Stel je persoonlijke vraag #6

hoe kook je hier een hemelsnaam een gezonde maaltijd? waar kan je hier groenten snijden? hoe loop je hier geen salmonella op?
ik dacht dat mijn huisgenoten erg waren maar dit slaat echt alles haha

• nooit meer naar een concert
  • nooit meer naar de cinema

0 stemmers

deze poll bedacht ik laatst toen ik heel zen uit de cinema kwam versus hoe geïrriteerd ik meestal ben na een concert.

ik hou dus wel van muziek, maar een uur lang staren naar een stel statische muzikanten die hun laatste cd nog maar eens aframmelen is eigenlijk echt doodsaai?

om nog maar te zwijgen over rugpijn, voetpijn, beenpijn, dorst, moeten plassen, buikpijn door te snel drinken, irritante mensen, te veel spullen etc etc.

We hebben ook nog 2 grote tafels die semi onderdeel van de keuken zijn! Dus daar gebeurt het meeste werk haha

Haha o mijn ervaring net was hemels; zachte stoel in het concertgebouw naast een aandoenlijk oude man die een praatje met me maakte in de pauze, hartverscheurende spel van janine jansen waar ik even een traantje om moest laten. Luv it

volgens mij woont iemand die ik ken daar ook, weet alleen niet hoe het complex heet, alleen dat het in L is.
maar wel dat de keukens en douches echt bizarrrrr smerrig zijn

Oooh ik dacht het ook al te herkennen! Je woont (dicht) bij een ex date van mij :sweat_smile:

Dan ga je echt naar de verkeerde concerten :stuck_out_tongue:

Ik heb geen gordijnen en geen vaatwasser. En bed laat ik juist de hele dag open, zodat het kan luchten. Ik snap dat opmaken nooit zo goed?

Het wisselt heel erg. Ik zie ze regelmatig meerdere keren per week maar ook regelmatig een paar weken niet. We wonen in dezelfde stad en delen wat interesses, als daar wat activiteiten bij zijn zie ik ze soms zo een paar dagen op een rij. Maar als daar niks bij te doen is en/of iedereen even met zn eigen ding bezig is zien we elkaar dus soms ook een tijd niet. Nu ik er zo bij stil sta vind ik dat wel relaxed eigenlijk, dat er geen vaste frequentie is en weinig verwachtingen wat dat betreft.

Ik laat mijn bed inderdaad ook open, maar ik maak het wel netjes! Dus ik sla het dekbed terug en zorg dat hij aan beide kanten gelijk ligt. Dus dat zie ik dan wel als opmaken, ik stap niet uit bed om het zo te laten liggen.

Ja ik vind concerten ook vaak kut! Maar op festivals dan weer niet. Tel dat wel mee als concert, dus heb nooit meer bioscoop gekozen.

Ik had een eigen computer boven op mijn kamer, mn ouders hadden hun eigen computer op hun kamer in zo’n secretaire die altijd op slot was.
Ziek thuis, verveling, gaan zoeken naar de sleutel,
wachtwoord in 1 keer goed geraden, want waarom zou ik daar niet op mogen? Toen stond het ook nog eens in een mapje dat belastingaangifte heette en dan daarin een mapje met een jaartal van toen een jaar of 4 terug. Geen idee waarom ik het nodig vond daar in godsnaam in te kijken.
Curiosity killed the cat.

Is MJ schuldig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is R. Kelly schuldig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Jordyn echt met Tristan gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat Khloe Kardashian een andere vader heeft dan de rest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik twijfel of ik moet gaan sporten. Ik hoest me een ongeluk, soms tot aan braken toe. Zouden jullie dan gaan sporten?

• Ja, gewoon gaan
  • Nee, denk aan jezelf

0 stemmers

Ik weet niet wat voor sport je wilde gaan doen, maar je kunt het altijd proberen op een lagere intensiteit. Vaak voel je je wel iets beter erna.

Crossfit dus dat vind ik zelf best heftig

Ah ja daar heb ik geen verstand van

Don’t go.

Zou ik niet doen! Waarschijnlijk als je buiten adem raakt, ga je alleen maar meer hoesten etc. Als je echt iets wil doen kun je misschien beter een grote ronde gaan wandelen in de frisse lucht of wat rustige/lichte kracht training doen.

Moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen, maar dit is het geworden :blush:

Samenvatting