Stel je persoonlijke vraag #6

Het zit een beetje tussen elke maand en elk kwartaal in. Ze wonen op 4uur reizen, woonde ik dichterbij zou ik zeker vaker langs gaan.

Dit krijg ik ook veel, blokker en doe altijd ongewenst, maar blijft ook maar in m’n gewone mail terecht komen

Ik heb werkelijk geen idee, want al m’n spam is in het Turks? Ik doe niks in/met de Turkse taal en ik was er voor het laatst in 2008 :joy:

Op het werk krijg ik veel mails over fastfood deals in Pakistan.

Like voor herkenning van dit stukje, ik heb ooit een kat getekend op de verjaardagskaart van mijn moeder, en die is de hele kamer rondgegaan terwijl iedereen zich lachend afvroeg hoe dat in godesnaam een kat moest voorstellen.
Overigens vind ik realistisch kunnen natekenen NIET creatief en ook niet per sé indrukwekkend, Het is gewoon een vaardigheid die je je met oefening en aanleg kunt aanleren.

was niet mega emo, maar ken er toch nog 24.
heb wel een tijdje veel naar simple plan, air traffic en boys like girls geluisterd hahaha en dan heel zielig huilend de songtekst van perfect uitschrijven als ik ruzie had gehad thuis.

Interessepeiling:

Doe jij elke dag:

• Je bed opmaken
  • Gordijnen open
  • Sochtends vaatwasser uitruimen
  • Gordijnen beneden open
  • Opmaken, leuk aankleden
  • Douchen
  • Stofzuigen
  • Wasmachine aanzetten
  • Schoonmaken
  • Wc schoonmaken
  • Badkamer afnemen
  • 3 maaltijden eten
  • Savonds vaatwasser aan
  • Afwassen savonds
  • Tandenpoetsen
  • Make up afhalen

0 stemmers

Uitleg poll:

Ik heb vaak dagen dat ik de gordijnen dicht houd, Mn bed niet opmaak, Mn huispak aanhoud, eind van de middag pas de vaatwasser uitruim
En ga zo maar even door.

Kreeg ik vanmiddag toch op Mn donder van Mn moeder dat ik dat doe, was niet normaal zij ze :roll_eyes:

Nou dan moet ze eens even een weekje met mij mee lopen hahah. Denk dat ze dan denkt dat ik compleet gestoord ben hahah.

Ik poets zelfs niet eens Mn tanden dagelijks. Als ik een dag niet weg hoef, neem ik die moeite niet.

Verder doe ik de dingen wanneer ik daar zij in heb. Niet op een vast tijdstip en de gordijnen op Mn slaapkamer houd ik meestal dicht zodat niemand binnen kan gluren

Elke dag stofzuigen… Of de wasmachine aanzetten… Of de wc/badkamer schoonmaken. Wat een hel.

Ik zet ook niet elke dag de vaatwasser aan, pas als ie vol is. Kan zo een week duren, of is dat ook gek?

Ik heb trouwens voor gordijnen open gekozen want ik doe ze in de woonkamer en computerkamer wel open overdag. Maar van de slaapkamer is altijd dicht want ik woon beneden en met slaapkamerraam aan de straatkant dus ik wil niet nadenken of mensen kunnen zien dat ik mij aan het omkleden ben.

Hebben jullie een vaste merk voor shampoo?

• Ik koop (bijna) altijd hetzelfde
  • Ik koop gewoon steeds maar wat
  • Ik koop wat in de aanbieding is

0 stemmers

En tandpasta?

• Ik koop (bijna) altijd hetzelfde
  • Ik koop gewoon steeds maar wat
  • Ik koop wat in de aanbieding is

0 stemmers

Kom ik weer solid shampoo promoten (Lush). Heb al ruim halfjaar geen nieuwe shampoo hoeven te kopen en ziet er naar uit dat ik dat het aankomende halfjaar ook niet hoef! Bespaart best wat.

Als je morgen 5kg lichter wakker zou kunnen worden voor 150 euro zou je dat dan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je tevreden met je gebit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je tevreden met het uiterlijk van je partner?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Heb geen partner

0 stemmers

Tevreden met het uiterlijk van je partner? Als in uiterlijke verzorging of echt uiterlijke kenmerken? :sweat_smile:

Ik heb denk ik werkelijk waar nog nooit gedacht over mijn vriend “goh ben niet helemaal happy met je oren en je neus of het volume van je lippen”. :woman_shrugging:t3::see_no_evil:

Als je mocht kiezen

• Salarisverhoging van 250 (bruto)
  • 5 extra vakantiedagen

0 stemmers

Je moet kiezen

• Nooit meer proeven
  • Nooit meer ruiken
  • Nooit meer zien

0 stemmers

Ik ruik toch al niks, dus die was makkelijk haha

Als je niet meer kan ruiken dan proef je toch ook bijna niks meer? Althans dat heeft mijn moeder…

Je moet een maand op vakantie - welke optie kies je

• De transiberie express met Ronaldo
  • Een party vakantie op Ibiza met Monica Geuze - maar lil kleine komt ook een week langs
  • Backpacken door Thailand met Nick en Simon
  • Een roadtrip door Nieuw Zeeland met Boef
  • Tv-tas eilandhoppen met Ronnie Flex
  • Een wijnreis door Argentinië met Patricia Paay
  • Door Oost Europa interrailen met Gordon

0 stemmers