Stel je persoonlijke vraag #6

Ik ben een keer op de foto gegaan voor een promotiefoto van mijn werk, maar dat was alleen voor de bedrijfswebsite en het bedrijf was ook niet zo groot. Dat vond ik prima. Maar als ik jouw omschrijving lees, denk ik nee. En zeker als ik dan reacties lees over foto’s in bushokjes, Facebook-advertenties en op bedrijfswagens :no_mouth:

Haha wtf van een Britse budget airline ook? De gemiddelde Engelse meid heeft tijdens het uitgaan nog niet eens de helft van dit aan

28 likes

Deze mag in het opbiechttopic hoor :joy: en dan vanwege het boef gedeelte

Ik vind het alleen geen gepaste vliegoutfit omdat het in mijn beleving al-tijd koud is in vliegtuigen en ik in deze outfit zou vernikkelen. Maar ik heb vrienden die van april t/m oktober in korte broek en op teenslippers lopen als het kan, dus die zouden vast ook met zo weinig aan kunnen gaan vliegen.
Alleen zoals @Zemraluani zegt als het in een land zou zijn waar je verwacht wordt enigszins bedekt over straat te gaan zou ik het écht ongepast vinden, maar ik las London naar Tenerife, dus zie het probleem niet.

13 likes

Ik vind wel dat het net lijkt of ze in haar (iets grotere dan normaal) bh loopt.

1 like

Ik begrijp ook niet zo goed (buiten cultuurverschillen) waarom vliegmaatschappijen een bepaalde “etiquette” hebben wat betreft kleding? Stel je voor dat je in die outfit in de NS trein zit en het personeel zegt iets over wat je aanhebt. Ik zou echt versteld staan

6 likes

Ik las ook een een nieuwsbericht dat bepaalde prints/afbeeldingen of zo ook niet mochten, maar tot op zekere hoogte is dat subjectief. Ik bedoel, haatdragende en racistische dingen daarvan snap ik dat ze verboden zijn. Maar ik heb bijvoorbeeld een shirt met album art van een bepaalde band en daarop is een tekening van een blote vrouw met een tepel te zien. Het is een beetje mythisch/kunstzinnig, niet op een vrouwonvriendelijke manier (althans, vanuit een westelijk perspectief). Als ik dan naar de UK zou vliegen zou ik het echt bizar vinden als ik niet met dat shirt zou mogen vliegen.

2 likes

Ik mis de optie “hell no, ik word nog liever opgehangen en vervolgens levend gevierendeeld”

4 likes

Stem veranderd n.a.v. deze post :relieved:

5 likes

Welke dingen deed jij toen wij als ‘ouderwetse kinderen’ nog buiten speelden? :relieved:

  • Stoepranden
  • Voetballen
  • Knikkeren
  • Koppeltje duikelen in zo’n klimrek/stang
  • Elastieken
  • Touwtjespringen
  • Jojo-en
  • Skaten/skateboarden
  • Op stelten lopen
  • Tennissen
  • Balspelletjes overig
  • Iets anders namelijk…

0 stemmers

Ik speelde altijd paardje (was een paardenmeisje en mijn buurmeisje ook), zij had een grote rechthoekige achtertuin en dan deden we alsof dat de bak was en oefenden we dressuurwedstrijden. :sweat_smile:

18 likes

We verzonnen ook zelf spelletjes. Dus soms weet ik niet of het iets bestaand is haha.

  • Ik verklaar de oorlog (met krijt cirkels op de grond maken En dan soort landje veroveren)
  • hinkelen (appel appel peer peer)
  • verstoppertje
    En vast nog veel meer (buiten jouw opties dan).

Voor mijn gevoel waren we altijd buiten en hoefden onze ouders er niet erg op te letten of zo.

8 likes

10 tellen in de jungle! Oneindig veel gespeeld

28 likes

Ja dat landje veroveren deden wij ook! En @MACdonalds het was bij ons 10 tellen in de rimboe haha.

En “vies en lekkertje” dan werd er door de tikker etenswaar genoemd en moest jij naar een bepaalde plek rennen die was aangewezen als vies of lekker. De tikker ging dan proberen iemand te tikken. Oh en Annemaria Koekoek!

30 likes

Ik luister nu naar The Best Social Media podcast en daar gaat het over de awards. Ik vroeg me af (als de plannen er nog niet zijn) of het jullie leuk lijkt om rond het 1-jarig bestaan een FF awardshow te hebben waarbij we anoniem op verschillende onderwerpen stemmen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Buskruiten
Kegelroof (of ja, een variant met een rugzak denk ik, heette iets van water en vuur ofzo? Weet niet meer)
Eitje leggen
Paardje spelen hebben we ook een tijdje gedaan

2 likes

Kaaibaanden was mijn favoriet. Wij woonden echt in een goede straat daarvoor.

1 like

Het duikelrek was in groep 6 wel echt fantastisch. Elke pauze weer allemaal in de rij. En dan deden we dingen die ik echt niet meer zou durven. Ook zo’n trucje dat de dodenval heette. T is nog een wonder dat t nooit mis is gegaan voor zover ik me herinner :sweat_smile:

8 likes

Omg inderdaad, dat je zo op je kop hing en dan zonder handen ervan af sprong? Hoeveel nekken hadden gebroken kunnen worden hallo

1 like

Ja daar begon je mee idd, maar bij de dodenval zat je op die stang en liet je je achterover vallen zonder handen om met zo’n zwaai eraf te springen

Edit:


Dit dus haha
9 likes