van heel dichtbij zien hihi

29 likes

Ja verbaasd mij eigenlijk ook, al heb ik het zelf ook standaard in huis. Echt dol op mosterdsoep met Afbakbroodjes. Zit niets voedzaams in, maar zo makkelijk en lekker

1 like

Ik vind een groot deel van die van Unox echt prima te doen, maar misschien stel ik wel geen hoge eisen aan soep. Soep vind ik juist van dat makkelijke snelle eten waardoor ik het juist niet snel zelf zou gaan maken.
Ik vind deze chill, maar dat zal wel een biecht zijn :’)

6 likes