Stel je persoonlijke vraag #6

Geen idee, nog niet over nagedacht eigenlijk. Ze vroegen of ik het leuk vind om te doen, dus denk dat het gewoon vrijwillige basis is? Want ik kan ook nee zeggen en dan zoeken ze iemand anders?

Neeee het is alleen het antwoord en ik schrok van mijn vreselijke fout maar kon het niet in de poll aanpassen zonder de antwoorden verloederen te laten gaan, dus schreef bovenaan de vraag BETAALT om en laten zien dat jk wel weet hoe dtjes en tjes werken. Omg op mezelf.

Je moet kiezen

• Lil kleine
  • Boef

0 stemmers

Ik ken iemand die dit voor een bedrijfje heeft gedaan (in de ict) en daar een paar honderd euro voor heeft gekregen @floreales
Maar zou zelf daar de keuze niet vanaf laten hangen. Mij lijkt 't absoluut niet leuk dus zou 't niet doen maar als jou 't wel leuk lijkt, waarom niet?

Misschien heel naïef gedacht (ik weet weinig over portretrecht), maar kan je niet contractueel laten vastleggen dat je foto’s alleen daarvoor worden gebruikt?

ik wil ze allebei met hun mond dicht in mijn bed. :tired_face:
ok ze mogen wel praten want geil hard op de stem van kleine iig, maar alleen zeggen dat ik mooi ben, geen inhoudelijke gesprekken.

Ik mis Twix!!

Goeie, ga ik navragen!

Omg en die heb ik nog wel op vandaag

Zodra die foto’s worden gebruikt voor commerciele doeleinden, ben jij nog altijd de beslissende factor of het mag of niet. Dit door portretrecht. Ook als je niet meer werkzaam bent, mag je eisen dat ze ermee stoppen om het dus voor reclamedoeleinden te gebruiken.

Desondanks zou ik het zeker niet doen omdat het zo lastig te handhaven is wat iedereen met jouw portret doet.

Omg ik kwam uit op alleen douchen en tanden poetsen. Ik voel me er een beetje naar om :sweat_smile:

Heb je een betere band met

• Je vader
  • Je moeder
  • Geen van beide een goede band

0 stemmers

Of gewoon even goed?

Heb je een kruimeldief?

• Ja
  • Nee
  • Ja maar gebruik hem niet
  • Nee maar wil ik nog wel

0 stemmers

Met een kruimelende baby super handig. :grin:

Als optie , met beide een goede band. Waarom staat dat er niet bij?

Hahaha zo schattig dat je denkt dat hij tot inhoudelijke gesprekken in staat zou zijn. Zou ik me niet al te druk over maken :rofl:

Bij mij op het werk werden ook vrijwilligers gezocht voor promotiefoto’s in ruil voor 500 euro. Geen haar op m’n hoofd die eraan dacht om mee te doen en overal m’n hoofd te zien voor de komende 5(?) jaar. En inderdaad, nu zie ik op internet advertenties passeren, posters langs de straten, posts op Facebook e.d. Ik zou sowieso goed kijken wat de afspraken zijn, hoe lang ze de foto’s gebruiken, waarvoor etc.

Heb jij deze lamp?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel gehad
  • Nee maar ik wil hem wel

0 stemmers

Zou hem wel willen hacken voor op ons zoontje zijn kamer. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: