Stel je persoonlijke vraag #6

21 diner bedoel je mee dat je 21 bent geworden?
Je bent wat jonger dus, dan begrijp ik het wel…
Mijn vriend en ik zijn al 11 jaar samen en als ik wordt uitgenodigd en hij niet dat kan dat echt niet.

2 likes

Ik zou de vriend van mijn zus wel uitgenodigd hebben omdat ik wel ben van de hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En toen ik 21 werd waren mijn zus en haar vriend ook al 9 jaar samen, dus hij was al zo ongeveer onderdeel van het meubilair bij ons thuis, dus dat speelt dan denk ik ook mee.

1 like

Ik zou ze persoonlijk niet uitnodigen! Vaak zijn broers en zussen er ook om een beetje mee te helpen met ouders en zodat je vriendinnen ze ook kunnen ontmoeten zien waar je vandaan komt etc., als ze niet per se echt iets met ze hebt zou ik ze niet uitnodigen. Misschien dus ook fijner voor jou als je vrienden/vriendinnen jouw gezin kunnen leren kennen niet per se met aanhang? Maar dat hangt ervan af hoe close jullie zijn inderdaad.

2 likes

Wat vinden jullie van de AH persoonlijke aanbiedingen van de laatste maand(en)?

  • Vrijwel altijd niets aan
  • Best wel tegenvallen
  • Prima
  • Bijna elke week wel een succes
  • Ik gebruik de AH niet / ik sta niet ingeschreven met mijn bonuskaart voor de AH persoonlijke bonusaanbiedingen

0 stemmers

De reden dat ik het vraag is omdat ik de laatste tijd best wel flut krijg (15% korting op paneelmiddel, ok…) Voor mijn gevoel kreeg ik een paar maanden geleden chillere dingen (zoals dikke korting op Optimel!)

3 likes

Ik zou ze niet uitnodigen. Een 21 diner vind ik echt voor de vrienden uit je studentenstad om te zien waar je bent opgegroeid. Dus alleen die vrienden, je ouders en broers/zussen uitnodigingen. Geen aanhang van je siblings.

Ik werk 4 dagen van 9u met 3u reistijd per dag. Het was zeker op het begin wel heftig en ben om 10u ook ontzettend moe. Maar het is het echt waard! Heb het idee dat mijn werk en privé leven veel meer in balans is met 3 dagen vrij per week waardoor ik veel leuke dingen doe in het weekend maar ook uit kan rusten.

Niet meegenomen naar een kamertje, maar binnen Europa moest ik mijn schoenen afgeven en toen ging een man kijken of daar geen verborgen vakje of zo in zat. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Kreeg het er zwaar benauwd van echt van “wat als er een vakje in zit, terwijl ik dat zelf niet eens wist”.

4 likes

Oeh maandag krijg ik 25% korting op Celestial thee.

1 like

wat leuk, ik wou dat ik een beetje daarvan had!

Wat vond je de vier leukste vakken op de middelbare school?

(Ik weet dat dit niet alle vakken zijn, maar er konden er maar twintig in een poll.)

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Grieks
  • Latijn
  • Wiskunde
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Biologie
  • Aardrijkskunde
  • Geschiedenis
  • Economie
  • Muziek
  • Tekenen
  • Gym
  • Levensbeschouwing
  • M&O
  • Maatschappijleer
  • Ckv

0 stemmers

En de vier stomste?

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Grieks
  • Latijn
  • Wiskunde
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Biologie
  • Aardrijkskunde
  • Geschiedenis
  • Economie
  • Muziek
  • Tekenen
  • Gym
  • Levensbeschouwing
  • M&O
  • Maatschappijleer
  • Ckv

0 stemmers

Moet zeggen dat de docenten daar ook een hele grote invloed op hadden!

11 likes

Vond economie met name stom vanwege de leraar die we hadden. Was echt een apart figuur die meer praatte over zijn leven dan over economie. Kan sommige avonturen van hem nog steeds woord voor woord navertellen…
Aardrijkskunde en Geschiedenis vond ik heel interessant omdat de leraren de klas in de hand hadden én ze de stof leuk maakten.

1 like

zo’n economieleraar had ik ook! hij zei ook altijd dat hij je aura kon zien en hoe je in het leven stond en wat er van je terecht zou komen. oja en hij was vroeger een spion geweest voor de russische geheime dienst :joy:

4 likes

Laatste vraag: ik ga dus 99/100 x door wat niet verstandig is. Zou moeten stoppen maar ik bijt dus vaker door (het doet dus niet alleen maar pijn, maar is daarnaast ook fijn en ik wil het, als het alleen maar pijn deed dan kun je niet anders dan stoppen begrijp ik)

1 like

Ik denk daarbij niet aan mijn partner hoor trouwens. Ben daarin best egoïstisch misschien. Maar als ik het niet meer wil dan stoppen we. Maar vaker vind ik het naast pijnlijk dus ook fijn en dan denk ik zelf “ff doorbijten”. Niet dat ik dat moet of denk te moeten van/voor mijn partner.

Geen directe pijn ofzo, maar als ik niet meteen na afloop ga plassen heb ik gegarandeerd een blaasontsteking (of het nou met condoom is of niet). Maar dat is denk ik wat anders dan je bedoelt?

PS

(De nieuwe arrested development afleveringen zijn niet leuk)

85 likes

1 aflevering was redelijk leuk zeker?

Haha heel goed van je!

1 like

Zijn je leukste vakken ook de vakken waar je het best in was / bent?

  • Komt helemaal overeen
  • Komt deels overeen
  • Komt niet overeen

0 stemmers

Zijn je stomste vakken ook de vakken waar je het slechtst in was / bent?

  • Komt helemaal overeen
  • Komt deels overeen
  • Komt niet overeen

0 stemmers

Hahaha de hele muur is wel gedaan nu!

1 like