Stel je persoonlijke vraag #6

Mijn haar wil altijd in een middenscheiding dus ik maak hem altijd een beetje opzij maar dat werkt alleen goed als ik het gewassen heb. Die middenscheiding van mezelf is overigens wel recht.

Niet helemaal kaarsrecht hoor, maar op zich wel een rechte lijn. Ik kan me wel voorstellen dat het met krullen anders is. Soms kam ik mā€™n haar juist over mijn scheiding heen na het douchen omdat mā€™n haar anders zelfs bij een staart in een scheiding valt en dat vind ik minder leuk bij mezelf

Ik heb mijn vloer wel zelf gelegd en je hebt inderdaad verrassend veel extra nodig voor hoekjes en muren die net een beetje scheef lopen. Valt vies tegen. Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat die man twee random pakken laminaat heeft gestolen (wat moet je daar ook mee?) en het gewoon laten zitten nu. Hij kan wel uitgebreid gaan uitleggen waarom er extra stukjes nodig zijn op bepaalde plekken maar als je het nooit zelf hebt gedaan en het niet zelf kunt zien ga je dat niet ineens wel snappen, denk ik, en dan blijf je zelf met een raar gevoel zitten.

4 likes

ā€œIk ben nieuw hier maar weten jullie waarom Cynthia en Mascha ruzie hebben?ā€

4 likes

GeĆÆnspireerd door de podcast van Boncolor
Zou jij het erg (onaantrekkelijk) vinden als je partner make up zou dragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En dan nog wat specifieker zou je het erg (onaantrekkelijk) vinden als jouw partner nagellak zou dragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Het ligt er aan wat voor makeup? Als hij voor rode lipstick zou gaan dan zou ik wel ff denken van huh, wat doe jij nou, maar een beetje concealer of wenkbrauwgel zou ik dan weer niet gek vinden. :woman_shrugging:t4:

26 likes

Ligt er een beetje aan wat voor make-upā€¦ concealer oid zou ik niet per se onaantrekkelijk vinden, maar eyeliner bijvoorbeeld weer wel

Ik heb een keer zo lang gezeurd en toen mocht ik Ć©Ć©n wenkbrauw makeuppen bij mijn vriend. Met als voorwaarde dat ik geen foto mocht maken. Het was echt fantastisch om te doen maar het zag er wel heel gek uit hahaha

1 like

Heb jij een abonnement op de sportschool?

  • Ja
  • Nee
  • Nee, ik zelf niet, maar ik gebruik iemand andersā€™ lidmaatschap

0 stemmers

Als je en abonnement hebt, hoe vaak ga je dan gemiddeld

  • Iedere dag
  • 4-6 keer per week
  • 2-3 keer per week
  • 1 keer per week
  • 1 keer per 2 weken
  • 1 keer per maand
  • Minder vaak dan 1 keer per maand

0 stemmers

Ligt echt aan het weer. Als het prettig weer is sport ik buiten, maar in de winter en hartje zomer ben ik dan elke dag in de sportschool te vinden

2 likes

Nog een sportschoolpoll:

Als jij hebt getraind in de sportschool, hoe lang heb je dan spierpijn in de spieren die je getraind hebt?

  • Helemaal geen spierpijn
  • Minder dan een dag
  • Ongeveer 1 dag
  • Ongeveer 2 dagen
  • Ongeveer 3 dagen
  • Meer dan 3 dagen

0 stemmers

Ik heb niet altijd spierpijn in alle spieren die ik heb getraind! Maar als ik spierpijn heb is het meestal een dag of twee.

1 like

Een VVV kadokaart krijgen vind ik

  • Leuk! Ik weet wel waar ik ze kan inleveren
  • Mwah, ik kan leukere kadoā€™s verzinnen
  • Helemaal kut! Ik kom er nooit van af!

0 stemmers

Heb je naar aanleiding van de poll hierboven opgezocht waar je VVV bonnen kan inleveren?

  • Ja
  • Nee, wist ik al
  • Nee, hallo moeite?

0 stemmers

:rofl::rofl::joy:

Ik laat er juist expres zeep/water langs stromen. Stop het er niet in, maar langs lijkt me geen probleem. Heb zwetende liezen :stuck_out_tongue: @voortaan

3 likes

Heb een vriendin dus vind het zeker niet erg :see_no_evil: maar ik vind dat makeup en nagellak niet perse voor vrouwen moet zijn maar beide geslachten.

11 likes

Ik zou de reacties wel eens willen lezen hier als een soortgelijke poll over bijv. kort haar bij vrouwen op een mannenforum zou verschijnenā€¦ :roll_eyes: :unamused:

16 likes

Ik ga al 3 jaar niet meer actief heen (voorheen 2-3 keer per week). Een enkele keer eens, maar ik wil het wel echt weer oppakken. Ik wil er niet aan denken hoeveel geld ik verspild heb aan dat abonnement, gezien ik zo sporadisch heen ben gegaan.

1 like

Hahahhahahha

Dacht ik ook. Het zou me echt niet boeien als mā€™n vriend make-up zou dragen. Zijn huid en zijn lefe.

5 likes