Stel je persoonlijke vraag #6

Ik heb ze weggegooid :woman_shrugging:t2:, maar die dingen geven super veel stekjes, dus als je iemand kent met 1 dan heb je er gegarandeerd een.

Ik kan bloemen heel mooi vinden maar ik hoef ze niet in huis. Heb op de laatste poll ‘geen mening’ gestemd omdat ik het gebaar wel leuk vind maar ik heb dan liever een reep chocola of een fles wijn of zo.

1 like

Weggegooid??:sob::sob::sob: arme aloebabies

1 like

Ik heb deze al een keer gedaan, maar vind m zo leuk.

Hoeveel planten heb je binnenshuis?

  • 0
  • 1-3
  • 4-7
  • 8-12
  • 13-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 40-50
  • 51-60
  • 61-75
  • 76-90
  • 90-110
  • Ik ben een baas en heb meer dan 110 planten

0 stemmers

2 likes

Ik heb een bananenboom en dat kreng stekt echt zoveel. Als hij nou eens zijn energie zou steken in groeien ipv babies maken… Ik weet echt niet meer wat ik met al die stekjes aanmoet.

1 like

Ik ga je Pm-en! Edit: oh je profiel staat dicht dus dan kan het niet geloof ik. Ik zou er heel graag een paar overnemen!

1 like

Hoe netjes vind jij je huis over het algemeen (een slechte dag kan iedereen wel eens hebben natuurlijk). 1 is een megabende en 10 is heel erg netjes.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

De stokjes zoals 3 en de puntjes zoals 5

1 like

De beneden verdieping een 8/9. Maar de bovenverdieping een 4/5 :see_no_evil:

2 likes

Shit, even actief mijn vriendenkring uitbreiden dan

1 like

Heeft ie wel de ruimte en juiste omstandigheden om te groeien. Misschien denkt ie wel dat zn einde nabij is en is het ding zich even snel aan het voortplanten voor het te laat is?

1 like

Mijn kat vreet alle planten (zelfs nepplanten) op en ik heb maar één miniraampje dus niet genoeg licht voor planten in huis. :sob: Heb wel een tuin gelukkig

Ik heb een tijdje terug zelfs cactusnaalden uit de kin van mijn kat moeten trekken :roll_eyes:

2 likes

Ah gossie, nu heb ik medelijden met het ding. Hij staat op de vensterbank, dus drukt wel deels tegen het raam aan. Maar hij is al redelijk constant zich anderhalf jaar lang aan het voortplanten zonder dood te gaan, dus ik denk dat hij het wel overleeft.

Voornamelijk veel cactussen want makkelijk en ben veel weg. Al vind ik qua verzorging een cactus niet eens meetellen want amper dood te krijgen.

Geef mij een pannenkoek plant en er gebeurt dit:

Oh en ik heb besloten om zo ff alle dode maar weg te gooien. Wat er 7 zijn.

8 likes

Stufi is geen inkomen, dus dat wordt niet meegeteld

Van een 3 naar een 8 sinds ik een hulp in de huishouding heb :grin:

1 like

O dat is redelijk normaal hoor, bij mij zijn er ook minstens zoveel blaadjes afgestorven in de winter. Verder ziet hij er best okee uit!

Hij was heel vol toen ik hem kreeg! Maar ik vergeet hem altijd water te geven. Hoevaak geef jij hem water?

In de winter meestal maar een keer in de twee weken, soms een keer per week. Ja mijne was ook heel vol, maar het is normaal dat de onderste bladeren afsterven op den duur, komt weer heel veel boven aan gegroeid komende maanden :slight_smile:

1 like