Stel je persoonlijke vraag #6

Alles van dit! En hutten bouwen. En dat spel met die vlaggen uit rocket power deden we na (en dan kregen we altijd ruzie haha).

2 likes

Ik deed trouwens ook veel fantasie/rollenspelletjes: Totally Spies, K3, M-kids naspelen hahaha.

2 likes

Ja ik ook totally spies haha. En zig-zag!:rofl:

Haha zigzag speelden wij ook! En politie en boefje.

Oh duikelen vond ik echt fantastisch. Ik snap ook echt niet dat ik bepaalde dingen durfde. Bijvoorbeeld met 2 benen erover heen voorover buigen en dan met losse armen en aan 1 stuk door zwaaien etc.

10 tellen in de rimboe.

3 likes

PokƩmon kaarten ruilen :grin:

4 likes

Omg, kom dat altijd super goed tot ik een ochtend dat deed van de hoge rekstok en mā€™n pols had gebroken bij mā€™n val

En Didlkaartjes!

En Scoubidouā€™en hahaha

27 likes

Diabolo-en!
Tonijn in blik (verstoppertje waarbij je je bij elkaar moest aansluiten en zo met steeds meer op een verstopplekje gepropt zat tot de laatste je gevonden had).
Bomen klimmen!

3 likes

Dat was toen ik wat ouder was,
Dat ik een jaar of 10 was ( nu 20 jaar geleden, :astonished:) hadden we pokemonkaarten, echt de eerste waren dat.
Wij deden niks anders dan op pleintjes staan en kaarten ruilen.

Scooby-Doo is volgens mij van een jaar of 6 terug toch?

Neee al van veel eerder

Ohh ja diddl blaadjes!

27 likes

Er waren ook kinderen die een tennisbal in een panty deden. Ik heb geen idee meer waar dat op sloeg.

Hahaha, ja ik deed dat ook (wel iets later, maar Pokemon was een lange trend). Scoubidou deed ik ook al 15 jaar geleden, maar trends komen vaak terug :slight_smile:

1 like

Jaa dit heb ik ook een tijdje veel gedaan in de pauze met een vriendinnetje. Ik kon dan eindeloos rond die stang draaien in verschillende posities. Ik vind het zo jaloersmakend dat kinderen geen angsten hebben bij dat soort dingen.
En als ik nu Ć©Ć©n keer koppeltjeduik ben ik al wagenziek ook :thumbsup:

2 likes

Ik heb het een aantal jaar geleden gezien hier in de buurt, daarvoor nog nooit eigenlijkā€¦

Maar PokƩmon kaarten waren echt epic :shushing_face::grin:

Wij maakten ook zelf mais schieters. Van een kapot geknipte ballon en een leeg rolletje plakband. Daar kon je dan mee mais op elkaar schietenšŸ˜…

ā€”-
@anon50122296
Volgens Wikipedia vanaf 2004. Ik deed het ook nog als kind en ben nu 24. Heb er misschien wel honderden sleutelhangers van gemaakt voor iedereen die wilde en niet wilde haha.

Scoubidou was een rage in 2004,[1][2] waarbij het knopen van plastic touwtjes centraal staat.

1 like

Jaaaa of pijltjes van tijdschriften met zoā€™n pvc pijpjeā€¦ en dan bij de buren door het raam naar binnen schieten :grin:

Of met een universele afstandsbediening de tv bij de buren uitzetten

5 likes