Stel je persoonlijke vraag #6

Haha oh, een groot deel van deze lijst luister ik nog dagelijks ik de auto. Situations van Escape the Fate blijft een van mijn favoriete nummers ooit.

2 likes

Wat zijn de leukste grappige series?

• Arrested Development
  • Brooklyn 99
  • Peep Show
  • Modern Family
  • Community
  • Een andere, waar ik je nu over ga vertellen!

0 stemmers

Parcs & Recreation :two_hearts:

15 likes

Ahw!! Misschien heb je op dit moment niet de mogelijkheid om iets te veranderen, maar je kunt altijd dromen en fantaseren hoe je zou willen dat je toekomst eruit ziet! Wellicht leidt dat wel tot wel tot verandering op de lange termijn!! Keep your head up Hyde!!!

Seinfeld, The Office US

4 likes

Mensen die geen angst voor gaatjes hebben vertrouw ik niet

4 likes

tegelijk in beide gaatjes?

2 likes

Wij hebben een vierseizoenendeken in 2 overtrekken en ik slaap onder allebei en vriend onder 1.

Ons bed is ongeveer even breed als de kamer dus technisch gezien slapen we beiden aan de muurkant…

2 likes

One day at a time & the Good place!

5 likes

Jane the Virgin :heart::heart::heart:

8 likes

26! Grappig dat AFI er ook tussen zit. Ik vond die vroeger best tof maar had altijd het idee dat hun hier in Nederland helemaal niet zo bekend waren.

2 likes

Ik doe op zondag/maandag boodschappen voor 4 of 5 dagen, en op vrijdag en in het weekend doe ik dagelijkse boodschappen dus allebei/geen van beiden? :thinking:

New girl, How I met your mother en please like me

5 likes

Nibb it’s

• Sticks
  • Rings

0 stemmers

Ik dacht even dat hier stond dat ik wel eens in beide gaatjes een mannelijk geslachtsdeel heb gehad maar dat bleek @Eendagsvlieg te zijn :banana::banana:

4 likes

Please like me :orange_heart: echt fantastisch

9 likes

Verschrikkelijk, iedereen maakt het voorbeeld precies na, zelfde kleuren zelfde vormen. :face_with_raised_eyebrow:

Heb ik in mn lio jaar vele discussies over gehad, toen ik het vertikte om ieder kind dezelfde paashaas te laten maken. Kwam er niet onderuit, maar er was niks gezegd over welke kleur die paashaas moest zijn :laughing: haha, boos dat mijn begeleider was, omdat die hazen niet hetzelfde waren :joy:

Goed verhaal, lekker kort ook. Haha

Vandaag creatief bezig geweest met klei, er staan nu 22 verschillende monsters van klei te drogen in mijn lokaal. Kinderen hebben ontdekt, geëxperimenteerd met klei en er was niemand die teleurgesteld was dat zijn monster niet leek op het voorbeeld (er was namelijk geen voorbeeld :joy:)

16 likes

it’s always sunny in philadelphia
broad city

2 likes

Dit had ik bij The Killers. Ging meteen weer meezingen.
En Avril Lavigne :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

en paramore! :heart: ben as we speak paramore aan het luisteren haha

2 likes