Fles Liquor 43 natuurlijk
Haha dacht echt dat er een nieuwe smaak was
- Coca cola
- Fanta
0 stemmers
- Mars
- Snickers
- Lion
- M&ms
- Milky way
- Bounty
0 stemmers
- Naturel chips
- Naturel ribbelchips
- Paprika chips
- Paprika ribbelchips
0 stemmers
Wat doen jullie meestal op roltrappen? In een normaal geval, dus niet perse wanneer je nog 10 seconden hebt om je trein te halen
- Stilstaan (links en rechts)
- Stilstaan (maar alleen rechts
- Lopen
0 stemmers
Aan degenen die stilstaan, waarom?
- Denk er eigenlijk niet over na
- Even uitrusten/niks doen/de trap het werk laten doen
- Iedereen doet het, dus ik ook
- Ik zou liever willen lopen, maar in de meeste gevallen is er geen plek om te lopen omdat mensen stil staan
- Ik ben slecht ter been
- Anders?
0 stemmers
Ik vind dit wel interessant, want volgens mij zijn roltrappen ervoor gemaakt om de doorstroom van mensen sneller te laten verlopen, niet om mensen een rustmomentje te gunnen. Als niemand loopt, gaat het niet sneller dan een normale trap. Maar ik snap dat als maar een paar mensen ervoor kiezen om stil te blijven staan, iedereen stil moet blijven staan.
Ik kan al deze keuzes niet maken hangt maar net van mijn stemming af wat mijn voorkeur heeft.
Not sure what the original intent was but technically you are not supposed to use an escalator as stairs. You are supposed to ride it. It is meant to be used as a series of platforms not steps.
The steps of a modern escalator feel higher than regular stairs. Escalator steps are usually 8"high (the max building codes allow I think). Many staircases have steps under 8"
Als ze bedoeld zijn om op door te lopen, zijn die tredes inderdaad debiel hoog haha. Maar ik loop zelf ook altijd
Wel gezoend en gesekst met een ex-partner van iemand uit mijn vriendenkring, maar het is ook echt een grote incestueuze bende bij ons wat dat betreft. Was laatst een weekendje weg en had met 3 mensen die erbij waren seks gehad en met een stuk of 10 wel eens gezoend.
Het is onmogelijk een keus te maken tussen Snickers en M&Ms
Wilde de soorten m&ms nog specificeren eigenlijk
Haha aparte vraag van maken!
Ik ben gevraagd om model te zijn voor foto’s op mijn werk, wat gebruikt gaat worden voor recruitment op de site en sociale media. Is een heel bekend bedrijf met veel bereik. Ik weet niet of de foto’s ook voor andere doeleinden worden gebruikt dan voor deze specifieke recruitment zaken. Ik twijfel nog of ik dit wel moet doen (mijn voornaam komt er waarschijnlijk ook bij te staan)
Zou jij ja zeggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ligt er wel heel erg aan in hoeverre je het naar je zin hebt bij je bedrijf, maar ervan uitgaand dat je het daar leuk hebt en niet aan het solliciteren bent naar een baan bij een ander bedrijf en over max 2 maanden weg wilt zijn zeg ik ja.
Heb het super naar mijn zin! Dus totaal geen plan om weg te gaan nu, maar kan natuurlijk niet in de toekomst kijken en geen idee in hoeverre zoiets blijft terugkomen
Kun je geld voor zoiets vragen? Geen idee hoor, maar ze willen dus wel jouw gezicht gebruiken. Lijkt me niet dat dat gratis hoeft…?
Ben gevraagd voor een interviewtje wat ook voor dat doel gebruikt zou worden en heb stellig nee gezegd.
Bij m’n vorige werk met foto’s op internet/bedrijfsauto/bushokjes gestaan en vond het VERSCHRIKKELIJK. Dus ik zou er heel goed over nadenken. En als je het doet hele goede afspraken maken over wat er nadien met de foto’s etc gedaan wordt
Geen idee, nog niet over nagedacht eigenlijk. Ze vroegen of ik het leuk vind om te doen, dus denk dat het gewoon vrijwillige basis is? Want ik kan ook nee zeggen en dan zoeken ze iemand anders?
Ik ken iemand die dit voor een bedrijfje heeft gedaan (in de ict) en daar een paar honderd euro voor heeft gekregen @floreales
Maar zou zelf daar de keuze niet vanaf laten hangen. Mij lijkt 't absoluut niet leuk dus zou 't niet doen maar als jou 't wel leuk lijkt, waarom niet?
Ik mis Twix!!
Goeie, ga ik navragen!
Omg en die heb ik nog wel op vandaag