Stel je persoonlijke vraag #6

Uh ja :stuck_out_tongue: wat bedoel je daar mee? Is toch niks geks met haar borsten? En al zou dat wel zijn (iets opvallends of afwijkends van het gemiddelde), dan hoef je dat toch niet uit te spreken?

4 likes

Ik ben echt in een nostalgische bui door al die spelletjes. Heb ook echt zin om buiten te spelen nu, haha.

3 likes

Naja dan zal het inderdaad aan mij liggen :woman_shrugging:t4:

Zonder file zou het 40 minuten zijn, maar dat komt eigenlijk alleen maar voor in de vakanties. Gemiddeld gezien doe ik er een uur over en met pech is af en toe anderhalf tot 2 uur!

1 like

Het is toch niet zo aardig om iemands borsten te bekritiseren? Hoe ze er ook uitzien? Onnodig.
Commentaar over iemands lichaam kun je beter voor je houden, toch.

1 like

Ik snap niet zo goed waarom je nu zo doorgaat. Ik zeg toch al dat het dan aan mij zal liggen, toch.

Ik zal m’n post verwijderen.

1 like

Praat jij namens je huisdier?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Zo ja, geef je je huisdier dan een hoge of lage stem?

  • Hoog
  • Laag
  • Verschilt per keer

0 stemmers

1 like

Ik heb eigenlijk altijd dichtbij mijn werk gewoond (en kan veel thuis werken) en ik denk eerlijk gezegd dat ik helemaal gestoord zou worden van een lange reis elke ochtend, vooral met de auto. Soms staan we per ongeluk met de auto in de spits als we ergens heengaan wat niet werk is, en dan denk ik no way in hell dat ik dit elke dag zou doen, dan zou ik nog liever verhuizen. En dat heb ik ook weleens gedaan haha. (ik snap trouwens dat je soms geen keuze hebt hoor, maar vooral dat ochtend filerijden, mijn god. Ik heb daar teveel anger issues voor)

3 likes

Extra belachelijk als je bedenkt dat mijn huisdieren vissen zijn :roll_eyes:

22 likes

Mijn zwarte kat praat gebrekkig Engels in een half Slavisch accent en mijn rode kat praat nog gebrekkiger Engels over zichzelf in de derde persoon.

38 likes

Met een smiley met handjes omhoog?? Vond het nogal laconiek overkomen van “ik snap je probleem niet”. Niet een erkenning dat dat body shaming is in ieder geval. Dus ik dacht, ik wijs je er ff op :’)

1 like

Bedankt :’)

Ik praat wel namens mn huisdier, maar niet met een stemmetje. Ik doe altijd meer alsof ik de enige ben die haar kan horen:
“Oh ja? Oké. ‘Vriend’, Charlie wil graag aandacht en even met je naar buiten, zegt ze”.

8 likes

Beetje zoals deze slang?

40 likes

Wow ik kon alles aanvinken. Lijkt me echt leuk om een dag weer echt te spelen.

Niet namens, maar ik praat wel altijd tegen onze cavia’s.

Van de zomer moest ik met de ene cavia in een kratje naar de dierenarts lopen en heb de hele weg tegen m gepraat haha. Ook toen ik m ophaalde deed ik dat kratje open en begon tegen m te praten en toen keek de vrouw die ook in de wachtkamer zat me wel een beetje gek aan :sweat_smile:

3 likes

Nu nog anderhalf uur. Als ik (hopelijk snel) mijn rijbewijs heb, dan een half uur max🙄. Ben helemaal klaar met die bussen.

1 like

Haha ja dit deden wij ook! En dan speelden we rocket power na. We hadden allemaal een skateboard gekocht en dan gebruikten we het skateboard ook als ‘surfplank’ door er op te gaan liggen haha

2 likes

Ik ben helemaal niet echt een dierenvriend, maar zelfs ik vind dat normaal :stuck_out_tongue: in mijn hoofd praat iedereen toch wel tegen zijn huisdier? Of nouja, zag mijn vader ook niet echt praten tegen de vissen en schildpadden, maar ik deed dat wel en vond dat niet gek. En zeker niet bij “wollige” huisdieren. Zo zielig als er niks tegen ze gezegd wordt :o alsof hun bestaan wordt genegeerd. Een baby praat ook niet terug en daar praat je toch ook tegen. Of nouja, zal vast ook niet iedereen doen maar dat vind ik zielig.

4 likes

Ik vind dit echt de beste twitteraccount ooit. Mijn hond blaft ook soms ineens allemaal losse blafjes op verschillende hoogtes tegen me, net of ze iets probeert te zeggen, dan stel ik me altijd voor dat er dit soort dingen in haar hoofd omgaan :heart_eyes:

7 likes