Oké vooruit, ik keur het goed.
Maar 85% van 89 stemmers heeft water gedronken??
haha, is dit ondenkbaar? Ik drink dagelijks zo’n 2 liter thee, maar soms inderdaad dan geen water.
@anon66313343 Yes gelukkig
Vind jij dille ook smaken zoals urine ruikt/hoe je denk dat urine zou smaken?
- Ehh, nee?
- Ja!
0 stemmers
Naar de kapper, maar dan voor mn hond. Telt.
Ik ga van de week met mijn vriend op vakantie en we willen één van deze spellen meenemen om samen te doen. Welke is leuker? Ik ken wel de gewone Catan, maar deze allebei niet.
- Catan kaartspel
- Catan dobbelspel
- Geen idee, ken ze niet maar wil wel stemmen
0 stemmers
Ik ken alleen het dobbelspel. Die is wel leuk, maar geen idee of het kaartspel leuker is of niet.
Ze zijn allebei leuk! Alleen als ik moet kiezen vind ik het kaartspel leuker. Maar het dobbelspel neemt wel minder ruimte in beslag, dus misschien handiger voor op vakantie.
Edit: ik zie nu dat het het snelle kaarspel is. Die ken ik niet! Ik bedoelde het gewone kaartspel. Dus dan negeer bovenstaande maar qua ruimte enzo haha.
Heb net een appel kaneel tosti gemaakt. Met een klein beetje poedersuiker voor zoetigheid. Omg. Zo lekker!!
Ik kwam laatst bij een vriend en ik wilde thee zetten, maar zat nog een laag water in. Dat gooide ik eruit en toen zei die: huh wat doe je? er zit toch water in. Dus ik zei ja uh dat is ‘vies’, ik pak schoon water. Thuis kook ik water ook weleens 2 keer maar dan wel van dezelfde dag, bij hem zat het er sowieso al een dag of langer in.
Dus:
Gebruik je je water in de waterkoker meerdere keren/dagen of gooi je het oude water weg en pakt nieuwe?
- Gebruik het water vaker
- Ik pak nieuw water
0 stemmers
Goeie! Ga ik ook doen.
Elke keer als ik wacht tot de sportschool opengaat is er een man die altijd demonstratief tegenover me gaat staan en me aan blijft staren. Hij staat dan amper 2 meter van me af en hij blijft zelfs staren als ik hem aankijk. Ligt het aan mij of is dit gewoon raar? Mijn moeder noemt me een aansteller en zegt dat het niet raar is.
- Ja echt raar
- Je moeder heeft gelijk
0 stemmers
Hij staart van 2 meter afstand en hij zegt niks? Ja heel raar. Wacht hij ook tot het open gaat?
Als t echt een gekkie was dan had ze vast zo’n enge real doll erin liggen. Al is het dan wel vaak een getraumatiseerd iemand, zo sneu. Toevallig laatst deze aflevering gekeken:
https://www.npostart.nl/BV_101389373
Ja, want hij loopt ook altijd naar binnen Het is ook een man die ik ouder dan mn eigen vader schat
Niet alleen raar, nogal creepy.
Ik denk dat ze die kinderwagen als boodschappenkar gaat gebruiken
Ik denk dan dat ze haar kind/neefje/nichtje ergens oppikt met de kinderwagen bij iemand thuis/kdv ofzo.
Ik heb ooit gelezen dat water meerdere keren koken niet goed is. Kalk ofzo.
Ik vind het altijd super irritant dat mijn huisgenoot die hele waterkoker volgooit en dan één kopje thee eruit drinkt. Om meerdere redenen onzinnig.
is fabeltje… was enger dan kalk wat er dan zogenaamd met je ging gebeuren. liep t slecht met je af. natuurlijk niks van waar.