Stel je persoonlijke vraag #6

Ik vind mijzelf wel burgerlijk, maar zie dit helemaal niet als iets negatiefs? Gewoon een simpel en makkelijk leven. Houd ik wel van :wink:

Ja ik weet dus niet zo goed wat burgerlijkheid is. Want de definitie is deels wel negatief

horend bij de staatsburger of in een geregelde maatschappij, bekrompen en saai niet avontuurlijk

Maar de dingen hierboven vind ik sowieso allemaal niet negatief. En burgerlijkheid in mijn hoofd is ook niet per se negatief of bekrompen.

Hahaha mijn vriend en ik waren een tijdje terug op vakantie in een gebied waar ze bekend staan om schapen/wollen producten en we wilden er allebei graag een mooie trui kopen. Dus wij in zo’n winkel uitgebreid van alles passen en allebei een trui uitzoeken, en we komen terug in ons verblijf waar we trots onze truien aan de rest wilden laten zien. Trekken we ze aan, hebben we nagenoeg dezelfde trui gekocht :disappointed_relieved: dat was ons gewoon niet echt opgevallen bij het winkelen want we werden allebei door een andere verkoper geholpen. Was echt zo’n moment dat we allebei die trui aantrokken en naar elkaar keken van ‘oh my god it’s happening’.

Haha bij ons ging het ongeveer hetzelfde. Waren allebei een beetje door jassen aan het kijken in een winkel en toen hadden we dus dezelfde jas maar dan in vrouw/man model uitgezocht. We hadden eerst zoiets van: nee dit kan echt niet! En toen kwam al snel: ach, fuck it. Embrace onze burgerlijkheid.

Wanneer vind jij iets ver fietsen als je er meerdere keren per week moet zijn

• 5-10 min
  • 10-15 min
  • 15-20 min
  • 20-25 min
  • 25-30 min
  • 35-40 min
  • 40-45 min
  • 45-50 min
  • meer dan 50 minuten
  • anders?

0 stemmers

Waar woon jij op dit moment? (anoniem)

• Klein dorp
  • Middelgroot dorp
  • Groot dorp
  • Kleine stad
  • Middelgrote stad
  • Grote stad

0 stemmers

Hoe ver woon jij van het centrum af waar je nu woont (met de fiets)

• 0 (midden in het centrum)
  • 5-10 min
  • 10-15
  • 15-20 min
  • 20-25 min
  • 25-30 min
  • 35-40 min
  • 40-45 min
  • 45-50 min
  • meer dan 50 minuten
  • anders?

0 stemmers

Ik fiets best sloom dus mijn vriend (met wie ik samenwoon) zou er waarschijnlijk 5-10 minuten vanaf halen :sob: ik weet ook eigenlijk niet echt wat ik tot het centrum reken. Ik heb er echt middenin gewoond en woon nu zeker aan de rand van de stad, maar ik ben met 5-10 minuten ook wel al in een centraal gedeelte.

Oh ik tel centrum zo’n beetje als het gebied met alle winkelstraten enzo. Je hebt hier ook twee grote pleinen met de meeste horeca. Dat zie ik wel een beetje als echt ‘centrum’, vaak het autovrije gedeelte ook?

Hahaha nu ben ik héél benieuwd of ik diegene ken. Waarschijnlijk niet, niet zoveel daters in huis😂

Is ook al een tijd geleden hoor, maar ben ook vergeten in welk gebouw/op welk nummer hij woonde :sweat_smile:

Het dorp waar ik woon, heeft eigenlijk niet echt een centrum of winkelstraten :sweat_smile: Ik heb maar ‘geteld’ tot aan de lokale supermarkt/frituur

Dit is wel een interessant inzicht.
Ik herken die afkeer voor vlotte “goede eerste indruk” personen heel sterk.

Leuk experimentje. Deze maand eens slappe handjes geven.

Ben je wel eens jaloers op je beste vriendin?

• Ja
  • Nee
  • Heb geen bff

0 stemmers

En wel eens op je broertje of zusje?

• Ja
  • Nee
  • Heb geen broertje of zus(je)

0 stemmers

Zou je een weekendje Parijs met je schoonmoeder zien zitten? BETAALT

• Ja
  • Ja alleen als zij betaald
  • Nee heb geen schoonmoeder

0 stemmers

Heb je wel eens bij een sterrenzaak gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je gek op champagne?

• Ja heerlijk
  • Mwah
  • Nee goor
  • Ik drink geen alcohol

0 stemmers

Ik ben iedere keer zo teleurgesteld als polls anoniem zijn :frowning:

Heb je wel eens

• Geld gestolen van je ouders - klein bedrag
  • Geld gestolen van je ouders - groot bedrag
  • ‘Vergeten’ iets terug te betalen
  • Drugs gebruikt en erover gelogen
  • Gezoend met een partner van iemand uit je kennissenkring
  • Seks gehad met een partner van iemand uit je kennissenkring
  • Gezoend met een partner van iemand uit je vriendenkring
  • Seks gehad met een partner van iemand uit je vriendenkring
  • Een orgasme gefaked
  • Zwart gereden
  • Zat achter het stuur gereden
  • De bioscoop ingesneaked zonder kaartje
  • De internet troll uitgehangen

0 stemmers

Ik denk dat de poll uitslagen zo meer waarheidsgetrouw zijn :sweat_smile:

Ja ik denk het ook hoor. Maar ik ben zo iemand die dan nog eens terug gaat kijken wie wat heeft geantwoord. Beetje erg eigenlijk :redface:

Wel met haar toestemming :innocent: (gezoend en gesekst met een partner van iemand uit mijn kennissenkring).

IG KH K-308 van de Karwei. @MACdonalds mocht je het ook interessant vinden :blush:

Welke van onderstaande dingen heb jij?

• Een regendouche
  • Tampons van het merk Yoni
  • Servies van blond Amsterdam
  • Een onesie
  • Een exemplaar van de Linda.
  • Lego
  • Een fles liquor 4
  • Een planner
  • Een zoutlamp
  • Vloerverwarming in huis

0 stemmers

Bij polls zoals deze (wat voor ‘erge’ dingen je wel eens gedaan hebt) boeit het me niet heel erg wie wat stemt, hoewel het natuurlijk altijd leuker is als het niet anoniem is.

Maar als het gaat om dingen waar ik een felle mening over heb (kunnen grotere ethische kwesties zijn, maar ook vaak kleine onzinnige discussies) ga ik altijd kijken wie er ‘aan mijn kant’ staan en ook juist welke forummers datgene aanklikken waar ik het zeer gepassioneerd mee oneens ben :redface:

Doe ik ook in discussies op het forum trouwens. Soms zijn er zo duidelijk twee partijen en dan vind ik het heel interessant om te kijken welke forummers de berichten van welke kant liken.