Denk het niet
Ik vind 4 euro ook echt hƩƩl zielig als loon Dan mag je wel lang sparen voor een scooter
Ik kreeg mijn eerste salaris na 2 weken KEI HARD gewerkt te hebben, ā¬65 want verdiende maar ā¬2,65 per uur.
Eerste baantje was zwart, elke zaterdag en verdiende dan 50 euro. Deed de hele dag klusjes voor de baas van mijn moeder (had te maken met orders picken). Vond het destijds bloeeeeedsaai en stom maar realiseerde me ook nog niet echt dat ik achterlijk veel verdiende - totdat ik naar de appie ging
Eerste baantje, 2,25 per uur. Was 13 en had dus 80 euro per maand, plus zakgeld en kleedgeld. Wat heb ik me rijk gevoeld toen āā
Lekker snoep, tijdschriften en andere rommel kopen, heerlijk haha
Ik heb vanaf mān 15e in de bibliotheek gewerkt dus hoefde sowieso nooit tot laat. Kreeg ook altijd gewoon pauzes en maakte geen lange dagen. Verdiende trouwens echt supergoed voor die leeftijd, op mān 15e iets van 5 euro per uur geloof ik?
Ha ik heb dit ook verdiend! Volgens mij ben jij even oud (30?) dus in zelfde tijd haha.
Toen ik 12 was ging ik kranten/folders doen en toen verdiende ik uitgerekend per uur meer dan ik verdiende als 15/16 jarige in de winkel en hotel.
Pff ik weet nog wel dat ik op mān 13e een baantje had wat van 7 tot 11 was en dan weer van 17 tot 22 (of soms later nog). Was een half uur fietsen ook en ging tussendoor naar huis. Aka 2 uur fietsen per dag voor iets van 25 euro per dag ofzo? Echt zo slecht. Was gelukkig maar 1.5 week tijdens een sportkamp.
Heb ook in de kaaskraam gewerkt, vond dat ook best zwaar (10 uur per dag, 45 min pauze en alleen maar staan) maar kreeg tenminste wel 6 euro handje contantje per uur
We hebben hem hier al mee geconfronteerd door te vragen waar al het laminaat heen was, maar hij typte toen een heel verhaal en zei dat hij het nodig had gehad om āop te vullenā terwijl er nog maar max 2 strekkende meter open lag. En zijn er verder niet op in gegaan.
Hoezo denk je dat ik 30 ben Duurt nog ff haha
Whaha oeps! Sorry dacht ik eens gelezen te hebben.
Ps er is niks mis met 30 zijn hoor (behalve dat ik vandaag met u werd aangesproken terwijl ik dat niet had verwacht in die situatie)
Ik ga er dan meteen vanuit dat het een witwas-toko is.
Oh bij een massagesalon of pedicure ofzo zou ik dat wel denken, maar bij een snackbar of ijsbar niet meteen. Eerder dat ze de transactiekosten per pinbeurt te hoog vinden.
Waar is vuile bitch? Cultuurbarbaar.
Vooruit dan⦠Je favoriete troll uitspraak:
- Vuile bitch!
- Wil je nu een sticker ofzo?
- Ik weet oprecht niet wie ⦠is.
0 stemmers
Shit, in mijn andere poll met favo forumuitspraak āFUCK YOU ALL AND DIEā vergeten.
Fangirl23
Fangirl23, Suikertje, Trollercoasters⦠Legends! Hoewel ik me van Trollercoasters geen uitspraak kon herinneren, helaasch.
Die was toch niet van een troll? Maar van een best bekende fotummer? (Al ben ik serieus vergeten wie dat was)