3,5 km
Volgens mij zijn bepaalde steppen in Nederland (nog) niet toegestaan of moet je er een rijbewijs voor hebben. Maar ik zag steeds allemaal dingen over steps in o.a. de USA en vroeg me dus af of het hier een succes zou kunnen zijn.
Dat zou ik lopend dus noooit doen maar het is eigenlijk allemaal niet ideaal? Ik zou een eigen fiets op het station zetten denk ik
Mennnn, dat is 40 minuten lopen ofzo. Geef die step maar.
Ik weet over welke reclame je het hebt want mijn vriend heeft deze reclame geregisseerd. Maar ze deden dat dus omdat het mooier op beeld staat haha.
Hahah, dat kan ik me nog wel voorstellen ja. Het viel me alleen wel zo op dat ik dus ook alleen dat onthouden heb en verder niet welk merk de limonade was haha
Dagelijks naar je werk
Dan zou ik er een eigen fiets neerzetten. Als ik stages heb/had in een andere stad doe/deed ik dat ook altijd. Scheelt zoveel geld.
In Brussel is dit ook een ding, die Steps staan overal maar neergepleurd, best irritant
Maar zou het zelf ook wel eens willen proberen
Ik bij een festival. Had het zo warm en al die mensen om mij heen en toen bedacht ik me ook iets als ik me zo slecht voel kan ik nergens heen, en toen begon het ja :’)
Dan ben je wel 30-40 minuten bezig dus zou ik niet ‘even’ doen. Als het een enkele keer op mijn vrije dag is; dan is lopen prima. Maar anders (werk, met haast, moe, schoenen met een hak) zou ik een fiets regelen. Een NS fiets. Als ik er elke dag mee moet; dan zou ik een stationsfiets regelen.
Wooow, Shakies (waar mijn telefoon Shakira van had gemaakt, haha)! Daar haalde ik toen ik 12 was wel eens een soja-milkshake met banaan en aardbei. Bizar dat ik me dat ineens herinner terwijl ik er volgens mij nooit meer aan gedacht heb. Het bestaat toch ook helemaal niet meer?
Jawel, Shakies zit in elk geval nog op Amsterdam Centraal! Of het ook op andere plaatsen zit, zou ik niet weten.
Hun seitanbroodjes waren zo fijn, vond het zo stom dat ze daarmee stopten toen
Wat heb je wel eens gedaan?
- Bungee jumpen
- Parachute springen
- Skinny dippen
- Door het ijs gezakt
- Een marathon gelopen
- Gesurfd (wind/golf)
- In je eentje op vakantie geweest
- 36+ uur achter elkaar wakker geweest
- Luchtballonvaart gemaakt
- Canyoningen
- Kamperen in een tentje
- Rondvaart door de grachten
- Iets gegeten wat nog leefde
- Een klas overgeslagen
- Niets van dit alles
0 stemmers
Vind jij jezelf mooi?
- Ja
- Nee
- Soms
- Alleen als ik make up op heb
0 stemmers
Vond een keer een ernstig verzwakte zwaan in een bocht op een dijk en het begon al te schemeren. Toen reed de dierenambulance niet. Daarna de politie gebeld (niet via 112) en die zei dat “mensenongelukken voor gingen”. Logisch, maar die zwaan kon heel makkelijk een mensenongeluk veroorzaken in het donker .
Ik las dat ook dus ik had gestemd op niets en toen dacht ik huh?? En toen viel het kwartje
Oh hier heb ik een keer dierenambulance gebeld voor een zwaan langs provinciale weg (hij zat eerst op de weg, maar ik ben uitgestapt en hem als een ekte zwanenhoeder naar de kant begeleid). Blijkbaar hadden andere mensen 112 gebeld want politie kwam ook, al leek het alsof ze niks te doen hadden en gezellig naar het zwaantje kwamen kijken. Sindsdien heb ik een zieke liefde voor zwanen want hij was zo lief, aaien alles.
Één van mijn goede vriendinnen was op 25 december jarig, en ik heb toen een hele mooie sjaal voor haar gekocht. Echter hebben we erna geen kans meer gehad om elkaar te zien, en heb ik die sjaal nu nog ingepakt in mijn bezit. Volgende week heb ik eindelijk met haar afgesproken, en ik weet nu niet zo goed wat ik met het kado moet. Het is wanneer we elkaar zien inmiddels lente en we wonen in Zuid-Europa, waardoor ze de sjaal tot het najaar waarschijnlijk maar enkele keren zou kunnen dragen. Wat zouden jullie doen?
- Gewoon de sjaal geven.
- De sjaal bewaren voor haar volgende verjaardag en voor nu een vervangend kado zoeken.
- De sjaal bewaren en nu niks geven, er is inmiddels een kwartaal voorbij.
- Anders, namelijk:
0 stemmers