Stel je persoonlijke vraag #6

Hahaha mijn vriend en ik waren een tijdje terug op vakantie in een gebied waar ze bekend staan om schapen/wollen producten en we wilden er allebei graag een mooie trui kopen. Dus wij in zo’n winkel uitgebreid van alles passen en allebei een trui uitzoeken, en we komen terug in ons verblijf waar we trots onze truien aan de rest wilden laten zien. Trekken we ze aan, hebben we nagenoeg dezelfde trui gekocht :disappointed_relieved: dat was ons gewoon niet echt opgevallen bij het winkelen want we werden allebei door een andere verkoper geholpen. Was echt zo’n moment dat we allebei die trui aantrokken en naar elkaar keken van ‘oh my god it’s happening’.

45 likes

Ik fiets best sloom dus mijn vriend (met wie ik samenwoon) zou er waarschijnlijk 5-10 minuten vanaf halen :sob: ik weet ook eigenlijk niet echt wat ik tot het centrum reken. Ik heb er echt middenin gewoond en woon nu zeker aan de rand van de stad, maar ik ben met 5-10 minuten ook wel al in een centraal gedeelte.

Hahaha nu ben ik héél benieuwd of ik diegene ken. Waarschijnlijk niet, niet zoveel daters in huis😂

Het dorp waar ik woon, heeft eigenlijk niet echt een centrum of winkelstraten :sweat_smile: Ik heb maar ‘geteld’ tot aan de lokale supermarkt/frituur

13 likes

Dit is wel een interessant inzicht.
Ik herken die afkeer voor vlotte “goede eerste indruk” personen heel sterk.

Leuk experimentje. Deze maand eens slappe handjes geven.

Wel met haar toestemming :innocent: (gezoend en gesekst met een partner van iemand uit mijn kennissenkring).

1 like

IG KH K-308 van de Karwei. @MACdonalds mocht je het ook interessant vinden :blush:

2 likes

Welke van onderstaande dingen heb jij?

  • Een regendouche
  • Tampons van het merk Yoni
  • Servies van blond Amsterdam
  • Een onesie
  • Een exemplaar van de Linda.
  • Lego
  • Een fles liquor 4
  • Een planner
  • Een zoutlamp
  • Vloerverwarming in huis

0 stemmers

Bij polls zoals deze (wat voor ‘erge’ dingen je wel eens gedaan hebt) boeit het me niet heel erg wie wat stemt, hoewel het natuurlijk altijd leuker is als het niet anoniem is.

Maar als het gaat om dingen waar ik een felle mening over heb (kunnen grotere ethische kwesties zijn, maar ook vaak kleine onzinnige discussies) ga ik altijd kijken wie er ‘aan mijn kant’ staan en ook juist welke forummers datgene aanklikken waar ik het zeer gepassioneerd mee oneens ben :redface:

Doe ik ook in discussies op het forum trouwens. Soms zijn er zo duidelijk twee partijen en dan vind ik het heel interessant om te kijken welke forummers de berichten van welke kant liken.

7 likes

Ik heb het allemaal niet en kan nu de stemmen niet zien :slightly_frowning_face:

5 likes

Ik mis de optie ‘gewoon nee’ over naar Parijs met je schoonmoeder.

(Overigens, in je vraag moet het zijn betaald en in het antwoord betaalt)

25 likes

Ahh noo kan hem nu niet meer aanpassen :frowning:

Fles Liquor 43 natuurlijk :expressionless:

Haha dacht echt dat er een nieuwe smaak was :joy:

  • Coca cola
  • Fanta

0 stemmers

  • Mars
  • Snickers
  • Lion
  • M&ms
  • Milky way
  • Bounty

0 stemmers

  • Naturel chips
  • Naturel ribbelchips
  • Paprika chips
  • Paprika ribbelchips

0 stemmers

Wat doen jullie meestal op roltrappen? In een normaal geval, dus niet perse wanneer je nog 10 seconden hebt om je trein te halen

  • Stilstaan (links en rechts)
  • Stilstaan (maar alleen rechts
  • Lopen

0 stemmers

Aan degenen die stilstaan, waarom?

  • Denk er eigenlijk niet over na
  • Even uitrusten/niks doen/de trap het werk laten doen
  • Iedereen doet het, dus ik ook
  • Ik zou liever willen lopen, maar in de meeste gevallen is er geen plek om te lopen omdat mensen stil staan
  • Ik ben slecht ter been
  • Anders?

0 stemmers

Ik vind dit wel interessant, want volgens mij zijn roltrappen ervoor gemaakt om de doorstroom van mensen sneller te laten verlopen, niet om mensen een rustmomentje te gunnen. Als niemand loopt, gaat het niet sneller dan een normale trap. Maar ik snap dat als maar een paar mensen ervoor kiezen om stil te blijven staan, iedereen stil moet blijven staan.

4 likes

Ik kan al deze keuzes niet maken :sweat_smile: hangt maar net van mijn stemming af wat mijn voorkeur heeft.

3 likes

Not sure what the original intent was but technically you are not supposed to use an escalator as stairs. You are supposed to ride it. It is meant to be used as a series of platforms not steps.

The steps of a modern escalator feel higher than regular stairs. Escalator steps are usually 8"high (the max building codes allow I think). Many staircases have steps under 8"

Als ze bedoeld zijn om op door te lopen, zijn die tredes inderdaad debiel hoog haha. Maar ik loop zelf ook altijd

4 likes

Wel gezoend en gesekst met een ex-partner van iemand uit mijn vriendenkring, maar het is ook echt een grote incestueuze bende bij ons wat dat betreft. Was laatst een weekendje weg en had met 3 mensen die erbij waren seks gehad en met een stuk of 10 wel eens gezoend.

4 likes

Het is onmogelijk een keus te maken tussen Snickers en M&Ms

3 likes