Stel je persoonlijke vraag #6

van seks krijg ik óf:

  • een soa
  • een schimmelinfectie
  • pregnancy scare
  • liefdesverdriet
  • blaasontsteking

dus ja altijd ongemakken eigenlijk

44 likes
  • ik zou eerder in paniek raken in de disco
  • ik zou eerder in paniek raken in een concertzaal

0 stemmers

7 likes

Heb een keer gehad dat ik vrij vooraan stond bij een heel druk concert en ik me ineens realiseerde dat als er wat gebeurde ik totaal niet door de mensenmassa heen kon, en hup paniek.

Discotheek. Omdat ik dan naar kutmuziek moet luisteren. Een concert heb ik dan tenminste zelf uitgezocht.

10 likes

Waar heb jij wel eens iets gedronken/gegeten/drinken of eten gekocht op een station? (Heb ze niet allemaal gedaan.)

  • AH to Go
  • Smullers
  • Hema
  • Julia’s
  • Broodzaak
  • Kiosk
  • La Place
  • The Doner Company
  • Starbucks
  • Exki
  • Pret A Manger
  • Shakies
  • Yogurt Barn
  • Dunkin Donuts
  • Burger King / McDonals / KFC etc
  • Swirls

0 stemmers

oei bijna allemaal

5 likes

Als je de keuze had en overdag nog enkele kilometers zou moeten reizen vanaf een groot station.
Dan kies ik voor _____ (openbaar vervoer uitgesloten), als ik de keuze had:

  • De NS fiets (die je wel weer terug moet brengen bij het beginpunt anders kost het je extra geld)
  • Een electrische step die je kan unlocken met je smartphone en niet per se weer terug hoeft te brengen naar je opstapplek. (In sommige andere landen een succes en toegestaan.)
  • Benenwagen

0 stemmers

Wat versta je onder ‘enkele’ kilometers? 1-2 zou ik nog wel lopen, maar als het meer wordt dan dat denk ik niet meer

2 likes

3,5 km

Volgens mij zijn bepaalde steppen in Nederland (nog) niet toegestaan of moet je er een rijbewijs voor hebben. Maar ik zag steeds allemaal dingen over steps in o.a. de USA en vroeg me dus af of het hier een succes zou kunnen zijn.

Dat zou ik lopend dus noooit doen maar het is eigenlijk allemaal niet ideaal? Ik zou een eigen fiets op het station zetten denk ik

3 likes

Mennnn, dat is 40 minuten lopen ofzo. Geef die step maar.

Ik weet over welke reclame je het hebt want mijn vriend heeft deze reclame geregisseerd. Maar ze deden dat dus omdat het mooier op beeld staat haha.

12 likes

Hahah, dat kan ik me nog wel voorstellen ja. Het viel me alleen wel zo op dat ik dus ook alleen dat onthouden heb en verder niet welk merk de limonade was haha

2 likes

Is het eenmalig of niet? Ik mis context om hier goed antwoord op te kunnen geven.

Dagelijks naar je werk

1 like

Oh dan zou ik er gewoon een fiets neerzetten.

1 like

Dan zou ik er een eigen fiets neerzetten. Als ik stages heb/had in een andere stad doe/deed ik dat ook altijd. Scheelt zoveel geld.

1 like

In Brussel is dit ook een ding, die Steps staan overal maar neergepleurd, best irritant
Maar zou het zelf ook wel eens willen proberen

Ik bij een festival. Had het zo warm en al die mensen om mij heen en toen bedacht ik me ook iets als ik me zo slecht voel kan ik nergens heen, en toen begon het ja :’)