Stel je persoonlijke vraag #6

Hoe erg ik de PVV-schreeuwlelijkerts ook vind, ik denk wel dat Wilders de minste van deze twee “kwaden” is. Baudet vind ik een engnek, die volgens mijn privé ook gewoon een gluipert is. Terwijl ik over Wilders wel eens verhalen hoor dat-ie best redelijk is als het niet over de politiek gaat.

En verder zijn ze bij de PVV inderdaad heel erg van het roeptoeteren, maar écht stappen ondernemen doen ze niet.

11 likes

Ik zou nooit op deze twee stemmen, maar ik vind Wilders wel intelligenter overkomen. Baudet heeft zich tot nu toe te vaak in de Tweede Kamer voor schut gezet

Ik denk niet dat Baudet lang stand zou houden als premier.

18 likes

Ik vind het al erg om deze poll in te vullen, laat staan om daadwerkelijk op één van deze twee te stemmen. Gelukkig is het fictief

6 likes

Als je moet kiezen tussen de roltrap of de trap, welke van de twee neem je dan meestal?

  • Roltrap
  • Trap

0 stemmers

Ligt er eigenlijk aan, als ik haast heb de trap en als ik moe ben de roltrap

1 like

Hoelang doe je gemiddeld met een dunne panty?

  • Een dag
  • Twee dagen
  • Drie dagen
  • Een week
  • Een paar weken
  • Een paar maanden
  • Een jaar
  • Een paar jaar

0 stemmers

Wel een dunne panty dan. Dikkere panty gaat wel langer mee.

1 like

Dat spelen wij nu nog steeds wel eens als we een weekend weg of op vakantie zijn met de vriendengroep, blijft hilarisch :smile:

4 likes
  • Rood
  • Blauw

0 stemmers

Heb een dag gestemd. Soms was ik ze nog wel eens uit om nog eens te dragen, maar ik heb altijd van die goedkope panty’s van de hema of primark ofzo, en na 1 wasbeurt worden die echt al lelijk. Niet echt duurzaam maar hey

Ja. Echt, kon ik mijn panty’s maar maanden gebruiken en meerdere keren kunnen wassen. Maar toch zit er altijd na een paar dagen wel een ladder in. Gaatjes maken me niet zoveel uit, maar een panty met ladder moet helaas echt weg

2 likes

Gelukkig draag ik bijna nooit panty’s, ik kan echt niet fatsoenlijk met die dingen omgaan

En als je moet kiezen tussen de trap of lift, welke kies je dan meestal?

  • Trap
  • Lift

0 stemmers

Als je je voor + achternaam intypt in Google, kom je dan een foto van jezelf tegen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je zelf gemberthee maakt, schil je dan de gember?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Eet je elk weekend chips?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat was het

4 likes

Foto van mezelf dankzij de twitter van m’n vader :roll_eyes:
En zijn er mensen die gember schillen?

Ja, en daardoor meteen een account ergens kunnen verwijderen. Dus bedankt voor deze vraag :smiley: :

@Vidia Ik schil mijn gember. Vind ik lekkerder. Maak wel gemberthee door de gember mee te koken, niet door gember in gekookt water te hangen, weet niet of dat verschil maakt?

1 like

Kwam er net pas achter dat dat helemaal niet hoeft haha, maar heb net met schil gedaan en krijg dan van die vieze kleine stukjes erin? Vind zonder schil lekkerder denk ik

Ik schil hem niet helemaal schoon maar schraap de meeste schil eraf met een theelepeltje. Gaat super snel en vind dat lekkerder. Ofja qua smaak doet het weinig maar het idee ofzo

1 like

Ik eet elk weekend chips, omdat ik in een chips-bedrijf werk in het weekend :’). Thuis eet ik nooit chips, haha.

14 likes

Haha ik wilde ook deze tip delen. Werkt echt goed, zo’n theelepel.

1 like