Ahhh jeugdtrauma hier. Ik wilde cool zijn in groep 6 en gooide me zonder te oefenen zonder handen naar achter. Ik viel zo hard plat op mijn gezicht dat het hele schoolplein stil was haha. Krijg weer pijn als ik eraan denk
Stel, minister president wordt hier democratisch verkozen en in de laatste ronde gaat het tussen Baudet en Wilders, wie kies je?
- Baudet
- Wilders
0 stemmers
Tbh ik zou niemand vertrouwen om voor me te stemmen die niet een gelijksoortige politieke voorkeur heeft :")
Ik zou niet gaan stemmen (of blanco).
Baudet alleen omdat ik het gevoel heb dat Wilders graag de anti-intellectueel uithangt in tegenstelling tot Baudet die weer de geleerde in optima forma probeert te zijn (Dan laat ik hun politieke punten waar ik het sowieso niet mee eens ben even buiten beschouwing.)
Ik sta absoluut niet achter de standpunten van Wilders, maar Baudet lijkt me veel erger als mp. Wilders schreeuwt wel altijd heel hard, maar er komt nooit iets van terecht. Zijn favoriete positie is volgens mij ook aan de zijlijn staan, zodat hij lekker kritiek kan leveren maar zelf niet zo veel hoeft te doen. Ik denk dat het één grote flop zou worden als hij daadwerkelijk macht zou krijgen.
Baudet daarentegen vind ik echt heel eng.
Hmmm maar Baudet is qua daden toch eigenlijk jĂșist ook anti-intellectueel? Als je bijv. kijkt naar hoe hij met cijfers goochelt en klimaatontkenning, vind ik dat alles behalve intellectueel. Hij maakt er alleen een showjte van waardoor 'ie soms zo overkomt.
Dat is een interessante insteek wat dan erger is puur kijkende naar wat ze op de politieke buhne doen. Wilders als soort Trump (qua gegoochel op het podium) of een man die een act van een geleerde man opvoert.
Hoe erg ik de PVV-schreeuwlelijkerts ook vind, ik denk wel dat Wilders de minste van deze twee âkwadenâ is. Baudet vind ik een engnek, die volgens mijn privĂ© ook gewoon een gluipert is. Terwijl ik over Wilders wel eens verhalen hoor dat-ie best redelijk is als het niet over de politiek gaat.
En verder zijn ze bij de PVV inderdaad heel erg van het roeptoeteren, maar écht stappen ondernemen doen ze niet.
Ik zou nooit op deze twee stemmen, maar ik vind Wilders wel intelligenter overkomen. Baudet heeft zich tot nu toe te vaak in de Tweede Kamer voor schut gezet
Ik denk niet dat Baudet lang stand zou houden als premier.
Ik vind het al erg om deze poll in te vullen, laat staan om daadwerkelijk op één van deze twee te stemmen. Gelukkig is het fictief
Als je moet kiezen tussen de roltrap of de trap, welke van de twee neem je dan meestal?
- Roltrap
- Trap
0 stemmers
Ligt er eigenlijk aan, als ik haast heb de trap en als ik moe ben de roltrap
Hoelang doe je gemiddeld met een dunne panty?
- Een dag
- Twee dagen
- Drie dagen
- Een week
- Een paar weken
- Een paar maanden
- Een jaar
- Een paar jaar
0 stemmers
Wel een dunne panty dan. Dikkere panty gaat wel langer mee.
Dat spelen wij nu nog steeds wel eens als we een weekend weg of op vakantie zijn met de vriendengroep, blijft hilarisch
- Rood
- Blauw
0 stemmers
Heb een dag gestemd. Soms was ik ze nog wel eens uit om nog eens te dragen, maar ik heb altijd van die goedkope pantyâs van de hema of primark ofzo, en na 1 wasbeurt worden die echt al lelijk. Niet echt duurzaam maar hey
Ja. Echt, kon ik mijn pantyâs maar maanden gebruiken en meerdere keren kunnen wassen. Maar toch zit er altijd na een paar dagen wel een ladder in. Gaatjes maken me niet zoveel uit, maar een panty met ladder moet helaas echt weg