Stel je persoonlijke vraag #6

Portemonnee trekken. Aan een dun lijntje een portemonnee vastbinden. Dan achter de bosjes gaan zitten. Als iemand langskwam en het wilde oppakken trok je snel het touwtje weg. Overigens denk ik nu dat mijn buren wel wisten dat wij dit deden en dan alsnog het expres gingen oppakken. Heel aandoenlijk haha

14 likes

Jaaa! :heart_eyes:
Wie vond die met pizzageur ook zo meuren?

2 likes

Ik had die angst wel! Hahaha was zoā€™n kneusje als kind

2 likes

Ja! En die met dropgeur was mega chill haha. Ik was vooral fan van Pimboli en Mimihops trouwens. En geabonneerd op het Kaasblad. :cheese:

2 likes

Ja, ik las elke maand(?) Kaasblad van begin tot eind en weer terug.
Je kon ook op de website filmpjes maken waarbij je tekst kon toevoegen en dan mailen. Ik communiceerde altijd via die filmpjes met vriendinnen, zodat onze ouders de berichten niet konden lezen

4 likes

Ik heb mijn ouders nog nooit betrapt op het hebben van seks, maar wel een keer een dildo van mijn moeder gevonden toen ik een jaar of 11 was, in haar sokkenla. Was ook wel traumatisch.

@Memoria Ben onwijs bang voor hoogtes en daarin ook wel voor roltrappen. Probeer ze ook wel te ontwijken, maar als het niet kan durf ik niet eens te bewegen. Ben echt heel bang om er af te vallen.

1 like

Ik denk dat wij het Bolo noemde! Heel leuk was dat.

Misschien dat het toen weer terug kwam, heb je natuurlijk wel vaker met dingen. Zes jaar geleden was ik klaar met de middelbare en ik deed dat oo de basisschool haha.

Spelen ze bij mij in de groep nu ook! En maar raar opkijken toen ik mee deed (ken jij dat ook???) :joy:

Busjetrap :raised_hands:t2:

2 likes

Als het mooi weer was deden wij ook een spel met flessen water die je zonder dop moest neerzetten en met een bal moest je de fles van de ander proberen om te krijgen. Die moest eerst de bal pakken en dan de fles rechtop zetten, de fles die als eerste leeg was had verloren

38 likes

Ik heb mezelf ooit een blauw oog gegeven met mn knie op de duikelstang.

2 likes

Ahh hier had ik niet eens aan gedacht!

1 like

Flessenvoetbal! Super leuk

@Evenveel is dat hetzelfde als blikkie trap? Weet alleen niet meer hoe het ging

2 likes

Wij deden ook vaak spoorzoekertje, dat was zo leuk! En ook Maria koek koek

1 like

Verstoppertje maar in plaats van tellen schiet je een bal weg.

1 like

En in een rijtje staan, de voorste gooide de bal tegen de muur en dan moest iedereen over de bal springenā€¦ geen idee hoe het heette

1 like

Oh ja! Er zijn nog meer namen voor zie ik: https://nl.wikipedia.org/wiki/Busjekruit

Stand in de mand was ook zoiets.

3 likes

Putje stampen :heart_eyes:

1 like

Ik weet niet waarom, maar ik dacht meteen dat dit Lucille van Lingo was en ging met die verwachting het filmpje kijken. Totaaal onlogisch en erg teleurgesteld :+1::+1::+1:

14 likes