Stel je persoonlijke vraag #6

Heb jij de dagen voordat je je menstruatie verwacht meer honger/trek in eten?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Nou ik heb echt niet normale honger, echt een bodemloze put. Vreet alles wat los en vast zit, maar dit is wel met een koperspiraal, dus zonder hormonen en een natuurlijke menstruatie. Ik heb net me zo volgevreten dat ik daarna versteld stond van de hoeveelheid. Volgens mij had ik dit tijdens de pil en nuvaring niet.:thinking:

3 likes

Ik had dit tijdens de pil ook niet maar nu zonder ruim een week van tevoren een bodemloze put idd haha ellende

2 likes

Ik heb het tijdens de pil wel, ik wil niet weten wat ik naar binnen schuif wanneer ik niet aan de pil ben :scream:

4 likes
  • Amsterdam
  • Rotterdam

0 stemmers

  • Utrecht
  • Den Haag

0 stemmers

  • Nijmegen
  • Arnhem

0 stemmers

  • Leiden
  • Delft

0 stemmers

  • Breda
  • Den Bosch

0 stemmers

  • Tilburg
  • Maastricht

0 stemmers

Hahahah arme Tilburg.

8 likes

Buskruit en Annemaria koekoek

Oké inmiddels stemmen mensen ook op Tilburg. Toen ik net aankwam was het 17 stemmen en 100% Maastricht.

1 like

Ik heb wel geweigerd om voor iemand een keer PVV te stemmen. Toen mocht iemand anders het mooi doen.

2 likes

Ahhh Annemaria koekoek doe ik nog wel eens met mijn snowboardleerlingen om ze staand te leren remmen haha.

9 likes

Nu wil ik in je snowboardbeginnersgroepje. :sunglasses:

1 like

Leuk! Ik doe ook wel eens andere spelletjes, veel met sneeuwballen. Je moet een beetje creatief zijn als je 12-jarige jongetjes 5 dagen lang van 10 tot 16 moet vermaken :sob::joy_cat:

1 like

Ahhh jeugdtrauma hier. Ik wilde cool zijn in groep 6 en gooide me zonder te oefenen zonder handen naar achter. Ik viel zo hard plat op mijn gezicht dat het hele schoolplein stil was haha. Krijg weer pijn als ik eraan denk :sob:

Stel, minister president wordt hier democratisch verkozen en in de laatste ronde gaat het tussen Baudet en Wilders, wie kies je?

  • Baudet
  • Wilders

0 stemmers

Tbh ik zou niemand vertrouwen om voor me te stemmen die niet een gelijksoortige politieke voorkeur heeft :")

4 likes

Ik zou niet gaan stemmen (of blanco).

7 likes

Baudet alleen omdat ik het gevoel heb dat Wilders graag de anti-intellectueel uithangt in tegenstelling tot Baudet die weer de geleerde in optima forma probeert te zijn (Dan laat ik hun politieke punten waar ik het sowieso niet mee eens ben even buiten beschouwing.)

Ik sta absoluut niet achter de standpunten van Wilders, maar Baudet lijkt me veel erger als mp. Wilders schreeuwt wel altijd heel hard, maar er komt nooit iets van terecht. Zijn favoriete positie is volgens mij ook aan de zijlijn staan, zodat hij lekker kritiek kan leveren maar zelf niet zo veel hoeft te doen. Ik denk dat het één grote flop zou worden als hij daadwerkelijk macht zou krijgen.

Baudet daarentegen vind ik echt heel eng.

24 likes

Hmmm maar Baudet is qua daden toch eigenlijk júist ook anti-intellectueel? Als je bijv. kijkt naar hoe hij met cijfers goochelt en klimaatontkenning, vind ik dat alles behalve intellectueel. Hij maakt er alleen een showjte van waardoor 'ie soms zo overkomt.

3 likes

Dat is een interessante insteek wat dan erger is puur kijkende naar wat ze op de politieke buhne doen. Wilders als soort Trump (qua gegoochel op het podium) of een man die een act van een geleerde man opvoert.

1 like