Stel je persoonlijke vraag #6

Omg m’n droombaan :drooling_face:

12 likes

maar hey wat? Boeiend die aarde? Sorry hoor, maar ik kan niet zo goed tegen deze houding. Is niet persoonlijk, maar jij triggert dit nu even. Je kunt ook gewoon iets duurdere panties kopen en er wel gewoon weken mee doen. Bizar dat zoveel meiden een panty als wegwerpvoorwerp zien. Het is wel plastic en kan bovendien niet eens gerecycled worden.

3 likes

Nee, zo bedoelde ik het niet. Tuurlijk heb je gelijk met dat je zegt dat ik ook duurdere exemplaren kan kopen maar de ‘maar hey’ opmerking plaatste ik omdat ik wil aangeven dat ik ook niet perfect ben.

2 likes

nou helaas werkt dat bij mij ook niet. sloop ze allemaal.

7 likes

Omg. Door deze vraag ben ik mezelf gaan googelen en blijkbaar word een artikel dat ik heb geschreven gebruikt in een cursus mediawijsheid voor kinderen (en gelukkig wel als goed voorbeeld en niet negatief haha). Hoe cool.

22 likes

Naar aanleiding van het handschrifttopic:

  • Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

1 like

morgen blijft m’n scharrel weer slapen. moet ik nog even m’n bed verschonen? laatste keer is 2 weken geleden en toen is hij ook blijven slapen en hebben we seks gehadmaar met condoom dus geen vieze vlekken

  • ja
  • nee

0 stemmers

Je vult nogal veel voor degene waarop je reageert en alle mensen die ‘1 dag’ hebben gestemd in.

Heb je tips voor dure 20/30 den panties die lang goed blijven?

1 like

Ik zou het nu laten liggen want nu is het toch al vies en dan heb je lekker een schoon bed als hij weg is hmmmm

2 likes

En de ‘ij’ van ijsje?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

1 like

Beide :p. Het is zelfs zo dat ik in een zin/of zelf één woord, verschillende a’s maak. Zit helemaal in mijn systeem en een uitleg erover heb ik verder ook niet haha

3 likes

ja dat was dus ook mijn idee. anders wordt die nieuwe ook gelijk weer “vies”. deed even een poll omdat ik niet wist of ik nou zo’n viespeuk ben :joy:

@anon95960165 nee alles fris nog. heb twee losse matrassen en slaap zelf altijd links dus zijn helft is sowieso nog onbeslapen zeg maar!

de i en de j los van elkaar maar wel één streepje ipv twee puntjes haha

3 likes

Mijn ij heeft een lusje

7 likes

Ohjaa dat is eigenlijk ook wel een heel logische optie

Ik wissel 1 en 3 nog weleens af.

1 like

Heb je 1 van de volgende dingen dit jaar gekocht?

  • Jas
  • Schoenen
  • Vliegticket
  • Huisdier
  • Computer
  • Telefoon
  • Huis
  • Auto

0 stemmers

(Ik dacht ik doe ook even een keertje een random poll :D)

1 like

2019

:frown:

1 like

Ja hallo nu zijn mijn onderzoeksresultaten niet meer betrouwbaar.

Nee grapje ik vind het erg lief van je!