Stel je persoonlijke vraag #6

Ik heb verder geen noemenswaardige talenten, maar aankomen kan ik als de beste. Ik vind afvallen en dieten alleen zo kut dat ik liever kaal door het leven ga.

9 likes

:arrow_up:
Maar dit echt!

3 likes

Ja ik ga het zooo missen! Gelukkig heb ik 2 koffers met eten bij me dus ik doe thuis de gordijnen dicht, kachel aan en doe net alsof ik er nog ben.

12 likes

Je hebt iets gekocht op Marktplaats. Als het er is zie je dat de bezorgkosten vooraf te laag zijn ingeschat en de verkoper 3 euro meer heeft betaald.

Wat doe je?

• Ik maak het extra geld over
  • Ik maak de helft van het extra geld over
  • Ik vraag of ik iets over kan maken
  • Ik doe niks

0 stemmers

Edit: Wilde de poll laten beslissen maar kon het niet over m’n hart verkrijgen bij het kleine bedrag. Dus het hele verschil overgemaakt :slight_smile:

1 like

Ik gebruik:

• Inductie
  • Gas
  • Electrisch
  • Keramisch
  • Halogeen

0 stemmers

Shit zeg ik dacht dat ik de enige met dat geweldige aangeboren talent was :pensive:

1 like

Dit doet me denken aan MSN plus tijden waar je achter je naam kon laten zien wat voor muziek je luisterde. Ik was op (haha) een skater en als hij online was ging ik alle muziek luisteren die hij leuk vond, in de hoop dat hij me aan zou spreken. Maar vond het kutmuziek dus had het geluid altijd uit staan haha

65 likes

Zwemmen in:

• Een zwembad
  • De zee
  • Een meer

0 stemmers

Overal.

4 likes

Ik heb een zwembad echt nooit begrepen (behalve voor het leren zwemmen). Wat is er nou leuk aan in een bak water zitten in een lelijke omgeving? In de zee heb je dan nog wat te doen (golven enzo) en ook in een meer ben je dan op z’n minst nog in de natuur.

9 likes

Wat doe jij met werk of school als je een zware verkoudheid (geen griep of koorts) hebt?

• Ik ga wel, want ik ben niet ziek.
  • Ik ga niet, want ik ben ziek.
  • Ik ga niet, want ik ben niet zo lekker.
  • Ik ga niet, want ik wil anderen niet besmetten of lastig vallen.
  • Ik vraag alternatief werk of ga thuis werken.
  • Anders…

0 stemmers

Ik heb het dus nu, ik ben wel op werk want ik ben niet echt ziek.
Maar volgens is het voor iedereen vervelend… Voor mezelf want ik voel me niet top.
Voor collega’s ben ik volgens mij hartstikke irritant, want ik doe continu een van de volgende dingen: hoesten/neus snuiten/neus ophalen/niesen. Het is een open kantoorruimte dus kan op besmetting is aanwezig. En ik ben minder productief…
Maar niet ziek dus here I am!!!

Ik vind een zwembad het chillst zwemmen en meestal lekker schoon en een fijne temperatuur. Bovendien kan een zwembad toch ook een hele mooie omgeving hebben? En de zee vind ik wel leuk maar ik ben een zeikerd, want zout water en m’n haar wordt er compleet uitgedroogd van. Meren zijn vaak ontzettttend vies dus daar hou ik sowieso niet van.

1 like

Ja waarschijnlijk heb ik ook niet de beste zwembadervaringen gehad hoor :wink: Maar ik heb sowieso nooit helemaal gesnapt wat er leuk is aan zwemmen op zich. Je wordt er nat van en je haar wordt er nat van en allemaal gedoe. Voor natuurwater zou ik dat soms nog wel over hebben, maar niet voor een zwembad.

Oh en vroeger werd ik altijd heel erg bang van zwembadfeestjes, omdat ik dan dacht dat ik vast zou blijven zitten in de glijbaan, of dat ze me zouden vergeten in een omkleedhokje en ik dan nooit meer thuis zou komen. Dus ik ben vast niet helemaal objectief over zwembaden

Het ligt er wel een beetje aan wat voor werk ik moet doen. Als ik op kantoor werk dan kan ik makkelijk thuiswerken en bescherm ik mijn collega’s liever. Als ik met kinderen moet werken, dan ga ik wel gewoon, want daar is altijd wel iemand verkouden

2 likes

In Nederland zwembad omdat ik de zee hier meestal koud en vies vind. Op mooie vakantiebestemmingen vaak wel liever zee

1 like

Als ik echt ga zwemmen om te zwemmen, doe ik dat liever in een zwembad. Ik weet ook nooit waar ik heen moet zwemmen in de zee. Als ik aan het strand ben ga ik liever surfen.

1 like

Ik ben heel krom, ik vind het een vervelend idee dat mijn vriendin mijn geheim aan haar vriend zou vertellen, maar ik vertel wel veel aan mijn vriend. Tenzij het ā€˜heftige’ geheimen zijn, dan houd ik het voor me.

5 likes

Je eerste poll klopt niet, je kan ook geen partner hebben en wel een vriend(in) met een partner?
Of moet je per se een relatie hebben voor je een mening mag hebben of je vriend(in) met geheimen strooit?

Bij mij ligt het eraan waar het over gaat. Ik heb het wel eens heel irritant gevonden. Ik bedenk me nu dat ik nooit een echt geheim heb gehad? Maar die houd ik meer voor me, en als ik het al vertel dan HOOP ik dat het niet door wordt verteld. Soms vertel ik wel eens issues en die zijn niet echt bedoeld om doorverteld te worden, maar vaak gebeurt dat wel. Helaas.

En andersom, soms vertel ik wel eens wat tegen mijn partner (die ik nu niet heb), maar eigenlijk vooral/alleen als hij diegene niet goed kent.

Moet je nagaan wat we samen kunnen bereiken.

1 like

Is echt van heel veel dingen afhankelijk. Als ik school heb is dat meestal maar 2 uurtjes dus dan ga ik wel (deels omdat ik anders het vak niet haal, of een vervangende opdracht moet maken omdat ik er dan niet ben). Naar werk zou ik thuisblijven als het niet van groot belang is dat ik er niet ben. Als ik een belangrijke afspraak of veel te doen heb oid zou ik wel gaan.

1 like