Stel je persoonlijke vraag #6

Zijn die cactussen van de middelste foto nog wel levend? Die linker hangt gevaarlijk en die rechter lijkt alsof er schimmel opzit maar misschien is het de foto.
Anyway ik kreeg dus dus met mijn cactussen. Helemaal uitgedroogd en verschimmeld. Zielig. Heb voor andere planten ook niet genoeg licht dus laat maar. Iets voor later.

Haha ja je hebt gelijk hoor. Heb er nu direct maar ff dit van gemaakt en die andere 2 weggedaan.

1 like

Katten zijn zo verstandig, zo verfijnd :ok_hand:

3 likes

Mijn bananenboom groeit echt alleen maar. Ik wou dat het stopte gezien ie nu bijna het plafond raakt. In 2 jaar tijd issie zeker 1m gegroeid.

2 likes

Heb je nog stekjes over? Ik zou er ook wel 1 willen!

wow, dat wil ik ook!

1 like

Vanmiddag ging ik lunchen in een leuke lunchroom waar mensen met een beperking werken. Ik zag dat bovenop mijn gerecht een haar zat. Ik vraag me af of jullie hier wat van zeggen en wat jullie ervan verwachten. Ik heb zelf namelijk een hekel aan voedselverspilling en voor mij hoeft echt niet heel het gerecht in de prullenbak geflikkerd te worden en dat ik een nieuwe krijg
 zouden jullie er wat van zeggen en wat verwacht je?

  • Nee, ik haal de haar er gewoon uit
  • Gadverdamme ja, ik verwacht sowieso een nieuw gerecht
  • Ligt eraan waar ik ben
  • Ik zeg er wat van maar verwacht geen nieuw gerecht

0 stemmers

In een restaurant vind ik het wel echt slordig en dan zeg ik er wat van, maar in zoiets als een sociale werkplaats achtige situatie zoals wat jij zegt haal ik het gewoon weg. Ik vind het namelijk niet écht vies, maar wel iets wat ik niet vind horen als ik ergens betaal voor eten. Ik vraag me dan wel een beetje af hoe hygiënisch de keuken is.

11 likes

Ik zou het wel noemen als feedback, maar verwacht en wil geen nieuw gerecht. Ik zou het wel netjes vinden als je bijvoorbeeld je drankje dan van het huis krijgt.

2 likes

Als het er Ă­n zit, vind ik het echt vies. Als er een haar bovenop ligt, dan haal ik het gewoon weg.

1 like

Ohhhh ik kan echt niet tegen haar in m’n eten bah

De vriendin van m’n vader had vorig jaar pasta gemaakt en ik weet niet wat er was gebeurd maar om de 5 happen zag ik weer een haar (helemaal in die saus gemixt)
 toen keek ik naar m’n vader en bij hem was het nog erger, letterlijk na iedere hap zag ik hem een haar uit z’n mond halen :sob::face_vomiting: Was een van de eerste keren dat ik haar zag dus durfde niks te zeggen omg heb half kokhalzend alles opgegeten

6 likes

Ik heb wel eens snel een haar weggehaald maar dan zat ik daarna toch een beetje met mindere gevoelens het gerecht op te eten. Van die rillingen, toch beetje ranzig idee. Als ik echt flink betaal voor een gerecht zou ik er wel iets van zeggen en een drankje van het huis ofzo terug verwachten.
Een eigen haar kan me dan weer totaal niet schelen. Heb wel vaker lange haren uit mijn eten of zelfs mond gevist :see_no_evil:

Ik zie nu pas de Balenciaga op die tweede. Dacht dat het van die alto schoenen waren, Balenciaga erop maakt het wel iets anders.

Ik stem niet mee, vind ze allebei verschrikkelijk

3 likes

Je moet kiezen topic bestaat ook nog he :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind dat echt een van de meest vieze dingen die er zijn. Als er een haar op de tafel in de kantine ligt veeg ik die er eerst af als ik ga eten. Dus ik zou overal klagen. Bah bah bah

Ikzelf maak er dus geen probleem van maar volgens mij zijn er best veel mensen die dat echt niet vinden kunnen en het niet willen opeten

Edit: zie dus ook de reacties hierboven haha

Ik haalde het eruit en vroeg me toen af of er mensen zouden zijn die het vies zouden vinden dat ik dat gewoon deed. Ik was met mijn vriend en hem boeit dat niet maar ik weet zeker dat ik vriendinnen heb die dat raar zouden vinden.

1 like

Omg maar dit is dan ook wel weer next level :joy: gadver haha, een keer kan gebeuren maar dan wéét je dus dat je er zo weer een kan tegen komen :face_vomiting:

Mijn vriend en ik willen al een hele tijd onze woonkamer verven en hebben een tijdje terug eens een kleur gekozen. Vandaag is hij werken en ik heb niks te doen. Zal ik stiekem de muur verven?

  • Ja grace u interior style queen
  • Nee doe normaal grace straks is hij van gedachten veranderd ofzo en heb jij de hele woonkamer verkloot
  • Ga maar verf kopen en over 2 uur heb je geen zin meer en ga je het toch niet doen want je bent lui

0 stemmers

Een klein probleempje is dat we ook de keukenkastjes ernaast willen schilderen en als ik de muur schilder vloekt dat echt teringhard met die kastjes. Maar die kastjes schilderen is veeeeel meer werk want schuren en uit elkaar halen etc. Zal ik dan toch nog eerst de muur verven?

  • Godverdomme grace lui kreng doe eerst die kastjes
  • Nee doe gewoon die muur, snel resultaat en die kastjes komen nog wel. Iets is beter dan niets toch
  • Jij zit straks na een bezoekje aan de praxis gewoon de nieuwe Arrested Development te kijken hoor niks geen verven

0 stemmers

1 like

In huis

  • Schoenen uit
  • Schoenen aan

0 stemmers

1 like