Stel je persoonlijke vraag #6

Ik doe alsof ik het niet zie

12 likes

Voor de vrijgezellen onder ons:

Hebben jullie op dagelijkse basis contact met random jongens / potentiƫle dates op whatsapp?

• Ja, ik heb altijd wel wat lijntjes uit staan voor het geval dat hehe
    • Niet op dagelijkse basis maar als ik even mannelijke / vrouwelijke aandacht nodig heb weet ik wel wie ik kan appen
    • Nee eigenlijk niet want al mijn tindergesprekken lopen of dood of gaan via die app
    • Anders, namelijk:

0 stemmers

Anders, namelijk: het kan ook zijn dat je überhaupt geen gesprekken start, puur omdat je daar geen behoefte aan hebt als ā€˜vrijgezelle meid’.

47 likes

Anders: ik heb een vaste fwb en we appen doorgaans alleen om wat af te spreken :stuck_out_tongue:

1 like

Wel heel heteronormatief

9 likes

Als iemand een poll plaatst met of ze wel of niet moet gaan sporten, of wel of niet ongezond moet eten, of wel of niet moet schoonmaken, klik je dan ook altijd het ongezonde/luie antwoord aan?

• Ja, kennelijk wil je het zelf ook waarom zou je het hier anders vragen. Fixed that for you
  • Nee, afhankelijk van de situatie

0 stemmers

Ik ben gestopt met stemmen op dit soort polls. Zo’n onzin, doe gewoon waar je zin in hebt

24 likes

Ik heb het aangepast. Iedereen mag opnieuw stemmen

3 likes

Kut ik stemde per ongeluk me tscrollen haha

1 like

Wil nog even terugkomen op de discussie dingen delen met je partner, ik ga er 100% vanuit dat mijn vriendinnen informatie over mij delen met hun partners, heb daar niet per se moeite mee, maar ik ben wel eens op een feestje tijdens een drankspel geconfronteerd met mijn seksleven en toen dacht uk wel waarom deelt een vriendin van mij dit met haar vriend en waarom houdt hij zijn mond niet. Zeker 10 man heeft het gehoord en was zo verbaasd dat ik er nooit iets over heb gezegd, maar heb ik wel spijt van.

1 like

Hm ik weet niet zeker of mijn vraag ging over een gesprek starten.

Nee, maar het ging me om het stukje ā€˜dagelijkse basis’, dus je gaat er in de basis al vanuit dat er wel contact is met potentiĆ«le dates. Vandaar mijn reactie, er zijn genoeg mensen waarbij daarvan niet eens sprake is.

1 like

Dit en je lijkt er door die 3e optie vanuit te gaan dat vrijgezellen standaard Tinder gebruiken? Ik heb het nog nooit gebruikt bijvoorbeeld @Evi-lena

5 likes

Ah ja dat kan natuurlijk ook. Dat valt dan wat mij betreft allemaal onder de optie: anders, namelijk:

Zou je er begrip voor hebben als een hele goede vriend(in) er in een moeilijke periode niet voor je kan zijn vanwege zijn/haar eigen psychische problemen (zoals een depressie)?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Het is juist een heel aardige gevoelige jongen, hij bedoelde het ook wel goed denk ik, maar ik vond het niet leuk. Misschien vooral omdat mijn ex het nooit leuk vond dat ik relatietroubles met anderen besprak en hij het nu wel op een heel gekke manier terugkreeg :’) En ik had er zelf ook niet echt bij stilgestaan dat alles doorverteld zou worden aan partners. Weet door die situatie wel dat als je iets vertelt aan een vriendin het 99/100 x ook aan partner wordt verteld, wijze les!

Ik ga op vriendinnenweekend, op de organisatie na weet nog niemand waarheen. Heb er zin in!!!
Oh en ik weet de locatie dus wel, want heb georganiseerd :nerd_face:

7 likes

Op vakantie maar geen weekendje citytrip

2 likes

Klussen in mn nieuwe huis :smiley:

1 like

Ik krijg altijd rillingen van mensen die iedereen zomaar schat noemen.

6 likes