Bij de lokale bakker, je moest ook een slagzin bedenken (geen idee meer wat ik bedacht had) en toen won ik een klein pokemon figuurtje
Ik heb een keer bij de Appie een Kikker-kleurwedstrijd gewonnen, kreeg een heel Kikker servies inclusief glas en placemat. Dat glas heb ik nog steeds, en mân moeder heeft het krantenknipsel (mĂ©t foto) ook nog steeds. En ik won een keer de kleurwedstrijd van de kinderboerderij, toen had ik de bomen met 2 kleuren groen ingekleurd volgens mij, telkens langs de buitenste rand en dan om en om. Won toen kaartjes voor de dierentuin en daar gingen we niet zo vaak heen dus ik was een erg blij kind toen.
Het is gebeurd.
Oohh ik bedenk me nu dat ik wel eens iets met een kleurwedstrijd heb gewonnen. Ik kreeg toen kaartjes voor ponypark slagharen
Ik deed mee aan een kleurwedstrijd van het lokale zwembad, volgens mij met als thema de mascottes van het zwembad. Had niet gewonnen, maar stond in de top 25. Kreeg een schrift met paarden. Vond ik stiekem véél leuker als echte paardenfan, ben een week lang iets te trots geweest op mijn cheapo schriftje want ik had EEN PRIJS!!! gewonnen
Heb op de basisschool een kleurwedstrijd gewonnen, maar die tekening had mijn vader gemaakt hahahaha nooit iemand verteld
Misschien meer iets voor het opbiechttoppic
Niet doorvertellen aub
Als ik YouTube op het werk opende stonden er bij âaanbevolenâ altijd standaard filmpjes van dansende meisjes tijdens het Braziliaanse carnaval, dus was best benieuwd wie dat nou altijd bekeek.
Toen kwam ik er via de google zoekgeschiedenis achter dat mân collega geilt op meisjes die korte rokjes dragen en waar je dan onder kan kijken. Hij bezocht zelfs regelmatig een forum waar mensen dan fotoâs postten van wat er onder de rokjes te zien was
Echt een vieze Ricky was dat
Ik heb een keer een kleurwedstrijd gewonnen. De kleurplaat was van een boerderij en ik had er zelf een boer bij getekend.
Kreeg ik een brief âwat een mooie kleurplaat en leuk dat je er een vogelverschrikker bij hebt getekend!â
Ik herinner me nog dat ik wel blij maar ook verontwaardigd was haha
Dit heb ik ook een keer gedaan bij iemand die nog ingelogd was op slack. Zo makkelijk en verleidelijk om even je naam in te typen.
Deze lag echt al 3 weken in de koelkast op mijn werk. En toen was ik het zat, heb ik hem opgegeten. Toen hij op was zag ik dat ie over datum was
Toen ik won met een tekenwedstrijd had niemand anders mee gedaan.
Ik heb een keer op een solex gereden en toen kreeg ik een boete
Een kleurwedstrijd van Edah en ik won een goochelset en videoband van Hans Kazan en toen dacht ik daarna dat ik een nieuwe hobby had gevonden. Duurde vrij kort.
Ik stond in de krant met een foto, vorig jaar zag ik die foto en ik vind hem snoezig. Ik sta er super blij op met die kleurplaat in mijn handen. Had gewoon simpel een kleurplaat ingekleurd, niks bijzonders (kon ook niet want ik was niet creatief, zie een vorige poll) maar ik was nogal blij dat ik had gewonnen. Competitief. Toen al.
Ik zou ook nog wel willen emigreren voor meer ruimte. Nederland is zo een klein land met veel mensen.
Oh ja en bij Slack is 't ook zo dat als je nieuw bent in een bepaalde groep, je ook alles wat er ooit in die chat gezegd is kunt teruglezen. Zo ben ik wel eens wat juicy stuff tegengekomen (ja ik ben zoân iemand die dat allemaal gaat teruglezen dan)
OMG die heb ik ook ooit gewonnen! Wel met een kijkdoos, bij Blokker. Gemaakt door mijn moeder en broer.
Dat heb ik laatst ook gedaan in de slack van mn vrijwilligerswerk en het was heerlijk
Een chatprogramma dat veel bedrijven gebruiken.
Een soort whatsapp maar dan voor op werk, je hebt ook groepen waar je dan berichten in kan verzenden.
Op de dekens vind ik gezellig, mijne mag niet echt in bed, onder de dekens. Ik heb overdag een sprei op bed, daar mag ie op. Snachts mag ie niet in Mn kamer.
Maar ik vind het niet vies als anderen dat wel doen.