Stel je persoonlijke vraag #6

10 tellen in de jungle! Oneindig veel gespeeld

28 likes

Ja dat landje veroveren deden wij ook! En @MACdonalds het was bij ons 10 tellen in de rimboe haha.

En ā€œvies en lekkertjeā€ dan werd er door de tikker etenswaar genoemd en moest jij naar een bepaalde plek rennen die was aangewezen als vies of lekker. De tikker ging dan proberen iemand te tikken. Oh en Annemaria Koekoek!

30 likes

Ik luister nu naar The Best Social Media podcast en daar gaat het over de awards. Ik vroeg me af (als de plannen er nog niet zijn) of het jullie leuk lijkt om rond het 1-jarig bestaan een FF awardshow te hebben waarbij we anoniem op verschillende onderwerpen stemmen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Buskruiten
Kegelroof (of ja, een variant met een rugzak denk ik, heette iets van water en vuur ofzo? Weet niet meer)
Eitje leggen
Paardje spelen hebben we ook een tijdje gedaan

2 likes

Kaaibaanden was mijn favoriet. Wij woonden echt in een goede straat daarvoor.

1 like

Het duikelrek was in groep 6 wel echt fantastisch. Elke pauze weer allemaal in de rij. En dan deden we dingen die ik echt niet meer zou durven. Ook zo’n trucje dat de dodenval heette. T is nog een wonder dat t nooit mis is gegaan voor zover ik me herinner :sweat_smile:

8 likes

Omg inderdaad, dat je zo op je kop hing en dan zonder handen ervan af sprong? Hoeveel nekken hadden gebroken kunnen worden hallo

1 like

Ja daar begon je mee idd, maar bij de dodenval zat je op die stang en liet je je achterover vallen zonder handen om met zo’n zwaai eraf te springen

Edit:

Dit dus haha
9 likes

Ik deed trouwens ook veel fantasie/rollenspelletjes: Totally Spies, K3, M-kids naspelen hahaha.

2 likes

Ja ik ook totally spies haha. En zig-zag!:rofl:

Haha zigzag speelden wij ook! En politie en boefje.

Oh duikelen vond ik echt fantastisch. Ik snap ook echt niet dat ik bepaalde dingen durfde. Bijvoorbeeld met 2 benen erover heen voorover buigen en dan met losse armen en aan 1 stuk door zwaaien etc.

10 tellen in de rimboe.

3 likes

PokƩmon kaarten ruilen :grin:

4 likes

Omg, kom dat altijd super goed tot ik een ochtend dat deed van de hoge rekstok en m’n pols had gebroken bij m’n val

En Didlkaartjes!

En Scoubidou’en hahaha

27 likes

Diabolo-en!
Tonijn in blik (verstoppertje waarbij je je bij elkaar moest aansluiten en zo met steeds meer op een verstopplekje gepropt zat tot de laatste je gevonden had).
Bomen klimmen!

3 likes

Dat was toen ik wat ouder was,
Dat ik een jaar of 10 was ( nu 20 jaar geleden, :astonished:) hadden we pokemonkaarten, echt de eerste waren dat.
Wij deden niks anders dan op pleintjes staan en kaarten ruilen.

Scooby-Doo is volgens mij van een jaar of 6 terug toch?

Neee al van veel eerder

Ohh ja diddl blaadjes!

27 likes