De vriend van een vriendin heeft dus eens aan mijn ex gevraagd (op een feestje ook echt) “is het weer goed tussen jullie?”. Ik had haar dus verteld dat we een ruzie hadden gehad. Kwam mijn ex naar me toe “ja naam vriend van vriendin” kwam opeens vragen of het goed ging tussen ons? Echt zo dom. Ik vond het al niet leuk dat zij het had verteld tegen haar vriend, maar dat hij dat ook zo terug moest vragen? :S
Ja precies dit! Nu zat ik er gelukkig alleen maar als toeschouwer bij en dat vond ik al mega ongemakkelijk
Twijfel nog wel of ik naar de bios ga want money.
Doe ik straks mijn nagels zoals dit:
1.
Of zoals dit maar dan alle nagels zwart (wat ik meestal draag) met alleen de ringvinger zoals de nagels op de foto en ipv goud holo rosegoud
2.
- 1
- 2
0 stemmers
Bij die eerste is de ringvinger mat, wil jij dat ook?
Een vriendin van me liet laatst vallen dat haar ouders ook van mijn issues wisten
Wat zou je doen als een van je Facebookvrienden (eerder een kennis die je heel toevallig ooit eens ziet, maar wel een super vriendelijk mens is) onbewust een foto van haar pasgeboren kleinkind online zet waarop je meer ziet dan gewenst (legaal) is?
- anoniem rapporteren
- anoniem rapporteren en haar erop aanspreken
- haar erop aanspreken
- niks
- anders:
0 stemmers
Ik heb het gerapporteerd maar twijfel of ik haar ook een berichtje zou sturen, zodat ze de foto kan verwijderen.
Ik word sws gespoiled omdat ik de afleveringen een of twee dagen later kijk, maar ik heb te weinig geduld om te wachten tot alle afleveringen zijn geweest.
Ik ga sowieso wel ergens spoilers tegenkomen dus ik kijk alles zo snel mogelijk. En vooral nu het einde van de serie eraan komt durf ik het niet aan om later pas te gaan kijken.
Ik had een keer een geheimpje vertelt aan mijn man. Ik vond het zo juicy, dat ik wou weten wat hij ervan vond. Een maand later kwam de leugen uit van diegene over dat geheimpje. Snapte hij het allemaal niet en was het dus gewoon vergeten. Hij geeft geen kont om wat andere mensen, die niet familie zijn, doen/zeggen etc.
Ik ben tijdens afl 2, 3 en 4 op vakantie en hoooop dat HBO het doet in het buitenland, anders angstvallig social media vermijden
Ik zit nog midden in een rewatch van alle vorige seizoenen. Tegen de tijd dat ik klaar ben, zullen er al wat nieuwe afleveringen zijn opgespaard. Daarna wordt het waarschijnlijk wekelijks kijken.
Ja, maakt het wat minder saai denk ik? Vond het in ieder geval wel een leuk effect.
Spreek jij een goede vriendin weleens op één van onderstaande manieren aan?
- Mop
- Mokkel
- Zus
- Schat
- Wijffie
- Meid
- Bitch
- Lieffie
- Lieverd
- Dushi
- Topper
- Meis
- Bae
- Poes
- Chick
- Geen van deze
0 stemmers
Maar alle dingen die ik in heb gevuld zijn sarcastisch bedoeld. Na werk bv: je hebt het gehaald toppertjeeeeee
Eigenlijk alleen afkortingen van de voornaam( als dat kan en een beetje makkelijk klinkt) Zelf gebruiken vriendinnen ook alleen maar de afkorting van mijn naam.
Maar eigenlijk altijd op een sarcastisch toon
Ik wil patat, deze week 2 x gesport en relatief gezond gegeten. Is wel een beetje emotie eten want ik ben een beetje sad.
- Jaa lekkah
- Nee joh
0 stemmers
Als je iemand ziet zwaaien maar je weet niet zeker of het naar jou is, wat doe je dan? Als je niet zeker bent of je diegene kent dus.
- Ik zwaai terug, boeiend voor wie het bedoeld is
- Ik lach vriendelijk, dan heb ik of de zwaai beantwoord of gewoon geglimlacht, dus beide goed
- Ik kijk om me heen of het voor mij bedoeld is met het risico de zwaai niet meer te kunnen beantwoorden
0 stemmers
Moppie of honey. Overigens niet sarcastisch bedoeld.