Stel je persoonlijke vraag #6

He hallo
Na mijn zwangerschap weer ongesteld geworden. Nu wil ik dit gaan bijhouden in een period tracker. Iemand aanbevelingen? Thanks joe joe

Ik vind Flo heel fijn!

2 likes

Clue vind ik echt een aanrader!

4 likes

Ik doe gewoon y zonder puntjes. Mn naam heeft ook een streepje maar schrijf dat ook gewoon zonder want zoveel moeite. Dan kan ik t niet bij ijsje ineens wel goed doen

1 like

Ik heb er een paar gehad van oroblu die zolang meegaan!! Je betaald iets meer maar ze zitten veel lekkerder en zien er mooier uit. Er komen ook amper ladder is. Als je naar een beenmodezaak gaat hebben ze nog wel meer merken!

2 likes

Ik koop meestal Oroblu pantyā€™s (eigenlijk stay-ups, maar zelfde idee) van 15 denier en daar doe ik minstens een jaar mee, terwijl in een panty met dezelfde dikte van Hema al na Ć©Ć©n keer dragen gaatjes zaten. Je betaalt voor zoā€™n panty wel +/- 15 euro, dus niet goedkoop, maar ze blijven heel mooi!

1 like

Er staan een aantal fotoā€™s van me online via werkgerelateerde websites en sommige zijn echt zooooo lelijk :sob:

1 like

Mijn ex heeft nog heel lang op de website van het restaurant waar hij ooit werkte toen hij 18 was gestaan. Met zoā€™n papieren koksmuts hahahaha

3 likes

Bij mij is het een extreem oncharmante still uit een video :sob: en bij een andere heeft een redactie een toch al onfortuinlijke foto DIE IK ZE NIET GEGEVEN HEB op een manier bewerkt zodat ik eruit zie als een heks die kleine kindjes komt opeten.

3 likes

Gisteren kreeg ik een mailtje dat ik eerste kandidaat ben voor een woning via de woningbouw. Nu ben ik nog student en krijg ik studiefinanciering, daarnaast werk ik parttime. Ik weet dat ze het IB-60 formulier aanhouden, maar daar staat alleen mijn loon op en niet mijn stufi. Stel ik accepteer de woning, nemen ze mijn studiefinanciering dan wel mee in de afweging of ik het kan betalen of niet? Vind het allemaal vaag namelijk. En krijg ik hier nog een gesprek voor om het een en ander toe te lichten of zo?

En, met welke (maandelijkse)kosten moet ik rekening houden voor een eenpersoons huishouden? Boodschappen, g/w/l, belastingen, verzekeringen, abonnementen ā€¦? Ik heb geen idee welke kosten er zijn en hoe hoog deze kosten ongeveer zijn. De woning heeft energielabel C en is geloof ik van het gas af. Vriendinnen van me wonen samen en hun vriend regelt de financiĆ«n, daar heb ik dus niet veel aan haha.

Ik heb 2 bolletjes als puntjes,
Dit doe ik al sinds schooltijd en gaat er niet meer uit :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Klopt, en dat is niet zo netjes van me maar ik was even flink gefrustreerd. Ik haal mijn panties bij Kruidvat en die zijn erg goed! En niet duur ook. Niet dat ze altijd maanden mee gaan, maar meestal wel, ondanks dat ik vrijwel elke dag een panty draag. Ik was ze zelden, maar hang ze in de douche (een soort cheap stomerij hehe) of spoel uit in de wasbak. Zorgen dat je teennagels niet scherp zijn en er geen haakjes aan je vingernagels zitten helpt ook veel. Als ze kapot gaan, komt dat eigenlijk altijd door een van mijn katten. Die dan flink worden uitgescholden :joy:

1 like

Reminder dat ik vaker bloemen wil halen! Een bosje van een paar euro geeft al zoveel vrolijkheid :slight_smile:

9 likes

Ik raak altijd geirriteerd als mensen me bloemen geven want je geeft me basically iets wat al dood aan et gaan is en moet ik maar proberen het zo lang mogelijk mooi te houden en eindig met een zielig bosje en overal die kutbloemblaadjesā€¦

16 likes

Ik heb een hekel aan bloemen en planten in huis. Ik vind ze vies en heb ook geen zin om ze te verzorgen. Ik had voor de Kerst een miniboompje en die had ik wel verzorgd en buiten gezet, maar mijn vader moest hem overpotten, omdat ik er geen zin meer in had om hem te verzorgen.
Oh en die Leen Bakkerhuis bloempotten die je gratis erbij krijgt vind ik ook niks

3 likes

Iemand hier linkte de video van jenna marbles die een planten tour door haar huis deed en nu wil ik ook zoveel planten (en dat huis Ć¼berhaupt) en er over leren, vind het zo mooi.

1 like

Ik heb de mijne geteld. 23 stuks :see_no_evil:

1 like

Snap ik! Maar er zijn vet veel YT tutorials en als je het een beetje onder de knie krijgt lijkt het me wel echt een leuke hobby. Maar ik probeer ook al maanden van 300 Aloe Vera stekjes af te komen, dus het kan ook te veel worden.

Lees ik hier nou dat je aloe vera stekjes kwijt wilt?? Ruilen tegen iets?

2 likes

Haha, dat noemden wij dus blikje trappen!

1 like