Stel je persoonlijke vraag #6

Mooi geworden zeg! Jullie ook blij mee?

Mooi! Een stuk warmer. :relaxed:

Deze kleur is echt ZO veel beter dan dat blauw van eerst. Echt een verademing om te zien :smile:

Mooi! Maar heb je wel genoeg lichr in je woonkamer? Of mag ik dit niet vragen haha.

Vragen mag altijd :smile: we hebben aan de achterkant, waar de woonkamer zit, over bijna vijf meter breed ramen. Dus licht genoeg. Alleen met dit weer wordt het ook buiten overdag niet echt licht, dus het lijkt nu wat donkerder.

@Rozecoupeschaar ja wij zijn er ook blij mee! Wel even wennen omdat het donkerder is dan we gewend zijn, maar ons huis kan dat wel hebben.

Oke, nou het wordt gelukkig zonnig de aankomende maanden :smile: en ik vind je banken trouwens mooi!

Naar mijn idee geeft je lichaam op dit soort momenten aan dat je wat rust nodig hebt en sporten valt voor mij niet onder rust nemen, dus ik zou niet gaan sporten.

Wauw, mooi!

Ik zou het niet doen! Ik heb altijd het idee dat ik al energie tekort kom als ik ziek ben en als ik dan ga sporten verbrand ik juist energie die ik nodig heb voor mijn herstel.
Naar buiten gaan doet me dan wel altijd goed, dus ik ga dan vaak gewoon een rondje wandelen voor wat frisse lucht. Zou ik wel even wachten tot het droog is haha.

Zo mooi! Welke kleur is dit?

Op mijn werkmail krijg ik vaak spam dat ik uitgenodigd ben om ergens op een congres te gaan spreken, of dat mijn artikel gepubliceerd kan worden, dat soort zaken. Ik krijg wel met onderzoekers te maken, maar ben er zelf helemaal geen.
Ik word ook altijd aangesproken als Dear dr. Visual, wat wel eens leuk is voor mij als laagopgeleide sukkel.

Ik heb elke week gestemd, maar dat is gemiddeld. Soms ben ik daar toevallig 3 keer week, en dan weer een maand niet. Gelukkig doen ze daar niet moeilijk over. We wonen ook dicht bij elkaar dus soms spring ik even tien minuutjes binnen. Of we spreken ergens anders af.

naar wat voor optredens moet ik dan gaan?

het is niet dat ik nooit een goed optreden mee maak, maar ik ken zelf niet veel artiesten die van hun muziek iets kunnen maken dat interessant is om een uur naar te kijken.

@monkeyslut festivals (wel binnen, haha, ik ben zo’n comfortbeest eigenlijk) vind ik al leuker omdat je het kunt afbollen als een artiest saai is. maar nog steeds zou ik liever naar een filmfestival gaan.

Ik vind concerten en festivals zo vreselijk.

Mooi! Ik had net op pinterest allemaal afbeeldingen opgeslagen waarin ongeveer deze muurkleur zit, wil deze kleur heel graag in m’n nieuwe woonkamer gaan doorvoeren.

Wat uiterlijk van je partner betreft, (ik heb overigens geen partner op het moment maar wel een serieuze date) heb ik het gevoel dat als het goed zit dat je er niet eens echt objectief naar kunt kijken. Een beetje het ‘liefde maakt blind’ effect. Als ik kijk naar exen vond ik ze altijd wel erg knap, maar later zag ik de dingetjes die toen niet belangrijk waren (scheven tanden/gekke neus/lichaamsbouw of iets dergelijks) toch ineens beter.
Mijn huidige vaste date is niet een typische knappe verschijning denk ik maar ik val enorm op hem. Innerlijk en uiterlijk. Dus op het moment an sich zou ik denk ik altijd wel ‘ja’ antwoorden.

Wat vind jij burgerlijkheid?

• Huisje boompje beestje (tuintje, kindje)
  • Onder een dekentje Netflix kijken
  • Wandelschoenen
  • Niet of nauwelijk uitgaan
  • AVG (aardappels vlees groente)
  • Naar een bungalowpark
  • In loondienst op een kantoor werken
  • Regelmatig naar de IKEA gaan, bij voorkeur op feestdagen
  • Bordspelletjes spelen
  • Een bakfiets hebben
  • Dezelfde kleding hebben als je partner
  • Tupperware
  • Weekboodschappen
  • Een stationwagen
  • Supermarktzegels sparen
  • Theedoeken strijken

0 stemmers

(Ik heb dit allemaal op internet gevonden)

Wat doe jij zelf weleens of heb jij?

• Huisje boompje beestje (tuintje, kindje)
  • Onder een dekentje Netflix kijken
  • Wandelschoenen
  • Niet of nauwelijk uitgaan
  • AVG (aardappels vlees groente)
  • Naar een bungalowpark
  • In loondienst op een kantoor werken
  • Regelmatig naar de IKEA gaan, bij voorkeur op feestdagen
  • Bordspelletjes spelen
  • Een bakfiets hebben
  • Dezelfde kleding hebben als je partner
  • Tupperware
  • Weekboodschappen
  • Een stationwagen
  • Supermarktzegels sparen
  • Theedoeken strijken

0 stemmers

Vind je jezelf burgerlijk?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

mijn ex had eens een paar schoenen voor ons allebei besteld.
telt dat als dezelfde kleding?

Mijn vriend en ik hebben dezelfde jas :see_no_evil:. Of nouja, die van mij is een langer, getailleerd vrouwenmodel, maar de kleur en het merk is hetzelfde. We dragen hem alleen nooit tegelijk vanwege het ANWB-stel effect.

Ik heb wel kledingstukken van m’n vriend die ik draag en er zijn kledingstukken van mij ie hij draagt, telt dat ook?

Ik vind burgerlijk trouwens meer een mentaliteitsding dan dat het daadwerkelijk gaat om of je wel of geen bakfiets hebt.

@Juuldie @morale vind het wel tellen maar vind persoonlijk niet altijd burgerlijk

@Chuckie ja dat ben ik wel met je eens, al zijn sommige dingen wel typisch ofzo. Maar eens dat dit niet direct hoeft te betekenen dat je het bent of dat het zo is.